Keresés

Részletes keresés

h5 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 389

Bocs Manta GT, ez lemaradt: www.kepregeny.net , mert ahogy a régi viking nóta mondja:

 

".......összecsngnek dalukban a sorvégek

leszün mi még dánok is meg norvégek...."

Előzmény: Manta GT (383)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 388

Meggondoltam magam. Ne kerüljenek ki a spanyolok! Abbafejezem, mert beleuntam. Ez van. A dolgok magyarázata a múltamban rejlik, de ezt itt nem fogom feltárni. :)

Előzmény: Bucca (385)
kaktusztea Creative Commons License 2004.12.01 0 0 387
Azt írtam _csalna_ a pénzzel. Bááár... már olvastam értetlenkedő hozzászólásokat az origin topikban, hogy honnan a francból lett pénze erre-arra, de nekem még nem tűnt fel, hogy csalt volna.

"Lehet, hogy az az én bajom ezzel az egésszel, hogy én azt a mesét is szeretem, ahol elég, ha a főszereplő neve "Jancsi" - mert attól számomra már épp elég benne a valóságos elem, s máris "hihető" - a maga műfajában? Ez most nem ellened irányuló cinizmus volt, tényleg eltöprengek ezen..."

Értem én, de akkor ezzel az analógiával a Rome is lehetne egy 0 grafikájú játék semmilyen testmozgást nem végző pálcikaemberekkel, ugyanezekkel az értékekkel. Az nekem pl. nem tetszene.
Hiába, ilyen elégedetlen vagyok, na. Nem lehet soha tökéletes, nem is kell, de törekedni lehet rá :)
A hangulatot nagyon megdobja, ha látom, hogy hú, ez az apróság is a helyén van, meg erre is figyeltek a fejlesztők, szinte érzem a füst és vér szagát :))

Viszont, ha a térképes-stratégiára lenne teljesen kihegyezve, akkor nem érdekelne annyira a grafika meg a harcértékek se. Ahogy Te is írtad: a saját kategóriájában kell tetszen. Számomra a Róma a saját kategóriájában kell bírjon a szép grafika és a lehető legrealisztikusabb csata tulajdonságaival. (Ej, de szíp mondat vót :)

Vu-men kuan -t nem ismerem, de érdekes volt amit írtál.
Előzmény: Manta GT (382)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 386

Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!

 

Holnap megyek akkádul tanulni!

 

(egyébként egy könyvtárosnak magyarázod Eblát, vazze!? Ne égessé... :)))))))) És ez itt már zárójel, nem vigyor: )

Előzmény: h5 (384)
Bucca Creative Commons License 2004.12.01 0 0 385

Halihó!

 

Most egy kis önreklám.

 

Nis volt olyan kedves, és feltette a magyarítások oldalára a Krónikáim részeit a Medieval címszó alá. Akit érdekel, látogasson el oda, és akinek szintén van ilyen közzétehető története/krónikája beszéljen Nismasterrel ezügyben.

 

Manta ez neked is szólt, ne ülj rajta annyit, legyenek kint a spanyolok is. A folyamatos frissítés nem gond, Nis ezt ígérte.

Előzmény: Manta GT (383)
h5 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 384

hozzávalók az akkád alpvizsgához:

 

végy egy teljes évfolyamot (2 fő)

 

végy egy tanárt (aki jó fej)

 

végy egy fordítandó szöveget (FOTÓ!!! egy tábláról)

 

miután a teljes évfolyamot sápadtá tetted (a fotó faxon érkezett, tehát olvashatatlan)

 

jelentsd be, hogy a szöveg nemigazán akkád, hanem eblai (szóval sumer)

 

most már, így évek távlatából: "hehehe"

 

 

Előzmény: Manta GT (379)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 383
Bocs, nem zen, hanem csan, természetesen. Csak a mexokott japán terminológia... :(
Előzmény: Manta GT (382)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 382

Bocs: csal a pénzzel a csal a Rome!? Nem is írtátok eddig... Ha ez tényleg bele van írva, egy szemétség!

