naja de meg nem igen ment ilyen terepen sem, meg a motor is relative uj amugy meg KTM, tukroket szedje, kezvedo legyen fent, sok baja nem lesz neki ha odaveri hiaba 1000-es, kicsit karcos muanyag, az meg ocsos :)
hat, a tapasztalt banda akkor az mondjuk pl Ócsán pár emberke, Norbival akár, na akkor azokat képzeld el mit mennek az EXC-kel ami az igazi enduro motorok...
Jimnek (és a mocinak) egyszer át kell esni a "tűzkeresztségen" és utána bátrabban fogja használni. Egyébként a motor baromi könnyű (főleg a Varához képest), a súlyát nem érezni (csak álló helyzetben vettem róla "mintát", nem akartam és felavatni). És igenis kellenek az ilyen szopatós túrák is, mert teher alatt nő a pálma :DDD
Már bocs, hogy közbeszólok, de ennél lájtosabb terepmotorozást hivják aszfalton túrázásnak. Volt 500 m sáros, ahol Jimnek elszakadt a cérna, de sajnos off-roadozáskor nem szabad azon görcsölni, hogy nem kerüljön földre a motor. Azután, hogy Jim levált, 2-3 km-rel odébb jött még csak a java :DDDD
Végül is nem sikerült elesnem, de többször hajszál híja volt. Ha pl. bekapcsolva marad az ABS, több helyen is oldalán jön le a mocc a lejtőn. Így is csak gyorsult, blokkoló kerekekkel lefele a sárban. De okos volt az is, hogy ne legyen keményre fújva. Hál istennek a sisakban nem látszik a rémült arcom :-)
Szerintem nem jó ötlet elmenni ilyen tapasztalt bandával, mert a kedvedért nem fognak lájtos terepet választani és lassan menni. Ha meg követed őket, abból bajod lehet. Az a legjobb, ha van egyvalaki, akivel el tudsz menni tanulni.
Amúgy tényleg elment mindenhol, le a kalappal előtte. Egy percig nem bántam, hogy KTM-et vettem, sőt. Ez csak ízelítő, kemény fotói BIKE-Rnek lesznek. Pl. szenvedéseimről :-))
Pirelli MT21 - D908RR, ez vált be a srácoknak ilyen saras témára, hátul csak 140-esben persze a homokra majd C most kipróbálja a Michelin Sahara-t a Bamakon
az a motor hidd el el tud ott menni ahol az operettendurok, sot dupla olyan durva helyen! node Jim is csak 2 honapja ha hasznalja vagy kevesebb, terepen meg annak is tört részét, szal itt a gyenge lancszem nem a motor :) mas teszta az a terepmotorozas nagyon, és hát erőnlét, erőnlét :)
A celom az, hogy ezzel tanuljak meg barhol elmenni. Hiszen ezzel mennék olyan túrakra, ahov FJR- rel nem tudok. Mondjuk ez a mai eleg hardcore volt, ahova csak ilyen ut vezet, oda max helikopterrel.
Hát en feluton feladtam. Tobbszor csak a joisten mentett meg attol, hogy elessek, beragadtam a sarba, olyan helyeken mentunk, hogy okosabb volt az utat elkerulni. Mindennek ellenere iszonyu jo volt, megyek megint, ha lehet. Persze a sar meg az eso legkozelebb kimaradhatna. Motort es magamat legozborotvaztam, guminyomast visszaallitottam, ruhatcsereltem. Aki ma nem motorozik, az nalam is papirkutyabb!!!
akkor ez ott A1-esen majdnem vegig es attol lefele kb egy 50km? akkor kb 6-7 ora alatt elerheto kocsival persze a kozelebbi 1500-2000m helyek olyan 450-500, az csak 4-5óra
Kufstein mellett vagyok 10 km-el,a hegy amit megmásztunk a Német ,osztrák határvonalon van éppen és nem tul magas Kranzhorn 1375m,De kb 25-30 km-el innen már üzemelő sípályák vannak,pl.Zillertal,Hintertux.
Hát, amit az a futómü tölem kap, abba a Pegaso rég belehalt volna. Mikor ugratás helyett a gödör alján landolok. pedig azt hittem, átviszem. Meg sok hasonló.
és aki saját hazájában 4 évig kussol az EU szabályozással ellentétes (autós főként) regadó miatt, pedig lett volna hatásköre gyorsítva vizsgálni, de most már talán lesz vmi...