Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Mivel a 504 tartalék, az NKW Crosswayek közül a 902/907 tartalék, 905/906/908 meg alapból helyközis és csak végszükség esetén viszik be őket távolságizni, ember nincs a világon, aki előre megválaszolja a kérdésedet.
Amivel próbálkozhatsz, az a 8:30-as zalaegerszeg, ott még az NMN-583 megy most is, de bármelyik nap kijöhet az új Intouro a helyére.
SAJNOS mára visszatért...Tudnátok segíteni, hogy szombaton hol utazhatok, melyik vonalon biztosan az LWM-504 Credoval vagy az NKW Merci flotta valamelyikével? Bármelyik távolsági, ahol fixen ez lesz. Köszi!
Köszönöm a válaszolóknak az infókat! Esetleg az NKW-906 Győr-Sopron indulása elötti járatát le tudnád írni nekem, hogy meg tudjam nézni, működik-e a busz?
Csak úgy kifogni egy Ikarus-t nehéz lesz, szerintem a HDY-065re lesz esély, az szokott lenni azon a fordán, ami a (7071) Győr-Sopron, majd este fele átszerel valami helyközi járatra Iván fele (Nem tudom pontosan, javítsanak ki, akik jobban tudják)
Ha tanítási nap lenne, akkor egész jó esélyeid lennének, mert a 8:00-s kapuvári belső forda, a 8:35-ös meg forda szerint IAW-045. A gond az, hogy tanszünet lesz, amikor a 8:35 nincs, a 8:00-t meg Győr adja NKW-906-al, szóval legfeljebb abban bízhatsz, hogy elromlik a Crossway.
Kedden mennék Sopronba Ikarust vadászni, és gondoltam, nem IC+személy módon mennék el oda. Győr-Csorna-Kapuvár-Sopron helyközi buszjáraton mennyire van esélyem kifogni egy Győrből induló Ikarust(akár EAG, akár 200-as)? Reggel 8 óra környéki indulásra gondolnék. Köszönöm a választ!
Sajnos nem egészen. A MZD-s Mercik (Nagykanizsa)helyet KUZ-os rendszámú Volvo Alfa Localokat kaptunk, melyeket a gazos MAN-k váltottak. Szóval nekünk vissza lépés volt, föleg hogy nem egy bzsz mar 2 millió kilométert maga mögött hagyta.
Mert tavaly dobtak 8 280-as buszt Győrből, amiket részben Pápáról egy fiatalabb 280-al, részben Zalából levedlett Conecto-kkal, részben a helyközis 280,C80-al váltottak.
Hihhetetlen, de a HHR-810,KRR-180 fixen átkerültek a Helyi üzemhez még decemberben. Néha még HFF-617 is látható lesz majd Utas. hu-n Rávaiban 22A-n.
Emelett fogsz még te időszakosan SRD-291-et is látni az SRD-290-en kívül ( helyközi üzem, beforgó MAN ) és SWR-es Volvo-kat is szintén ugyanígy. LR-372 is.
Mielőtt még még extra földönkívüli dolgokat vélnél felfedezni.
Úgy írtam, hogy Sopron-Kapuvár térsége. Szándékosan azért, mert nem tudom melyik oldalról volt kiadva a KIT-120. De engem nem is érdekel igazából, itt van ezen a környéken és kész. Egészből csak az érdekelt volna miért került el ez Óvárról és ugyanúgy onnan a GXD-415 meg Csorna köré.. DE már látom a válaszaitokat. Ennyire ezzel hogy lehet felizzítani ezt a topikot. ? Egyesekre már ráférne 1 hónap relaxálás itt, mert egyesek idegbetegek.