Illetve csak a hővédőit és így már hozzáfértem mind a kipuffogóhoz, mind a hővédőhöz belül. Aztán a felszerelésnél, a hátsó henger kiömlőnyilálásánál , amikor a bilincset húztam volna meg, leesett a 8-as dugókulcs. Viszont a földön már nem koppant. Aznap abba kellett hagynom a vadászatot, mert sötétedett és nem láttam semmit. Még jó is volt, így legalább aludhattam rá egyet. És ma jött a nagy ötlet! Ugyan onnan "leejtek" egy másikat alaposan megfigyelve hová esik. Az eredmény, holnap leszedem a kipuffogót, a szíjfedelet és megpróbálom így megkeresni azt a HÁROM dugókulcsot amit eddig elnyelt a gép.
A gyanúm szerint az önindító alatt kell keresgélnem.
Hát lehet. Rendeltem közepes minőségű fékpofákat az usaból, a szállítással és adóval együtt is olcsóbb mint itt. Persze csak ha megjön. Tapasztalat: a légszűrőház alja egy sz...r. Csodálatos, hőre lágyuló mőanyag a hengerfejekre csavarozva. A melegedéstől eldeformálódik a tömítőfelület is, oszt szivhatja a falsot kedvére. És úgy látom mintha ezen lógna a karburátor is. Óriási. Nem tudom ez miért jó de azért furcsa, mert szinte semmi sem műanyag a vason, miért pont ez az? Talán hogy ne kapjon hőt a karbi? A fene ot egye meg! De azért nagyon szeressük mink a hd-t :-) !
Nekem sajnos csak a ma meg a holnap de-kora du lenne jó. Bár általában a hétvége is jó szokott lenni, de ezen a hétvégén kitört a nemtudommi, mindenki programot csinált nekem(szülinap stb..), és ha nem megyek akkor sértődés a vége.
Jó gondolat, de akkor olajat kell cserélnem(igen, már megint itt vagyunk!:)), és vinnem kell hóláncot is. Osztán fakutyázhatunk kedvünkre arcunkra fagyott mosollyal! Köszi az infót, megkeresem azt a gombot végre, és szétnullázok mindent!
Én meg amikor hoztam haza a mocit, valahogy fellazult az olajtartály töltőnyílásának a kupakja. Mire hazaértem a jobboldal teljesen beterítve olajjal. Először azt hittem valahol a blokkból folyt szét. Aztán rájöttem, hogy nincs ilyen nagy baj. Viszont mivel nem tudtam elsőre viszatekerni teljesen a kupakot, elkezdtem szétszerelni. Ami sikerült is csontra. :-)
Mire rájöttem, hogy csak erősebben kell elfordítani rendesen leizzadtam.
Na ezért nem ajánlatos messziről motort vásárolni! :-)))
Ha így van akkor szerencse, hogy nem indultál el. :) ma vágatok néhány tömítést a légszűrőhöz a jókai utcában. Valami furcsa puha gumírozott anyag volt alatta, de teljesen elmálott és szétszakadt. Nekem mosható légszűrő van a mociban amit olajozni kell. Leszedtem tegnepelőtt és láttam, hoyg a tömítések így jártak. Jó, hogy szólsz a kilóméteróra ügyben, én még észre sem vettem, hogy ott vannak gombok. Most majd elkezdem nyomogatni őket!
A Harley-s oldalt nem véletlenül linkeltem be. Ott leírják, hogy a Harley évekig kiállt az ásványi olaja mellett, amíg nem csinált egy tesztet. Én ezt annak tudom be, hogy sajnálta a pénzt az ezirányú fejlesztésbe. Aztán lássunk csudát a Sreaming Eagle szintetikus olaja már szerintük is jó a Harleyba. Tehát, ha nincs Harley ásványiolajunk, nyugodtan használjunk bármi más ásványi bázisut (dieselt), de szintetikusból csak az övéket. És erre jött a tesz, miszerint az Amoil leverte a Screaming Eagle-t. Én nagyon bátor lennék ezek után és beleöntenék a gépembe castrolt. Csak úgy, kemény magyar dacból! :-)))
Egyébbként az olajos oldalad elég jó. Körbe fogok nézni rajta, látom van ott sok minden.
Mennék én, de sajnos nem tudok, lekötnek a nyavajáim. :-( Pedig biztos jót olajoznánk a sörnél, bár a magam részéről inkább boros vagyok. Mindenesetre kellemes utat, és jó szórakozást(munkát?, jaj ne!)!