Keresés

Részletes keresés

petyko2000 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 15173

Sok autótípusnál is előfordul hogy felső pontokon kell (nem is egy helyen), de nem is azért kérdeztem, csak nem értettem mi a lényege a felnyitásnak: egyes helyeken használhatnák inkább a sapkát feltöltéshez...

Előzmény: Exec79 (15172)
Exec79 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 15172

furcsa lenne ha nem legfelul kene legteleniteni... 

gabrielke Creative Commons License 2016.11.28 0 0 15171

... a kóklerek minden szakmában baromi idegesítőek :)

 

Előzmény: Hondabubus (15167)
petyko2000 Creative Commons License 2016.11.28 0 0 15170

Köszönöm, így már tisztán látok! ;)

Előzmény: Hondabubus (15169)
Hondabubus Creative Commons License 2016.11.28 0 1 15169

A betöltő nyílást. Ott a hűtősapka. Külön légteleníteni nem kell, csak a teljes feltöltés és melegre járatás után, ha lehűlt, ellenőrizni a szintet a hűtőrendszerben és a kiegyenlítő tartályban. A vízpumpánál nem légtelenítő, hanem leeresztő csavar van.

Előzmény: petyko2000 (15168)
petyko2000 Creative Commons License 2016.11.28 0 0 15168

Mit találsz a tank alatt?

A rendes módja hogy lent a pumpánál megnyitom a légtelenítő csavart és lenne ott is valami plusz légtelenítő a tank alatt?

Csak azért kérdem, mert majd én is cserélném a folyadékot a 900-ban ;)  (természetesem márkája is lesz a folyadéknak.)

Előzmény: Hondabubus (15167)
Hondabubus Creative Commons License 2016.11.25 0 0 15167

...vagy ez is az a szerviz, ahol a vízcsőnél töltik a hűtőrendszert és azt javasolják, hogy addig kell töltögetni a kiegyenlítő tartályt, amíg már nem fogy el belőle a hűtőfolyadék, ahelyett, hogy felnyitnák azt a kurva tankot...

[mad:scientist] Creative Commons License 2016.11.20 0 0 15166

Sziasztok!

 

Buborékok a számlapon.

 

A két csavar mellett (körül) eléggé csúnyácska a számlap. Tehetek valamit a javítására, vagy vegyek új motort? :)

Köszönöm a javaslatokat!

pepetigris Creative Commons License 2016.11.05 0 0 15165
jrf600r Creative Commons License 2016.11.03 0 0 15164

Én is arra gondoltam,hogy nem nyit ki!

Előzmény: Exec79 (15163)
Exec79 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 15163

irta hogy szerviz utan jott ez a gond, de a termosztat is lehet rossz. Amikor melegszik a viz, 60 fok korul mar a radiatornak is melegednie kene. Ha nem, akkor nem nyit a termosztat. De eloszor a hutofolyadek mennyiseget ellenoriznem

Előzmény: jrf600r (15162)
jrf600r Creative Commons License 2016.11.02 0 0 15162

Szerintem a termosztát szarakodik!!!

Exec79 Creative Commons License 2016.11.02 0 1 15161

szerintem nincs megfeleloen legtelenitve a hutorendszer, belebasztak jovanaz azt kesz. Ne hasznald igy mig nincs megcsinalva rendesen.

Előzmény: Bencello (15159)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.02 0 0 15160

3-4 perc alatt? Nekem még üzemmeleg sincs ennyi idö akatt.

Előzmény: Bencello (15159)
Bencello Creative Commons License 2016.11.02 0 0 15159

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne hozzátok.

2hete vettem egy 2007es, 9 évig garázsban álló, 1800km-es, újszerű állapotú Hornetet. 

Első ”nagymotorom”. 

Azonnal elvittem egy nagyszervizre, az összes folyadék le lett cserélve, köztük a víz is, -30ig lett fagyállózva.

Miután visszahoztam a szervízből, azt vettem észre, hogy alapjáratban a motor, 2-3, 3-4perc alatt felmelegszik 104fokra, ott bekapcsol a ventillátor, és visszahül 100 alá, aztán megint vissza.

Az hogy 104nél indul a venti, azt tudom hogy okés. 

Viszont hogy ilyen gyorsan melegszik, kicsit furcsálltam.

Főleg hogy a szervíz előtt ezt nem tapasztaltam, vagy csak nem vettem észre.

Szerintetek ez normális? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv...!

Bence

Birtoberto Creative Commons License 2016.11.01 0 0 15158

Szevasztok! 2001-es 600-hoz vannak bontott alkatrészeim. A blokk elkelt! Ha valakit érdekel valami,akkor üzenjen!

-Darázslovas- Creative Commons License 2016.11.01 0 0 15157
mivanaudi Creative Commons License 2016.10.31 0 0 15156

Közben sikerült beszélnem az eladóval és már elkelt a motor, azért köszi a gyors infókat.

-Darázslovas- Creative Commons License 2016.10.31 0 0 15155

Az ara rendben van. A kormany es tukor nem gyari, ahogy rendszamtarto se! lehet rendszamvilagitas sincs. Az iranyjelzo is valami olcsosag.

 

Előzmény: mivanaudi (15153)
KisCefi Creative Commons License 2016.10.31 0 0 15154

Szia! 

Egy átvizsgálás kb 10e ft

A rendszámtábla,  irányjelzők, kormány,  tükör nem gyári...

A gumik jó állapotban vannak

Ha elvagy ü.a. szintjelző nélkül,  és nem zavar ha tartalék csapot nyitogatni kell, akkor hajrá! 

Képről egybe van, km ennél a tipusnál még semmi! 

Talán még azt is mondanám hogy reális az ára, ha müszakilag minden oké!

Te döntésed, de ne kapkod el!

