1988-as kockalámpás.
Sajnos még nem találkoztam ugyanezzel a típussal ami nekem van máshol.
Azt mondják a márkakereskedők, hogy ritka darab. De lehet, hogy közületek
valakinek épp ilyen típusa van.
[image1]
Popov szupertehene ugy világít, hogy ha én megyek elől, akkor látom a saját árnyékomat a saját lámpán fényének a helyén... Mondjuk nemtom, hogy van kötve az övé.
Jól hitted, supertenerém van. Két lámpás, de csak az egyik a tompított (a bal az tompított és refi, a jobb csak refi).
Volt olyan vezió, hogy mind a kettő tompított is, meg refi is. Ezért szerettem volna egy olyan jobb oldali lámpát szerezni, mert akkor a tompított is duplán pilácsol.
Így is be lehetne kötni ahogy most van, de elég tré, mert a jobb lámpa üvege csak a refihez van kialakítva.
én is keveslem a tehenem éjszakai fényerejét, pont értekeztem is Szati mesterrel, hogy erősítenünk kell rajta. A tiéd is egylámpás ezekszerint?? Én valahogy (?) aszittem hogy szuperteneréd van... vagy most mivan?
Nekem lehet megvan még a régi gumi is. Az egyik szakadt volt, de a másik ép, csak kicsit festékes. Ha megtalálom, akkor van egy új, meg egy régi, de jó.
Az e-bayen mindenki az utolsó pillanatban licitál, hogy a másiknak ne legyen már ideje reagálni. Amúgy nálunk is vannak hasonló lapok (vatera, teszvesz), de a kínálat kicsi az e-bayhez képest
Én tavaly nyáron vettem ('90-es). Eléggé le volt harcolva, de nem mertem szétszedni szezon alatt, inkább motoroztam. Most van a nagygenerál.
Terepezni nem szoktam, (szerintem egy kicsit nehéz is hozzá), de asszem azért ki fogom próbálni valami könnyebb terepen. Aztán majd meglátjuk.
Különben nagyon megszerettem, patent gép. A világítása nem egy eget verő. Én már gondolkodtam rajta, hogy átalakítom két tompított lámpásra (volt ilyen verzió, csak nem tudom melyik piacra készült), de nem sikerült jobb oldali lámpát találni hozzá. Így meg nem akarom átkötni. Tettem bele H4 xenon izzót (nem a xenon "fényű" ótvar, de nem is a trafós igazi xenon) A garázsban nagyon baresz a fénye, de kint még nem próbáltam. Ha ez sem lesz elég, akkor megyek refivel :)
Hát még annyit ,hogy az elég gáz ,hogy szabadon hagyták az ülés alját. Kis vízes szakasz és máris tartalékoltál vízet az ülésed szivacsában nehezebb időkre!:) Biztos gyártok oda valamit. A fényszoró jobb oldala meg egy szálas.:( Pedig de szépen világított volna az is tompítotton (hátha a vvti 1.1-es trabis se gondolná ,hogy ő még befér elötted) :)
Sajna mind két gumi szarni ment. Remélem meg lesz a fékvédő ,még megy a licit. Különben ez külön iparág a Német testvéreinknél ,mivel a licit végén felverik az árat és ide a rozsdás bökőt ha nem ismernék egymást. Biztos megélnek belőle. Kár, hogy nálunk nincs ilyen oldal ,de ha lenne is nem lenne mit árulni vagy k.drágán. Lásd szakemberünk. Te mióta mész 750-el és mi a tapasztalatod? Remélem jó a világítása ,mert a Tengai-omhoz éjjel-látó kellet.Bár ha kijebb eresztettem a kanócot erősebb lánggal égett! Nekem ez lesz az első szezonom ,de nagyon bele vagyok szerelmesedve.Egy évig kerestem az igazit. Sokat lehet olvasni,hogy terepen nehézkes(mondjuk nehéz moci), bár én sem gondoltam ,hogy benevezek vele Piliscséven. Terpezni azonban szeretek ,világ életemben enduróztam. A-p az e-mail címem mopedmice@freemail.hu adj meg elérhetőséget és felkereslek a gumi miat, és a fékvédőt is meg tudjuk beszélni .
Lesz rá mód ,ha gondolod. Te magad csinálnád? Mert én is gondolkoztam ezen ,de találni hozzá csővet ,szépen meghajlítani.....nehéz! Beszéltem szakikkal is ,hát seggre ültem! A srác többszöri általam való már-már szinte könyörgésemre úgy ,hogy e-mail-ban elküldtem neki a hepco szerelési rajzát(amit leszedtem a netről ,ha érdekel) mondott egy összeget amit nem esett nehezemre visszautasítanom ,bármenyire vágytam a fennt emlitett kiegészitőt.Így legalább csak festeni kell. A fékvédő meg olyan ,mivel leszedik ,el is tünik. Hát arra godoltam ha valaki komplettírozni kívánja a paripáját. Sajnos együtt árulják a kettőt ,de nekem a láncvédő nagyon kell.Nem is értem hogy az előző gazdi ,hogy bírta e-nélkül ,mert vagy úszol a zsírban ,vagy száraz lánccal jársz.
igen, miután kaptam időpontot (nem interneten, hanem mázlival, de csak második nekifutásra) már nem volt nagyon bonyolult az ügyintézés, onnantól már csak azon feszültem, hogy mennyibe került... (Nekem volt vizsga rajta)
Azért az, hogy ennyire flottul ment, téged is meglepett egy kicsit, nem? ;)
Pont egy ilyenen vagyok túl, leírom a tapasztalatokat, hátha valakit még érdekel.
Szóval nálam a történet az volt, hogy a régi tulaj azután hogy megbeszéltük hogy én megveszem a mocit, megcsináltatta rá a műszakit.
Ezt nem vezették bele a forgalmiba, mivel ki volt vonva a forgalomból ideiglenesen, hanem kapott egy műszaki adatlapot, amit ideadott nekem, hogy 2 héten belül az átiratás során adjam oda az okmányirodában.
Megkötöttem a kötelező biztosítást, vittem az igazolást erről, valamint az eredetvizsga papírt, a régi törzskönyvet, forgalmit, a rendszámot (matricát okmányiroda teszi rá), és az okmányirodában egy lépésben forgalomba helyezték, és a nevemre írták a mocit.
Annyira nem volt nagy macera, nekem 1 nap alatt sikerült az egészet adásvétellel, eredetvizsgával együtt elintézni.
Még egy-két hasznos tipp: interneten keresztül lehet időpontot foglalni az okmányirodába, ill. van olyan eredetvizsgát végző cég, aki házhoz jön, és helyben intéz mindent.