 

A Warcraftos megjegyzésem merő poén volt arra a kérdésedre, hogy mit várok el, ha nem realitást? Hát, pont azt, amit anno a warcrafttól: szórakozást. Ebbe a szórakozásba szerintem belefér a valószerűség, de "túlspillázásnak" érzem a történelmi valóság görcsös akarását. Félreértés ne essék: nem a programozói szándékban, hanem az elégedetlenkedő játékos részéről történő akarást. :)

 

Lehet, hogy az az én bajom ezzel az egésszel, hogy én azt a mesét is szeretem, ahol elég, ha a főszereplő neve "Jancsi" - mert attól számomra már épp elég benne a valóságos elem, s máris "hihető" - a maga műfajában? Ez most nem ellened irányuló cinizmus volt, tényleg eltöprengek ezen...

 

Egyébként úgy érzem, leírtam a magam számára a kulcsszót: "a maga műfajában". Ismered a zen-példázatok gyűjteményét, a Vu-men kuan-t? Abban van valami ilyesmi mondanivaló: minden tökéletes a maga valójában. Tehát pl. az ép lábúakhoz képest a sánta nem tökéletes - no, de sántának kiváló! Ez sem poén!!! Elnézést kérek, ha fogyatékkal élő olvassa a soraimat: csak tartalmi kivonatát adtam egy koannak!

 

Szóval, a TW az én szememben is sánta - de annak tökéletes! :)))

Előzmény: kaktusztea (381)
kaktusztea Creative Commons License 2004.12.01 0 0 381
> Bocs, MOD és patch között azért tudok különbséget tenni!

Nem kétlem, de ha a prg. pl. csalna a pénzzel, amit meg lehet buherálni mod-olással (a Romában elég sok mindent át lehet írkálni), akkor azt szerintem érdemes módosítani.
Az ilyesmi nem bug, mert a készítők szántszándékkal állítják be így, viszont az ilyenek pl. nem tetszenek és javítanám.

A többivel kapcsolatban (harcértékek, páncél, stb): asszem ráéreztem, hogy mire gondolsz és elfogadom az álláspontod.

Csak én meg másként gondolom :)
A Star/WarCraft-nál nem vártam el realizmust, mert nem volt történelmi alapja, teljesen elrugaszkodott, más környezetben és technikai szinten játszódott, ráadásul ott a harc a klikk puff-puffból állt, tök mindegy volt, hogy hátulról támad valaki, stb, stb. De nem is az volt a lényeg és nagyon hangulatos, meg szórakoztató volt.

Valahogy úgy vagyok vele, mint pl. egy történelmi filmmel. Tudom, hogy idealizált, de ha pl. hiteltelen a katonák öltözéke az kiábrándít. Téged nem zavar, engem igen.
A mesét szeretem. Az olyan mesét, amit el tudok hinni :)
Előzmény: Manta GT (377)
NGid Creative Commons License 2004.12.01 0 0 380

Az igaz, hogy nem lesz tökéletes játék, nem is ezt várom (a modolós topicban vannak jó elvárások,  limes építés meg ilyenek :)), csak a  kihívást szeretem. Sajnos én kevésbé tudom türtőztetni magam és amit ki lehet használni azt akaratlanul is megteszem.

Nem rossz a "szenátusos" játékmód, én is ki fogom próbálni, ha jobban tudnék angolul, javasolnám is a hivatalos topicban, ahol egyébként várják az ötleteket. Mégiscsak más lenne, ha pici szabálymódosításokkal lenne egy ilyen játéklehetőség is (hivatalosan).

Nagyon örülnék, ha egyszer azt látnám hogy a gallok összegyűjtenek 2 sereget és megindulnak módszeresen felperzselni a fölkdjeimet (vagy a germánokét). Azt látnám, hogy van vmi céljuk, nem csak azért vannak, hogy előbb-utóbb végük legyen. Valami ilyesmi történik egyébként a realism modban.

Előzmény: Bucca (375)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 379

Hehehe... Átolvastam ratón írásait azon a tájékon... Nem semmi okításban részesültem a görög nyelv szépségeiről! Ehelyt is köszönöm neki!

 

Egyébként említi ott a japánt; na, abban meg az a szép, hogy vannak szavak, amit egy férfi használhat, de egy nő nem. Továbbá, ha egy férfi használ más ilyen jellegű szavakat, az lealacsonyító, ciki, mert az "női" szó. S ráadásul ezek köznapi dolgok megnevezései... Nemcsak a rómaiak dilisek. :)))

 

Jut eszembe: megyek is Asterix-et olvasni! :)

Előzmény: h5 (378)
h5 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 378

Válasz ratón 73-ra

 

Kösz raton!

