Ez egy jó kérdés. Valószínűleg nem szokott megállni, illetve ha megáll, akkor ott már komoly hangok jönnek a blokkból.
De tényleg jó lenne egy visszajelző, simán előforulhat hogy nem elég gyakran ellenőrzöm a szintet a pálcával, és amortizálom le a motort.
Még jó, hogy az egyhengeresek elég sok olajat esznek, és nem kényelmesítenek el az olajellenőrzéssel. Kocsinál sokkal inkább hajlamos vagyok elfelejteni.
A légtelenítő csavarral egy saját tapasztalat. Ha járó motornál nézed hogy megjelenik-e az olaj a légtelenítőnél, akkor elég látványos szökőkutat lehet vele produkálni. :)
Szóval csak módjával, elég néhány rúgás vagy indítózás.
Szerintem az oldal sztender is jó, akár hónapokig, csak egy középtámasz, vagy egy bak, bizonyos tevékenységeknél sokat segit. Lánckenés, tisztitás-karbantartás stb.
Az olajcsere infó nekem is jól jött. Nem tudtam a szörő fölött miért van a csavar.A képet én is láttam ,de igy már világos.A német nyelvü könyv teljes mennyiségre , 3,3l olajat ir.Ha az olajszűrőt rakom be /olaj leengedés után/,és ott kezdem a föltöltést, majd a maradék mennyiséget a tartályba öntöm , akkor talán minimális lesz a kenéshiány. Ugyan ez a könyv 20W40 es olajat ir. A gyertyára pedig:NGK DPR8EA-9
vagy NGK DPR9EA-9. Elektroda hézag: 1 /0.8-0.9 mm
Amit viszont nem tudtam ki silabizálni és érdekelne az a levegőszürő tisztitása,cseréje.Azt tudom hogy 6000km irt a cserére, vagy tisztitásra.
Olajszűrőt kicseréli. Ha olyan szűrő megoldás van mint a Yamahán. Akkor amikor visszarakod a szűrőt és a házat utánna a szűrőházon a csavart ki kell tekerni és ott kell beönteni egy kevés olajat. Erre a motor megóvása miatt van szükség az olajcsere után. Utánna a megfelelő szintre fel kell tölteni az olajat.
Hello miszterember. Nekem egy 91-es xt 600 -as tenerém van. Arra is gondoltam,hogy a szelephézag ellenőrző csavarnál öntöm be és a vezérműláncnál folyik le a blokkba.Ez nem jó gondolat?Ja és még valami . Láttam egy képet ahol az olajszűrő fedélen lévő légtelenítő csavart kitekerték.Ot kell az olajnak mejelennie és utána indítható? Bár lehet,hogy túlkomplikálom az egészet,de szeretnék az ilyen dolgokkal tisztában lenni. Üdv Henro
Mi van akkor, ha mondjuk nem középtartón, hanem simán oldalsztenderen áll a moci és mondjuk 2-3 alkalommal megy vele az ember egy keveset az alatt a cca. 4 hónap alatt? Lesz baja? Illetve mi baja lehet? Már azon kívül, hogy leereszt a gumi!
Ezek az emelők 100, valamint 150 kg-re vannak kalibrálva. Akkor most mit csináljak, vegyek hármat, vagy mégis cseréljem le a negyed tonna vasat egy Szimóra?
az enyémen (91) fölül a vázban lévő tartájba töltesz, és egy perc alapjárat után nézel szintet rögtön, amíg nem folyik vissza a tartályba, függölegesen tartva stbstb.
maximálisan egyetértek, viszont én nem hegesztek sajnos, sőt, abban a pincében még olyan magas tárgy sincs :)) gondoltam, hogy feldobom egy farönkre, de még az sincs :))
de a legviccesebb tárgy a témában ez, kb. 3800(+20% :) ) forintért:
Egyébként beleöntöd ami belemegy aztán megrugdosod hogy felmennyen az olaj a szivattyún túlra(főtengely,vezérműtengely,stb)aztán elinditod és alapjáraton járatva utánőntöd a nivón megjelőltig!
Kellene nekem egy kis segítség! A kérdésem nagyon hülyén hangzik,de hét tanulni sosem késő. Na szóval ,ti hol öntitek be a motorolajat? Ugyanis felmelegítve az olajtartályba öntöttem, bele is fért másfél liter ,de az istenért nem tudom rávenni ,hogy lecsurogjon így pedig nem fér be a többi.Arra is gondoltam hogy a generátorhoz beöntöm a maradékot aztán beindítom a mocit.Na szóval ti hogy is szoktátok? Remélem a kérdésemmel a emelem a jókedveteket .Köszi a segítséget.
Dehogy kell a dizánj!!! Csak ötletet akarok lopni. Van annyi vasam meg egyéb, nem beszélve flexről, meg heggesztőről. Különben is én szeretem magam elkésziteni a dolgaim.Mindig tudom kit kell szidni:-)))) Meg akkor meg van a feeling is. NO MEG IDŐM IS VAN, ÉS TEJEM IS VAN, MÉRNE SZOPTASSAK??? :-)))
Fő állásba tiffany üveget csiszolok és forrasztok. Egykis fúrás faragás mindig felüdülés.
letöltöttem a louise oldalrol, PDFben van, és 266 mega. vannak benne képek, de ha tudnám mi németül az emelő vagy a bak, az segitene. Na, meg is nézem a szótárat! :)
Látom a bak a téma.Ami nekem van az mindennapi használatra nem az igazi.Az xt nehéz ez meg krosszgépekhez van(ami könnyü)felnyomni elvileg simán fellehet.Nos xt-nél én fogom a motort és páros lábbal nekilódulok a karnak,hogy felrakjam.Leszedni már álltalában ketten szoktuk,egyik fogja a kormány a másik kétkézzel felhuzza a bak karját.Téli tárolásra viszont kitünő és ahogy az árakat néztem elég olcsó.De lehet hogy mindez az iszonyat sportos alkatomnak köszönhető mert középállványra is néha csak második-harmadik nekifutásra tudom felrakni..........
nekem igazán mindegy, hogy bak vagy középsztender, mivel (ahogy onam irja) főleg lánckenéshez kellene, illetve téli tárolásra. Terepezni nem szoktam, úgyhogy ott sem zavarna a középállvány.