Egyre megdöbbentőbb ez az AXA! Ma nem tudom elérni őket telefonon, mert az automata még a menüig sem jut el, mindig a félrevezető "A telefonos szolgálatunk túlterheltség miatt nem elérhető. Kérjük, próbálja később!" szöveg hallható. Először: még a tavaly nyitott TBSZ/2010-es számlámra nem hajlandóak összesített kivonatot küldeni (ez azért elvárható, mert nem egyszerre lett befizetve, és még egy prémium összeget is ígértek, amiről így nincs bizonylatom), mindig csak a részösszegenkénti igazolást emlegetik, amiket megkaptam, de ez nyilván nem elégséges. Kétszer írtam az info.axa@axa.hu címükre, amire mindkétszer sebtiben (1 hét elteltével :) ) kaptam egy semmitmondó 3 mondatos levelet. Másodszor: az új csipes bankkártyám pinkódját már 3 hete nem tudom beállítani. Amikor küldték, akkor a mellékelt levelükben nem volt benne, hogy a pinkódot is be kell állítani (egy régebbi levélben benne volt, de ebben a konkrétban, amiben igazán kellett volna, ebben nem), én így aktiválás után a régebbit próbáltam használni. Egyértelmű, hogy nem ment, de nem ez a gond hanem, hogy nem tudtam azóta sem beállítani. A lényeg, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton mindig oda lyukadtunk ki, hogy rendszerhiba miatt egyelőre nem tudom beállítani, próbáljam pár nappal később(!). Ezek után (kétszer is): kb. egy héttel később megpróbáltam -> nem ment, ügyintéző felhív -> sajnálja, próbáljam 1-2 nappal később (innentől: ismétlés az elejéről). Harmadszor: mivel azt írják az új kártyát csak dec.31-ig lehet aktiválni, habár én már aktiváltam, de ki tudja, hogy a rendszerben a pinkód beállítatlansága mit jelent, próbálnám minél előbb beállítani a pinkódot, de még nem is lehet elérni a telefonos rendszerüket (ráadásul a számláim között is még idén szeretnék átvezetni, azt meg csak telefonon lehet(ne!!!) ).
A túlterheltség jelenthetné azt, hogy csak a 'technika' van leterhelve, tehát nem a személyzet van leterhelve, és jelenthetné azt is, hogy a(z ilyenkor csökkentett létszámú) személyzet van túlságosan leterhelve. Ez utóbbi esetben az automatamenüt illene elérhetővé tenni. De nem tudható, hogy mi a helyzet. de. 10-kor is ugyan ez volt az üzenet, és du.2-kor is. Arról nem tájékoztatnak, hogy mikor is próbálja az ember konkrétabban. Azaz próbálhatja negyedóránként is, vagy óránként, vagy páróránként, a bankot az nem zavarja, ha az ügyfél esetleg már a 'falat kaparja' az 'ügyfélbarát' hozzáállásuk miatt. Mert véletlenül sem teszik mellé, hogy mikorra várható a szolgáltatásuk elérhetősége. A teljesen evidens (és talán napjainkban a leghatásosabb) módot pedig, hogy az internetes oldalon a probléma (és annak megoldása/alakulása) látható legyen (mint ahogyan páran már említettétek), véletlenül sem használják. Az állítólagos 'túlterheltség' meg eléggé sablon szövegnek tűnik, valószínűleg semmi köze a tényleges gondjukhoz.
Ami az iBanq és iBanq2-t illeti, én az utóbbit nem ismerem, mert csak iBanq-om van, ehhez a gépen kell futnia egy ügyfélprogramnak, míg az utóbbi (iBanq2) úgy tudom, böngészős hozzáférés. Minden esetre az iBanq-val nem igazán voltak eddig gondjaim. Lehet, hogy az iBanq2 rosszabb lenne?
Egyébként én még az EuroDirect-es idők óta vagyok a bank ügyfele, azóta volt Ella és most már AXA. Nem azt mondom vagy gondolom, hogy mindent összevetve a többi bank esetleg jobb, de az elvárható szintet sem adó szolgáltatások feletti felháborodás minél több fórumon való kinyilvánítását (a negatív reklám, és egyéb hatások miatt) fontosnak tartom részünkről (mármint az ügyfelek részéről).
Nem figyeltem rá. Ma viszont egy taxiban simán lehúzták a chipes AXA kártyámat, és a tranzakció sikeres volt. Tehát az sem igaz, hogy a chipes kártyát nem lehúzni kell, hanem feltétlenül a chipet kellene használni rajta. (Már csak azért sem, mert a szintén chipes Citibankos kártyámat is minden taxiban lehúzták, és ott minden tranzakció sikeres volt.)