 

Eszembe juttattad az akkád alapvizsgám.... ..:-) 

Előzmény: ratón (77)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 377

Bocs, MOD és patch között azért tudok különbséget tenni! A prg bug-ja bosszantó és javítást igényel - én is szoktam dühöngeni ilyenek miatt (kedvencem a Rainbow six-ben a falba dugott fejjel szaladgáló terrorista, akin átmegy a golyó és a betonba üti a lyukat, nem pedig őbelé).

 

Mellesleg a játéktól játékélményt várok és nem azt a fajta b*-ogatásélményt, hogy az ellenfelek mértéktelenül erősebbre lévén beállítva, sziszifusz erőlködések sora legyen minden menet. Speciálisan a stratégiai játéktól pedig azt várom el, hogy állítson feladat elé: kelljen megtalálnom a győztes stratégiát! Ehhez nem kell az, hogy a krétai íjászok egy-az-egyben ugyanannyi spártai hoplitát öljenek meg egyetlen sorozattal, mint tették azt a valóságban. Vagy, hogy az egyiptomi szekerekkel tényleg ugyanolyan kis ívben lehessen kanyarodni... NEM MINDEGY!? NEM eredeti krétai íjászokról van szó és NEM eredeti szekerekről. Ezek itt ilyenek. Itt ez van ezt kell szeretni. Majd jön másik játék, abban másmilyenek lesznek. Az a lényeg, hogy adva van pár paraméter: kombináld őket úgy, hogy a győztes stratégiádat megvalósíthasd... azaz, előbb találd meg, hogy kivitelezhesd! Mellesleg: neked a Starcrafttal és a Warcrafttal szemben is a tökéletes realitás volt az elvárásod? :)))

 

Párbajokról, csatákról szólva: valóban nem 1000 fővel "dolgozunk". Eddig 80 fő volt a max. létszám, de nem is ez a lényege. Az érzés, hogy "hadsereg" része vagy, közember, akinek nincs más dolga, mint minél többet "levágni", netán te vagy a csapatod parancsnoka, aki taktikai utasításokat adhat... Szóval, nem a monitoron látható, programban fixált paraméterű figurák és körülmények alkalmazásáról szól... De ezt, úgy vélem, pontosan érted. Egyébként én 10 éve gyűröm magam, bár mostanában lazítottam sajna kényszerűségből. :(

Előzmény: kaktusztea (374)
Lavina999 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 376

Hello frissítés felrakva :-)

 

Nagyon megjött a kedvem. A kódex i.e. 255. telénél jár, de a játékban azóta haladtam 3 évet .........

 

 

http://w3.enternet.hu/dv1972t/index.htm
Bucca Creative Commons License 2004.12.01 0 0 375

A makedónok elleni csatákban valóban mindegyikben győztem, mert általában én voltam túlerőben. Amúgy meg már vesztettem csatát, és volt olyan, hogy a tábornokom is megfutott (ostromkor az egyik utcán belefutott egy falanxba, és ez sokkolta kicsit:)))

 

Tény, hogy ha nagyon mennék, akkor biztos legyalulhatnám a térképet rövid időn belül.

De én már az MTW-ben is egy idő után megtanultam megtartóztatni magam, és nem foglaltam el az egész világot (GA rendszerben játszottam uis), sőt olyan is volt, hogy amikor a németek visszatértek Ausztriába, én kivonultam onnan és átengedtem nekik a tartományt, hiába volt fullra fejlesztve, mert így újabb szereplő jelent meg, és izgalmasabb lett a játék. Kiüthettem volna őt is azonnal, de nem akartam.

 

Itt pedig érdekel, hogy mi lesz a Kr.u. időkben is, ezért addig nem is szándékozom teljesíteni az 50 tartományt. Akárki javaslata szerint próbálom magam a szenátusi utasításokhoz tartani, és azonkívül csak ritkán esek neki másnak, kivéve, ha megtámadnak.

 

Egyébként félreértezs, én nem kifejezetten a modolás ellen vagyok, csak azt nem értem, hogy miért kell szapulni és lekicsinyelni az alapjátékot. Én jól megvagyok az alappal is, engem így is szórakoztat, és a kiegészítő lemezben biztos sok hibáját kijavítják majd. Ezért is kellenne a hivatalos oldalon jelezni ezen kifogásokat.

SOHA nem lesz olyan játék, ami tökéletes.

