Az enyémen olyan stender van mint Kareszén ,szerintem az a gyári cucc lehet.
Igazábol lánckenésre nem nagyon szoktam igénybe venni mert a tenerét ha megbillented old.sten-en akkor a hátsó kereket símán forgathatod,még cserélhetsz gunit is ha alábakkolod a kartervédö alatt valamivel.De persze hasznos a nagy stend.Csak a motoron űlve úgy lóg két oldalra mint a darázs lába.Viszont védi a futóművet.
Ez korrekt kis állvány! Valami ilyesmire gondoltam, csak nekem 1 személyes kell. Az ócska telepen szétnézek majd hátha látnék hévért.Igaz azt nem billenteni kell, hanem tekerni, de olyan hosszu a teló út hogy szerintem sima billencsel nem is lehet megoldani. Minden esetre 5letnek elteszem a képet. Ha összejön valami akkor közlöm képen.
Na ilyen a középtámaszom,ez valami utángyártott cucc.Biztos nem ócsó,nemtudom nekem rajta volt szerencsére.De szerintem egy kis lakatos tudással simán lehet csinálni.
Az állványom meg ilyen,ez igazából kis könnyü krosszgépekhez való,de megbirja az xt-t is,csak kétszemélyes leengedni.
Szerintem jobb a középállvány lánckenésre,kerék javitásra tisztogatásra..............
Akkor marad a fabrikálás.Már ami a mühely emelőt illeti. A középtámaszt meg megprobálok valami gyárit keriteni, még ha másik motoré is. Hátha van olyan amin minimális átalakitás kell.
Lehet kapni középtámaszt,de hogy hol és mennyiért azt sajna nemtudom.Az enyémen is van,az se gyári de sokszor jól jön.A másikhoz bakot vettem,az se rossz de nincs mindig kéznél mikor kéne.
Köszönöm az infót. Az én mocim 94-es, de szerintem ugyan ott van ahol a tieden. Most hogy mosogatom is a gépet a motorozások után, úgy ismerkedek vele.Mindig elő bukkan néhány számomra ismeretlen ez-az. Még egy kérdés: Ezekhez lehet-e kapni közép támaszt? Vagy egy speciális gyors emelőt kell fabrikáljak. Igy még egy kereket sem tudok kicserélni, nem beszélve a tisztitásról.
Ha a Marcell továbra sem jelentkezik élek a lehetőséggel és elfogadom az ajánlatodat. Van egy jó festő ismerősöm, őmegoldja a fényezést. De azért még várok vagy két napot a Marcellra.