Szóval a termináltól függ. Pontosabban - szerintem - attól, hogy a terminál (vagy a hozzá tartozó bank), és az aktuális kártya (vagy a kártyához tartozó bank) hogy jönnek ki egymással. Egy biztos: AXA bankkártya taxiban rizikós.
VIP betetet akartam nyitni de sem a ugyfeltajokztato se semmilyen "aprobetus" nem erheto el az oldalon, a linkek mind visszavezetnek a fooldalra. irtam az technikai reszlegre de semmi.
Van vkinek ilyen szamlaja? hogy veszitek KI a penzt? postas sargacsekkes befizeteskor van vmi koltseg?
Az AXA ügyfélszolgálata szerint nem a kártyában lévő chipet próbálták használni a taxikban, hanem a mágnescsíkot, de azt meg chipes bankkártyánál nem lehet, ezért kerültek a tranzakciók elutasításra.
Hát, sosem a pénzfelvételre kellett használni az AXA-s bankkártyát, úgyhogy ez a része engem nem érint. Amúgy az én bankkártyámat úgy cserélték le chipesre pár hete, hogy a chip nélküli jövő ilyenkor járt volna csak le.
A taxis témához annyi kiegészítés, hogy este fizettem egy boltban a kártyával, szóval nem azzal van a gond, hogy nem lehet a kártyával fizetni, hanem azzal, hogy a taxiban nem fogadja el valamiért.
Nekem 100 eFt levétel után-ugyanaz a kártya- ATM-től függően 350 vagy 500 Ft. Viszont ha nincs elég nagy címlet az atm-ben és kicsiben pedig annyi nem fér ki a nyíláson, ha kevesebbet veszek fel egy alkalommal és több részletben veszem fel, akkor is minden alkalommal felszámolja az 500-at
Ti sem tudtok taxiban AXA-s bankkártyával fizetni? Két taxiban is próbáltam, de mindkettő elutasította a tranzakciót (viszont a Citibankos bankkártyámat elfogadta mindkettő). Azt hittem, csak az online szerencsejáték esetén tiltott a bankkártyás fizetés, meg sem fordult a fejemben, hogy a taxi is problémás lehet. (Boltban fizettem ma is a kártyával, pénz is volt rajta, nagy valószínűséggel (=tutira) a PIN-t is jól adtam meg...)
iBanq2 megint nem működik. Oldalukon semmi tájékoztatás, ügyfélszolgálaton az automata mondja be, hogy problémáik vannak. Íram az ügyfélszolgálatuknak levelet, hogy írják ki az oldalukra is, hogy gondjuk van. Ha nem teszik, akkor a következő levél a pszáf-nak megy. Ők legalább foglalkoznak minden panasszal.
Korábban már említettem, negem is megvezettek! Nem sorolom fel, melyik bankokat próbáltam már ki, volt ahol a bankigazgatónő, korábban a gyakornokom volt, mégsem kaptam tőlük hitelt! ( Ma már ajánlgatják, de nem kell!!!)
A bankokkal szemben a következő védekező lépéseket teszem! Nekem ne adjanak a pénzemért 0,5% kamatot amiből a tax-ot levonják. Kiszámolom hogy negyedévente mennyi utalásom lesz várhatóan, a többi pénzt pedig kiveszem. Ez a biztos, ne kockáztassanak az én kontómra és nem is vagyok hajlandó finanszírozni Őket. Tőlem becsődölhetnek. A számláimat lehetőleg kézpénzben fizetem vagy kompenzációval számolok el, ahol input/output müvelet is van egy céggel. Amúgy meg a válság nem érdekel!
Velünk is hasonló történt, de sajnos már egy hete küzdünk azért, hogy a duplán teljesített tételeket visszaadják, de eddig semmi. Ahány ügyintéző annyi féle választ kapunk. Érdekes módon a 790Ft-os dupla tételt egyből javítottaál, de valahogy a 20e Ft felettit azóta se, pedig mindkettő ugyanaz a szitú - kártyás vásárlás. Foglalásként még minden oké volt, aztán mikor átváltották teljesítettre hirtele megduplázodott. És ez málam és a párom számláján is előfordult. Mi erősen tevezzük, hogy panaszt teszünk a pszáf-nál. Már több mint egy hete használják a pénzünket, és sajnos nem pár ezer forinról van szó.
Velem is ugyanez történt, készpénzfelvételt és a kártyás fizetést is duplán terhelték be.
A mai napon - 2 nap után - jóváírták a "téves terhelést", amit szerintem a valóságban simán lehet lopásnak nevezni, viszont semmilyen értesítést nem kaptam, sőt a kamatokat sem fizették meg.