Előzmény: NGid (373)
kaktusztea Creative Commons License 2004.12.01 0 0 374
Ne is haragudj, de kicsit játszol a szavakkal.
Ha nem vársz el realitást egy startégiai játéktól, akkor mit vársz tőle?

Sarkítva: ha körönként ellenfeleid 50000 pénzzel gyarapodnának csak úgy, az nem idegesítene?

Gyenge pontok: akkor szerinted egy ilyen játékban az "Ismerd meg ellenfeled" alatt azt kell érteni, hogy "Ismerd meg a prg bugjait, hülyeségeit"??
-

Mellesleg én is harcművészetet tanulok lassan 9 éve, és nem éreztem késztetést, hogy onnan bármit is átemeljek a játékba :)

Gondolom, mikor mestereiddel párbajozol, olyankor nem 1000-es csapatokat vezettek egymásnak a tornateremben. Egyszerűen teljesen más a két dolog.
Előzmény: Manta GT (371)
NGid Creative Commons License 2004.12.01 0 0 373

Azok a hsz-ok nekem sem tetszenel annyira, amikben arról írnak, hogy 10-15 év alatt meghódítottak 20 tartományt. Akkor minek az a rengeteg forduló, teljesen elveszik a játékélmény.

 

- miért engedi a játék hogy ezt megtehessék csalás nélkül? (én nem tartozom ezek közé egyébként, ez is nagyon tetszik a realism modban: végre vmi kihívás)

 

 Én most B.C. 249-ben járok, és 3 rebellis tartományon kívűl csak azért foglaltam el a makedónok 2 tartományát, mert ők elkezdték ostromolni a kezemen levő Athént, és ezt meg kell bosszulnom. Ezért teggnap bevettem Korintoszt, és eddig kb. 4 csatában vertem meg a makedónokat, de a falanxuk és a rengeteg lovasuk nekem bizony okozott nehéz perceket, amikor izgultam a csata vége miatt.

 

- De azért mindegyikben győztél nem? Ha akarnád esetleg te is szétverhetnéd őket hamarabb.

 

Azt meg ne is várjuk el az AI-től, hogy emberi módon gondolkozzék, mert abból semmi jó nem sülne ki. Akkor csak az igazán fanatikusok vennék meg, annyira nehéz lenne.

 

- Csak legalább akkor a legnehezbb fokozaton lehetne ilyen  a gyengébbeken meg maradna olyan mint most.

Előzmény: Bucca (366)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 372
Nekem nem kell MOD, hogy a valóságban érezzem magam. Egy játéknak pedig nem célja ezt az érzetet kelteni... Baj van, ha egy játéktól kell elvárnom ilyesmit...
Előzmény: Manta GT (371)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 371

Érdekes; én, gyakorló harcművész, talán szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy érdemleges ismerettel rendelkezem a - főként távol-keleti - hadtudományi munkákat illetően. Olvastam persze Graf Carl Clausewitz-et is (bár nem végig, mert túl nehéz volt és a korai kommunista érában fordított lévén, erősen torz is); mindenesetre a lényeg, hogy épp Sun-ce Wu miatt baromi realisztikusnak tudom érezni a játékot. Nem fogom szó szerint idemásolni a Terebess-online-ról, de azért érteni fogod, mely szakaszra gondolok: ha ismered az ellenséged és ismered önmagad... stb.

 

Nos, ellenséged a gép; pontosabban, amit beleprogramoztak. Ha ismered a gyenge pontjait, ismered azokat, amik nem felelnek meg 100%-ig a valóságnak és tudod azt is, hogy a te "csapataid" tulajdonságai, a virtuális terep és éghajlat adottságai hol hagynak kívánnivalót maguk után - máris megvan a realitás. A virtuális síkról áthelyezve, a monitor előtt ülő ember valóságába.

 

Ha meg igazi csatát akarok, megvan az az előnyöm, hogy bármikor párbajozhatok mesteremmel, tanítványtársaimmal, más klubok tanítványaival és mestereivel. Így elmondhatom magamról, hogy szamurájokkal és ninjákkal is vívtam már párbajt és "csatát" is - nem szükséges, hogy a gép EZT pótolja. Nincs is mit pótolnia. Csak játszani szeretnék, ha leülök elé.

