Keresés

Részletes keresés

csaszi-k Creative Commons License 2014.09.18 0 0 62159

Szia!

Csepel Marathon, vagy Marathon Star. Nem látom pontosan, de ha felső vázcsövön vannak gyári fém bowdenvezető bilincsek, akkor még lehet Schwinn Csepel Ideál is. Én inkább ennek az utóbbinak vélem! Marathonok nem voltak ilyen festéssel, az Ideál talán lehetett, (mondjuk én még nem láttam). Esetleg a vázszámból többet meg lehet tudni, ill. a két típusnak más a muffozása. Remélem tudtam segíteni!

Üdv!

Előzmény: Törölt nick (62155)
Smoothride Creative Commons License 2014.09.18 0 0 62158

Sziasztok!

 

Érdekel valakit egy eladó gumifalcos felni? Sokáig vadásztam erre, de már nincs szükségem rá. Felületi rozsda van rajta, de egyébként nagyon jó állapotban van, meggyengülve, elvékonyodva sehol sincs.

 

5eFt, Budapest II. kerületben átvehető.

 

Ha érdekel, kérlek, telefonon keress, mert az e-maileket ritkán nézem!

 

+36 20 488 harmincöt 19

 

Üdv,

Attila

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.18 0 0 62157

A festés az teljesen eredeti.Tudom,hogy nem veterán csak pár alkatrészt cserélek hogy kényelmesebb legyen, de  kíváncsi vagyok  a típusára.A hátsó váltó a weinmann fékek a váltókarok egyébként sőt a kormány is eredeti gyári rajta.

Előzmény: kétkerekes (62156)
kétkerekes Creative Commons License 2014.09.18 0 0 62156

A képről ítélve sok vegyes alkatrész és festegetés van rajta.

Nem egy matuzsálem,így kell hajtani ahogy van.

Előzmény: Törölt nick (62155)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.18 0 0 62155

Üdvözletem !

Segítség kéne a típus meghatározásához kb.:1986-1992 között lett vásárolva.

Előre is köszönöm.Sajnos azt nem tudom,hogy mi eredeti rajta.

yoleeka Creative Commons License 2014.09.18 0 0 62154

Szia Zoli,

 

Gyonyoru lett, ha nem banod akkor a kepeket feltennem az MGYVK-ra is. Az eddigi gepek D, C-s vazszamuak voltak... Ez pedig A-s ujabbhasznos informacio:)

Előzmény: pazolta (62152)
pazolta Creative Commons License 2014.09.17 0 0 62153

Bocs WM Johnson-t akartam írni...

Előzmény: pazolta (62152)
pazolta Creative Commons License 2014.09.17 0 0 62152

Sziasztok!

 

Hétfőn 22.-n Kecskeméten az Autómentes nap alkalmából lesz egy kis kiállítás a főtéren. Rossz idő esetén az Ifjúsági Házban (Aranyhomok Szálló oldalában)...

Ízelítőül egy talpra állított VM Johnson:

 

..

 

.

 

.

 

.

 

.

.

kétkerekes Creative Commons License 2014.09.17 0 0 62151

T.Szakik a favorit Libertra 70 vagy 80 as években készültek.

alfagt Creative Commons License 2014.09.17 0 0 62150

Sziasztok!

 

1952-es női RM CSEPEL hátsó sárvédőt keresek

Ha esetleg van valakinek egy elfekvő darab vevő lennék rá 

 

 

 

szőrmók Creative Commons License 2014.09.17 0 0 62149

Ha a vasut mellettire gondolsz akkor aMa-vass nevü cégé.

Előzmény: 1.bendeguz (62142)
kramoto Creative Commons License 2014.09.17 0 0 62148

Sziasztok,

 

Nincs véletlenül valakinek elfekvőben egy Styria dobfékes első kerékagy?

Elégséges lenne a fékfedél oldal is kompletten, mert a kerékagyrész meg van.

1938 körülit keresek.