Azzal nincs tapasztalatom, 2004 óta nem vettem ki pénzt autómatából. Nagyritkán, ha szükség van kp-ra, akkor a családban van unicredites, én átutalom neki ingyen, ő kiveszi ingyen :)
nem kártyás fizetés volt, hanem egy automatából vettem ki. tudják, hogy ők cseszték el, mert meg is mondták tegnap, hogy hát igen, már hétfőn észrevették a hibát. (de csesztek szólni persze). vicc az egész, mert ugyanazon a tranzakciószámon fut a két történet. azt mondták, sokaknál tapasztalták ezt a hibát, elnézést kérnek és hát sajnálják - ma meg már csak egy undok liba közölte, hogy még ma rendezve lesz. hát kíváncsi vagyok. mert ha nem, akkor sajnos holnap a krisztina körúton indítom a napot.
Fiam náluk volt kötelező magánnyugdíjpénztáros hat évig, kb 1,5 millát fizetett és azt mondták nincs hozadéka a pénznek! Magyarul felélték! A PSzÁF-nak írt panaszt, majd meglátjuk.
Éppen ezért felháborítónak tartom, hogy minden adandó alkalommal elmondják hogy a kormány lenyulta a pénzt. Ezt a szabályozatlan, bizonytalan valamit?
Ugye avval etették a lakosságot, hogyévtizedek mulva nem lesz nyugdíj, ezért kell ezt lépni, hogy a jelenlegi rendszert majd felváltja. Ez örökölhető is lesz!!!!
No, nem arról volt szó, hogy a kötelező nyugdíj befizetésen felül fizettek magán számlára és azt vették el. NEM! Ők a mások által befizetett összeg 8 %-át elvonták a költségvetéstől és ezt fizették maguknak. Az adófizetők terhére, mert a költségvetésnek kellett pótolni!
Miről volt szó valójában? A magas járulékfizetők-1,5 milla/hó körül, ugye a jelenlegi rendszerben már nem számíthattak arra, hogy a teljes befizetés után, arányosan kapnak nyugdíjat. _Szolidaritási elv miatt!_ Igy azután nekik jobb lett volna, ha minden hónapban a járulék közel 10%-át elvonhatják a költségvetéstől és azt saját számlán gyüjtik. Ha megnézitek ennyi befizetés után mennyi nyugdíjat kaptak volna-jelenlegi rendszerben-, akkor érthető! Az örökölhetőség is!
Ezért azután nekem idegesítő a duma, amivel a média etet bennünket-már egy éve!
Van még itt valaki, akinek duplán vettek le pénzt a számlájáról? Csak mert én ezt tapasztaltam, és mintegy háromnegyed órás telefonos várakozás után egy ügyintéző azt mondta, napokon belül rendezik, jóváírják. Mondtam neki, hogy szerintem a napokon belül nem válasz, mondja meg pontosan, mikor, ilyen nincs, hogy lenyúlják az embert, aztán majd egyszer "hozomra" visszaadják.
Szegény csajt biztos felidegesítettem, de hát nem érdekel, mert nem szeretem, ha meglopnak. Még akkor se, ha ezt bevallják.
Külön vicc, hogy miközben tudták, hogy szar van a palacsintában, az ügyfeleiket nem értesítették erről. No meg az is, hogy elérhetetlen rettenet az ibankjuk is. Miközben az ügyintéző azt ajánlotta, hogy nézzem az ibankot, ott látni fogom, ha rendezték a hibát. Mondtam, ok, de ugye tudja, hogy az meg rendszeresen lerohad, és nem lehet rajta semmit nézni?! Mondta, tudja, elnézést kérnek ezért is.
Azt gondolná az ember, hogy ha a PSZÁF amúgy is cseszteti őket a nyugdíjpénztárjuk miatt, akkor megpróbálnak rendesen viselkedni, de nem. Hát ha ez kell nekik, akkor rajtam nem fog múlni, hogy a bankot is elkezdjék vizsgálgatni.
Nekem sem fogadja el az utalást aláíró kódot, ráadásul ezzel az idétlen "túlterhelt az Internet" dumával jön. Azért kiakasztó, hogy több nap alatt sem képesek rendbe hozni a rendszerüket. Komolytalan egy bank, most megmutatkozott. És, hát igen: ügyféltájékoztatásból is csúnyán megbuktak.
Plusz, azt ne is említsem, hogy márciusban bejelentettem náluk a lakcímem megváltozását. Ennek ellenére most novemberben sikerült a régi lakcímemre kiküldeniük az új bankkártyát, miközben a rendszerükben az új címem szerepel, ergo annak idején tényleg rögzítették is a címmódosulást (állandót és tartózkodásit is).