Előzmény: kaktusztea (370)
kaktusztea Creative Commons License 2004.12.01 0 0 370
Jó-jó, félreérthetően fogalmaztam, Conner (ez volt az neve az első részben :)

A történelmi csataleírásokra gondolok (pl. Hannibál Cannae-i csatája), Sun-ce által leírt tapasztalatokra, történészek, régészek által kiderített dolgokra.
Előzmény: Manta GT (369)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 369

Bocs, ez most már tényleg kötözködés részemről. Írod:

 

"Azt szeretném, ha a való életben látott/tanult stratégiák itt is megállnák a helyüket és nem a kihasználható kiskapukat kéne keresni a játék motorjában."

 

Jesszus, te ott voltál Gaugamélánál!? Vagy Szürakúza ostrománál!? Duncan, te vagy az? Én vagyok az unokaöcséd, Conor McLeod!!! :))))))))

Előzmény: kaktusztea (368)
kaktusztea Creative Commons License 2004.12.01 0 0 368
Én viszont nem értek egyet.
A mod-os topik pont azért jött létre (én nyitottam) hogy ne a normál Rome: TW topikot flood-oljuk a módosító javaslatainkkal, ahol a játékélményről, saját csatákról, stratégiáról, történelmi összefüggésekről, stb-ről beszélget, aki odatéved.

"Nagyarcúakról":
Én pl. alig tudok játszani időhiány miatt és így - rendes tapasztalat hiján -nem is győzök mindig, mint akik 5 kör alatt 20 tartományt hódítanak meg.

Elmondom én miért csinálom: mert szeretném, ha a _hangulata_ számomra realisztikus érzetet keltene.
Pl. ha az egyiptomi elit íjászokat hátulról lovasrohammal letámadom, akkor ne engem vágjanak le, mint a disznót.. (lásd történelmi csatáknál a 2-at)
Vagy az íjászok ellen védjen szemből rendesen a pajzs, stb.

Ezek számomra megtörik a varázst. Azt szeretném, ha a való életben látott/tanult stratégiák itt is megállnák a helyüket és nem a kihasználható kiskapukat kéne keresni a játék motorjában.
Előzmény: ratón (365)
Manta GT Creative Commons License 2004.12.01 0 0 367

Szerintem nem vagyok butus. Csak meg szoktam elégedni azzal, amit kapok; ha mégsem, akkor meg csinálok magamnak olyant, amivel elégedett lehetek, mert "rám van szabva". Persze, ezt olyasmire értem, amihez a képességeim elegendőek.

 

Szóval észrevételem a következő: ugyan nem te mondtad, de elsősorban mindannyiótoknak az ai-vel van problémája - ezzel szemben a pajzs hatékonyságának, az íjak lőtávjának, a lovak pataszínének, meg minden kis b*-b*-nak a MOD-osítgatásával vagytok elfoglalva, hogy az vajon emeli-e a játékélményt.

 

Ugyan, nyúljon már valaki a diplomáciába, vagy a bérgyilkosoknak adjon ilyen-olyan speciális képességeket, vagy a politikai cselvetések számára biztosítson nagyobb teret... Na, AKKOR MOD-ról beszélhetünk! Addig csak belepiszkálásról.

 

Tehát gányolást, vagy iszonyat jó, realitás-érzetet (állítólag) növelő átvariálást egy kalap alá veszek, elismerem. Lehet emiatt kötözködni; de a lényeg akkor is az: nem látom értelmét a MOD-nak, amíg abban merül ki, hogy a felszínre új festékréteg kerül és a meglévő dolgok egymás közötti relációiban apróbb változásokat eszközölnek.

 

Kérjük szépen az új játékot, amely az általatok annyit emlegetett (de általam nem ismert) Europas Universalis politikai ai-jét és a TW-sorozattól megszokott csata-élményt nyújtja! Ja, igen: a Creative Assembly-től kérnénk szépen mindezt... nem az elégedetlen játékosoktól.

 

Ja, és még valami: a realism mod-okkal kapcsolatban sajna eddig egyetlen spártai hoplita véleményét sem állt mod-omban... izé... módomban kikérni, hogy tényleg olyan fasza csávók voltak-e a krétai íjászok, vagy tényleg annyira gyengusz volt-e a velites!? :)))

Előzmény: h4nsika (361)
Bucca Creative Commons License 2004.12.01 0 0 366

Teljesen egyetértek veled ratón.

