Az első taknyolás után csak kicsit volt szar, azzal még egész jól elvoltam, de most elég görbe (pl. jobbra tekerve kb. 0.5 centire van a tanktól). De most beugrott hogy van cascom, azzal meg elvileg occsón vissza állíttathatom az eredeti állapotot. Majd pénteken kiderül. :)
Nekem azóta áll jól akormim - amióta kevesebbet dőlögetek elfele...
Nagyon zavaró a mostani állása? Ha csak kicsit sz@r, akkor szokd meg - és majd amikor már nem lesz több útja, akkor kidobod. A következő bármilyen, tovább fog tartani - aztán a harmadik már egészen sokáig fogja bírni :-)))
Sikerült újra elfektetnem a T700-at (majd teszek fel róla videót, de csak ha nem röhögtök ki:D) és most már határozottan el van görbülve a kormányrudam. Lefelé is, hátrafelé is, elég csálén áll. Közeledik a 6000km-es szerviz és ha már elviszem, ezt is cseréltetném. Kérdés hogy mire? Maradjon a gyári, vagy esetleg van jobb annál? Őszintén szólva annyira nem vagyok elragadtatva a gyári rúd minőségétől. Két kisebb (<30km/h) esés után el van görbülve minden irányban, azt hittem ez jobban bírja majd a strapát. Vagy szerintetek ugyanígy járnék Renthal / Pro Taper / egyéb kormányrudakkal is?
:-) Amikor minket is elkapott a "halőr" az Apuseni másik, a vigyázós oldalán és kicsit megreklamáltam a táblás tiltást, vagy vmi effélét - hát ő is csak legyintett a bajsza alatt egyet ...
Sajnos, az addigi túráink igen-igen nagyon nagy része az Apuseni Nemzeti Parkon belül törpént - és oda most coki lett :-( Ill lehet menni, csak belépőt kell váltani: 7.000Lei vagy 1.000 EUR... Nekem kicsit necces :-(
Kb betartják az eddig is érvényes szabályokat, ami/k semmivel sem szigorúbbak, mint az itthoniak :-)
AZtánmeg, kifelé-lefelé még meg is találtam az úton a kiépített parkoló fölött a Béhajtani tiloskás táblát... :-((
Sziasztok Yamaha teneré 600am van volt a dakaron szét szedtem új dugó főtengely hajtókar csapágyak és valamiért nincs szikra tudnátok segíteni , szerintem CDI hibás de nem találok sehol eladót ! Bocsi a rossz minőségű képert 😀
Maradt még pár hely a 09.23-26 (Cs-V) Cesky Krumlov, aszfaltos-asszonyos sör-csülök túrára. EU-s oltási cucc vagy PCR teszt kell a labancokhoz is - meg a csehekhez is!
Elvittem karbit tisztíttatni mert olyan tönetei voltak, mintha a második torok nem dolgozott volna, 3.-ban sikerült kipörgetni, de 4.5 ben elfogyott 5000 -nél és 80-120 ra is alig akart menni (de legalább ment , most meg áll:((), aztán néha erőre kapott és ment mint előtte , aztán megint behalt. Na mindegy a lényeg ,hogy "eltört" , most hogy ki volt balfasz, aki előtte belecsavarta, vagy most aki szedte szét ez sose fog kiderülni, igaz ugyanaz a szervíz volt csak másik szerelő... Hát így jártam.. Gerecsénél mondták, hogy lehet, hogy van bontott karbi, de holnap tudom meg... Újonnan se vészes a gyári alkatrész 20.000 postával együtt. De legalább megtudtam, hogy nem 1994-es hanem 1992-es a motor az alvázszám szerint.. Minden rosszban van valami jó is..
2 cm? Lehet, oldalra van döntve a támaszon... :-)))) (bocs...)
Elvileg lehet - de a legegyszerűbb, ha az alacsonyabbik oldalra elborítod és megemelgeted párszor - akkor vissza kiegyenesedik (visszagörbül)
--
Élünk, élünk - csak a sebeinket nyalogatjuk még :-)) Szerencsére nem volt semmi, nálunk is csak egy dörzi böffent le pont a legrosszabbkor a ferde emelkedőn- de semmi komoly.
Figyelő tekinteteinket máris a jövő heti cseh sör-csülök túrára vetjük - aztán utána következink a sajátmagam utolérése mindenféte képekkel meg beszámolókkal meg track-ekkel :-(((
Az elgörbült kormányrúdra mi a megoldás? Nem túl precíz méréseim szerint 2cm-el van lejjebb a jobb oldala. Lehet/szabad/érdemes ezeket visszagörbíteni?
A műszaki okokat csak hangzatosnak találtam, azért írtam. :) Nem törött össze nagyon, de az oldalam egész biztosan be fog lilulni holnapra. Pont rázuhantam egy kőre. :)
Nem bírtam ki is elmentem ma arrafelé, Gurovicza szinte teljesen száraz, csak egy nagyobb sárfolt van az elején. Az utánna következő bejárandó szakasz viszont... Az eleje tök könnyű, amolyan félkezes, de van egy 50 méteres nagyon meredek szakasz ahol az út jobb és bal oldala között 0.5-1m a szintkülönbség. Persze hol jobb holbbalnoldalon és tele van törmelékkel. Végül is legurultam, csak nem úgy... Szóval a holnapi túrán műszaki okokból nem tudok részt venni. ;) Sajnálom nagyon, már be voltam sózva, de ez megint nem jön össze... :(