 

Üdv

kramoto Creative Commons License 2014.09.17 0 0 62147

csak beütöttem a google-ba

 

igaz 2013-as hirdetés, de matrica utángyártással foglalkozik és akár folyamatos is lehet a készítés

 

Egy telefont megér.

 

http://sportapro.com/kerekpar/versenybicikli/bringa_matricak

 

Üdv

Előzmény: lacca12 (62146)
lacca12 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 62146

Köszönöm a segítséget, de sajnos nincs nekik. Azt mondták, hogy nem fogok ilyet kapni, próbáljak képet szerezni róla, és kinyomtatni.

yoleeka Creative Commons License 2014.09.15 0 0 62145

Szia Szaki!

 

Termeszetesen! Eddig csak 16"-os kisbicajokat lattam, kivancsi vagyok milyenek lehettek a megkisebbek:)

 

Kuld a kepeket, elore is koszonom!

Előzmény: 1.bendeguz (62141)
merays Creative Commons License 2014.09.15 0 0 62144

Keszin van, kettő is, de nem mondanám nagynak.

Előzmény: 1.bendeguz (62142)
HercegHerceg Creative Commons License 2014.09.15 0 0 62143

12" ? Az akkor már a micro camping... hogy az kinek lehetett jó.... a mini campinget 16"-os kerekekkel (ami van MGYVK-n is) már el tudom képzelni a legkisebb már kerékpározni tudó gyereknek, aztán jöhet a tacskó, bmx  ill a normál camping a 20"-os kerekekkel.

Előzmény: 1.bendeguz (62139)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.09.15 0 0 62142

ismered Keszi vagy Göd határában azt a nagy telepet ?

Előzmény: merays (62140)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.09.15 0 0 62141

Lehet ez volt a Csepel rút kiskacsája .  . annyira csúf gnóm szerkezet hogy felér egy pedofiliával.

 

 

amit hozzánk hoztak még eredeti állapotú és megvan , ma nem értem rá , de holnap lefotózom hátha yoleka szaki felteszi a MGYVK ra . elvégre olyan ez mint a magyar narancs . Kicsit sárga - kicsit savanyú DE MAGYAR . és része a Magyar kerékpár gyártás történetének.

Előzmény: merays (62140)
merays Creative Commons License 2014.09.15 0 0 62140

Először furcsáltam, de pont ma láttam egy ilyen mini Camping-ot a telepen. Super granat agy, de át volt mázova szürkére vastagon.

Előzmény: 1.bendeguz (62139)
1.bendeguz Creative Commons License 2014.09.15 0 0 62139

Csak mint érdekességet kérdezem meg a tisztelt szaktársakat , hogy van e valakinek tudomása 12" os Csepel Camping kerékpárrol .

 

lehet a tudatlanságommal dicsekszem , de én Pénteken találkoztam vele , és bámultam rá mint borjú az új kapura .

pazolta Creative Commons License 2014.09.14 0 0 62138

A képek lemaradtak...:

 

 

1949-50 Luxus női:

 

 

52 RM Luxus fiu 24-es:

 

60-as évek CsM Sport _ Luxus táblával:

 

1982 CsM Tacskó, Luxus matricával:

 

 

Előzmény: pazolta (62137)
pazolta Creative Commons License 2014.09.14 0 0 62137

Szia !

 

Részemről erősen kérdőjeles, hogy mennyire WM a Luxus alu tábla.... hacsak a vitatott 1949-es évet még félig - meddig WM-nek nem vesszük...

(WM jel beütésről egyébként is csak az 1936 - 1945 közötti gépeknél beszélhetünk... megj.)

 

Inkább csak a NIK és az RM korszakban dívott, bár utóbbi kicsit visszás - mint ahogy a gumi blokk (block) pedálban is olvashatjuk Csepel RM Luxus.....