 

Lehet, hogy előbb-utóbb én is kipróbálom majd vmelyik mod-ot, de csak akkor, ha már nagyon sokat játszottam az alapjátékkal.

Az alapnak meg semmi komoly baja nincs, én elégedett vagyok vele, főleg úgy, hogy vmilyen titokzatos okból eltünt az időlimitem a csaták alatt, és így a kergetőzés kiesik, így már nem lehet győzni, végig kell vívni a csatát.

 

Azok a hsz-ok nekem sem tetszenel annyira, amikben arról írnak, hogy 10-15 év alatt meghódítottak 20 tartományt. Akkor minek az a rengeteg forduló, teljesen elveszik a játékélmény. Én most B.C. 249-ben járok, és 3 rebellis tartományon kívűl csak azért foglaltam el a makedónok 2 tartományát, mert ők elkezdték ostromolni a kezemen levő Athént, és ezt meg kell bosszulnom. Ezért teggnap bevettem Korintoszt, és eddig kb. 4 csatában vertem meg a makedónokat, de a falanxuk és a rengeteg lovasuk nekem bizony okozott nehéz perceket, amikor izgultam a csata vége miatt.

 

Azt meg ne is várjuk el az AI-től, hogy emberi módon gondolkozzék, mert abból semmi jó nem sülne ki. Akkor csak az igazán fanatikusok vennék meg, annyira nehéz lenne.

Előzmény: ratón (365)
ratón Creative Commons License 2004.12.01 0 0 365
Mióta megjelent a MOD-os topic, haldik a másik. Mikor kijött a game, mindenki nagyon örült, mennyire jó, stb. Aztán, mivel természetszerűleg vannak hibák benne, meg olyan dolgok, amiket mások másként csinálnának, hamarosan megjöttek a nagyarcúak, akik elkezdték nyomni, hogy 10 év alatt egész Európát meghódították, és azonnal egészítsék ki a térképet Amerikával is, hogy még 10 évig eltartson a játék. Erre föl persze egyre többen arról beszéltek, mennyire könnyű, és kikapcsolt monitorral is megvernék a buta ai-t.
Természetszerű, hogy megjelentek a modolók, akik úgy gondolják, a játéknak ragaszkodnia kell a történelem betűjéhez, annak ellenére, hogy éppen az a játék célja, hogy megváltoztasd azt. És innen már megállíthatatlan a lavina. Más játéknál is így van ez, vagy csak itt vált mindenki profi ókortörténésszé?
ratón Creative Commons License 2004.12.01 0 0 364
A lázadásokkal kapcsolatban arra jöttem rá, hogy ha a rebelliseknek sok tartománya van, akkor több lázadó egység is jelenik meg nálad, iletve a térképen. Most Mediolanum kellt fel, és rakott ki a városból,, és a környező városokban is kékre váltott az addig elégedett polgárok feje. M. pedig valószínűleg azért lett lázadó, mert kihaltak a gallok, és maradt utánuk vagy 3 rebellis tartomány, mind az én birodalmam mellett. Szóval ezeknek biztos van jelentősége.
grrrrrrr Creative Commons License 2004.11.30 0 0 363
Valaki segítsen nekem, hogy hova tehetnék fel ingyen honlapot és azt hogyan készítsem el úgy, hogy az új, képekkel illusztrált Krónikát oda feltehessem?
NGid Creative Commons License 2004.11.30 0 0 362

Igen, igen, nem ez lenne az első példa, hogy egy játéknak jobb valamely modja mint maga a játék... Ha egy pöttyet bele lehetne nyúlni a vérostoba ai-ba, maga lenne a tökély.

h4nsika Creative Commons License 2004.11.30 0 0 361
eleg butus vagy ha a hozzaszolasok arrol gyoztek meg hogy ne hasznald oket :}
nmtudod miaza mod? meg butabb vagy:d hallottal a Half-Liferol? elegge sok modozata van, most mer baj az hogy az alapmotort felhasznaljak es csinalnak hozza mondjuk egy masodik vilaghaborus fpst?:[]
Előzmény: Manta GT (359)
grrrrrrr Creative Commons License 2004.11.30 0 0 360

A magyarosítás még nincsen kész. De én nem figyeltem meg ilyent.

 

Egy szomorú hírt jelentettem be a PC dome-n. Menjetek, és nézzétek meg, hadd ne kelljen már itt is leírnom...

Előzmény: Manta GT (359)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!