Előzmény: mivanaudi (15153)
mivanaudi Creative Commons License 2016.10.31 0 0 15153

Sziasztok. Találtam itt a közelemben egy Hornetet. Így képek alapján ki mit mondana? Mi az ami nem gyári dolog esetleg? Az ára mennyire reális ennek az évjáratnak? Igaz, hogy fiatalabbat szeretnék, de ez is tetszik és még gyalog is elmehetnék érte😄 Egy esetleges átvizsgálás mennyibe lenne kb márkaszervízben? Válaszokat előre is köszi. 

Ui. nyugodtan le is beszélhettek róla ha ez már esetleg nem éri meg vagy bármi😄

 

 

http://new.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_600_f_hornet/honda_cb_600_f_hornet-10687976

OutsieR Creative Commons License 2016.10.29 0 0 15152

Az elozo tulajnal igen. Sot, 3x muszakiztatta miaota nala volt, hivatalos helyen. 

Előzmény: Exec79 (15151)
Exec79 Creative Commons License 2016.10.29 0 0 15151

gondolom atment eredetvizsgan gond nelkul....

Előzmény: OutsieR (15149)
Davidon Creative Commons License 2016.10.28 0 0 15150

A második se jobb. Szerintem nem ok. 

Előzmény: OutsieR (15149)
OutsieR Creative Commons License 2016.10.28 0 0 15149

srácok, ez mennyire normális?! mintha valami másnapos olasz tanuló ütötte volna bele az utolsó 3 karaktert a típustáblába....

Énvagyokmagam Creative Commons License 2016.10.28 0 0 15148

Igaz és jogos. :-)

ezen a jobb kormányos dolgon én is el vagyok hasalva. Régen egyáltalán nem engedték, csak ha a megfelelő ország rendszámával közlekedett az illető. 

Mostanság a kivilágítatlan biciklikkel nem vagyok kibékülve, többször karamboloztam már majdnem egy -egy ilyen idióta miatt.

Előzmény: csdani19820802 (15146)
csdani19820802 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 15147

Próbálj ki egy nyitott dobos verziót. Már csak amikor a gázhoz érsz feláll a szőr a hátadon ;) 

Előzmény: Törölt nick (15145)
csdani19820802 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 15146

A robogós dolog szerintem nagyon hasznos lenne. Bár egy újabb sarc lenne, de ettől függetlenül egyet értenék a dologgal. Pl ha valaki nekicsattan egy robogóval az autódnak. Vannak szemtanúk, akár kamera felvétel is, emberünk felpattan és elhúz. Rendszám meg nuku. Nekem ott a károm, ő meg lelép, beazonosíthatatlanul. De ugyan ez a helyzet a 90-el robogó robogóssal is. Nekem jön a 30 000-es csekk ha 50 helyett megyek véletlenül egy előzésnél 65 -el. A robogós meg eltép 90-el lakott területen és nincs mit lefotózni. Nem a "dögöljön meg a szomszéd lova is" jellemzően hazai szemléletből kiindulva írom ezt, hanem mert nagyon sokszor életveszélyes amit művelnek. Mindig tisztelet a kivételnek, nem akarok senkit megbántani. Nekem is van egy kis robogóm, a fogyasztása miatt járok vele néha - néha. Ha papírozni kellene, hát papírozni kellene. Csak valami olyan (itthoni viszonyok mellett aligha elképzelhető) megoldás kellene, ami nem üti árban a szerencsétlen robogót. Azt már évek óta tervezgetik, hogy valamiféle gyertya helyére tekerhető mérőeszközzel behatárolják a hengerűrtartalmat és kiszűrik az 50 Ccm-től nagyobb segédmotorként használt motorokat. 

 

A hatalmas felni, öreg autón és hasonló nyalánkságok szerencsére annyira nem gyakorikat. Szerintem ettől sokkal érdekesebb, hogy megfelelő indok nélkül (kizárólag jobb kormánnyal készült az autó, veterán jármű, stb) papírozható itthon jobb kormányos autó. Életveszélyes! És engedik! Simán, át a műszakin. Van itt a környéken egy egy roadster BMW Z3, jobb kormánnyal. Eleve lapos, alig látni ki belőle és előz. Mert ugye sportautó, hát előzni kell. És ha nem ül mellette a csirke, aki sikítja, hogy "jóóóóóóóó", akkor kérdem én, hogy a viharba lát ki biztonsággal? A másik meg a villanybicajok, a jogosítvánnyal nem rendelkezők alatt és persze az idősek alatt. Hát az....Nem tudom mennyire elterjedt felétek ez a járműtípus, itt van belőle bőven és amit művelnek velük. Mint a vaklégy. És, mint a robogónál, nekimegy az autódnak és elhúz. Legalább egy (akár ingyenes, ami nálunk szintén elképzelhetetlen) minimális KRESZ oktatást köteleznék.  

 

Nem tudom, hogy ezek a dolgok mennyire vannak leszabályozva Ausztriában? Bizonyára lenne mit átvennünk...

Előzmény: Törölt nick (15137)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.28 0 0 15145

Én a gyárit is jól hallom, ha ráhúzom...

Előzmény: csdani19820802 (15144)
csdani19820802 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 15144

Egyenletes tempónál 100 - 130 Km/h tempó esetén, végáttételben motorozva simán hangosabb volt a szélzaj, mint a kipufogó. A sisakbeszélőt is gond nélkül használtuk. Csak akkor üvöltött, ha forgattam, vagy akkor brummogott hangosabban, ha adtam neki egy kövéret, visszaváltás nélkül. Hidd el, túratempóban nem hallottam jobban, mint a gyárit. 

 

Más nem így tapasztalta, akinek van fent nyitott dob?

Előzmény: Törölt nick (15142)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!