A RM korszakában csak az elvtársaknak jutott luxus, másoknak esetleg a pedál....

vagy egy Luxus kerékpár, de erre azért nem írtak RM jelet:))

 

Csak megjegyzésként írom: múltkor a rádióban hallottam egy természetvédelmi

műsorban, hogy az 50-es években kötelező volt a Rákos völgyében elterjedt viperafajt "parlagi viperának" nevezni, mert hát mégiscsak kínos lett volna egy (ugyan kevéssé) mérgező viperafajt Rákosi Elvtárs nevével illetni... azóta természetesen visszakapta a Rákosi vipera nevet...

 

Érdekes még visszatérve a Luxus táblára, hogy a Csepel művek is előszeretettel

használta pár típusnál (Sport) nyaktáblaként, majd matricaként pár típusnál - (Tacskó)...

Előzmény: adam3203 (62133)
hagymatech Creative Commons License 2014.09.14 0 0 62136

....az enyémben nincs WM .

Előzmény: adam3203 (62133)
PZSPM Creative Commons License 2014.09.14 0 0 62135

Előzmény: PZSPM (62134)
PZSPM Creative Commons License 2014.09.14 0 0 62134

Sziasztok!

Egy Puch táblára lenne szükségem. Ha van valakinek, kérem írjon.
E-mail címem: pappzsolt89@gmail.com

adam3203 Creative Commons License 2014.09.14 0 0 62133

Üdv!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a WM Luxusba (alu táblás) volt WM beütés? 

 

Köszönöm előre is a segítségét!

mantarobi Creative Commons License 2014.09.14 0 0 62132

A F&S Komet az 1940 után is komet

pazolta Creative Commons License 2014.09.14 0 0 62131

Szia!

 

Azért egy fotót csinálhatnál a gépezetről...

 

Nem tudom, hogy ez a fajta fék van - e a gépeden, ha igen, akkor olvasd:

 

A kérdés jó, hogy hogyan kezdeni:)

 

Én a csavarlazítós fújást javasolom kezdésnek, mert v.szleg össze van rohadva a csavar, amely mindig kapott a sárból, vízből...

 

Aztán folytatásnak is lazítást javasolok, bár én úgy szoktam, hogy egy kis gyógyszeres üvegben összekeverek gázolajat műszerolajjal és kis iskolás ecsettel ezt kenegetem a csavarra anyára - többször - néha napokig.... mert nem úgy van, hogy több évi rohadás után csakúgy leesik egy csavar...

Ha neki esel az amúgy is nagyon sz@r helyen lévő csavar kibányászásának, akkor fennáll a veszélye annak, hogy a csavar fején lévő "sliccelés" szétnyílik és innen borzalmas....

A bowden alján van egy állítási lehetőség - ezt a csavart - az anya kilazítása után - kitekerni a felső helyzetbe, hogy ezáltal a fékkar meghúzásával a "sárkaparó" fej a legjobban eltávolodik a sárvédőtől.... Így több hely jut a szereléshez - így is kevés!

 

Jó csavarhúzó kell, amelyik nem lötyögve pontosan ül a csavar fejében!!!

Kell egy kis csőkulcs (ha a tiedben M4-es a csavar) akkor 7-es laptávú, amellyel az anyát kell (kellene) letekerni.

Még egy javaslat: én meglepő módon nem letekerni próbálom meg először, hanem betekerni... mert ha egy icipicit elindul (megmozdul) befelé, akkor már kifelé könnyebb lesz!!

 

Nem egy egyszerű dolog:(( de nem reménytelen!

 

Még az is jó, ha egyszerűen leszakad az anya, mert akkor a csavar kihúzása után

a sárkaparó részt már le lehet húzni (lehet, hogy kicsit tekergetni kell:)

Előzmény: NTB205 (62130)
NTB205 Creative Commons License 2014.09.13 0 0 62130

Üdv Mindenkinek!

 Segítséget szeretnék kérni kezdő felújítóként. Van egy Csepel Pajtás 24-es kerékpárom aminek az első bowdenes fékét nem tudom szét szedni. A sárvédőt addig nem tudom leszerelni amíg rajta van. Tudna vki segíteni, hogy hogyan kezdjek hozzá?

Köszönettel,

Tibor

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!