Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
"Akkor meretezni kell a hengert is mint egy gyujtólencsét hogy pont középre fokuszaljon.... Megnézte ezt mar valaki optikus szemmel hogy egy motorhenger aminek eddig nem volt feledata a középrefókuszálás hogyan viselkedik ezután ..."
Hát, mint egy homorú tükör a kívülról párhuzamosan érkező sugarakat középre fókuszálja. De a fókuszpontból (ami pont a henger középpontja) érkező sugarakat viszont már csak párhuzamba rendezi, a fokuszponton belülről érkező sugarakat szétdobja, a fokuszponttól csak egy kicsit távolabbról érkező sugarakat a messzebb fókuszálja.
De a csodatabinal pedig nem probléma az égés infrasugarait katonás rendbe párhuzamba rendezni, mert egyéb esetekben igen nehéz a fókuszponntól viszonylag messze előidézni a hengeren belüli égésfolyamatot.
Hehe, hát ha valaki Herkules módjára akar nagyon gyors égést okozni a hengerében, az csak simán válasszon alacsony oktánszámú benzint és túl kicsi előgyújtást és máris ott van neki az öngyulladás, és az égés sebessége a 15-20 m/s értékről (ami teljesen jó és így is van jól) máris 400-500 m/s sebességűre emelkedik. Ez már tényleg herkulesi, olyat üt a dugattyúra mint papp laci. Ráadásul ha már egyszer beindult, gyújtás se kell. :)
Aztán jühetnek autóbetolással, meg herkulessel, 37 éves fejlesztéssel, infravörössel, meg Lassie-vel az ügynökök. :)
Hm.. és ha elkezd kopni a henger , akkor a megváltozott fókuszpont miatt az infra-halálsugár nem égetheti át a dugattyút? :)
Az égés sebessége egy csomó modon gyorsítható, de nem véletlen, hogy ezt nem teszik. Szerkezetileg sokkal masszívabb motor kell hozzá.
Akkor meretezni kell a hengert is mint egy gyujtólencsét hogy pont középre fokuszaljon.... Megnézte ezt mar valaki optikus szemmel hogy egy motorhenger aminek eddig nem volt feledata a középrefókuszálás hogyan viselkedik ezután ...
.... and what about the Wankel motorokkal ? Ott aztán nincs hagyományos henger ... no meg dugó sem.
GMA : Te csak legyél buszke a fodrászkislánybol avanzsált befektetési tanácsadóra ...!!
De, bármelyikőtöknél jobban értek a motorokhoz, de szándékosan nem mondtam meg a végzettségemet és a foglalkozásomat, mert akkor meg amiatt értek volna támadások.
Az "infravörös" paraszvakítás nagy kedvenc vetítés minden homályos termék értékesítésénél. Lsd. jinjang mosógolyó. Az is infrával távolítja el (vagy nem....) a kosz-szemcséket a ruhából. :-DDDDDDDDD De azt nem tudták megmondani, hogyan képződik az infrasugárzás egy műanyag golyóban. :-D
No, most kevesebb a melóm, ezért leírom az egészet, hogy hogyan is működik. Ha még ebbe is belekötsz, akkor nagyon sajnálni tudlak, mert akkor Te mindig azt nézed, hogyan mit nem lehet megoldani! Szóval a tabi az üzemanyagban feloldódik, de azzal nem lép semmilyen vegyi reakcióba. Az üzemanyag feladata csupán az, hogy a motor égésterébe juttassa parányi mennyiségben a katalizátor anyagot.
A tabletta akkor kezdi kifejteni a hatását, amikor a begyújtott üzemanyag hőmérséklete eléri a 450 C°-ot. Aki nem szakember, annak ez keveset mond. Ezért egy kicsit részletesebben megnézzük, mi játszódik le egy belsőégésű motor hengerében az üzemanyag begyújtásától kezdve.
1. Első lépésben a dugattyú felfelé haladásakor összesűríti a levegő-üzemanyag keveréket.
2. Az összesűrített üzemanyag keveréket begyújtjuk. Benzines járművekben elektromos szikrával, diesel motorokban a sűrítést az üzemanyag-keverék öngyulladásáig fokozzák.
3. A begyújtás pillanatában nem ég el azonnal a teljes üzemanyag-keverék. Időre van szükség, hogy az égés kiterjedjen a teljes összesűrített tömegre. Ezért alkalmazzák az ún. előgyújtást. Ez azt jelenti, hogy az üzemanyagot még azelőtt begyújtják, mielőtt a dugattyú felérne a felső holtpontba. Ilyenkor az égés még kis kiterjedésű, a gyertya környékére korlátozódik. A begyújtott üzemanyag hőmérséklete még nem éri el a 450 C°-ot.
Közben a dugattyú folyamatosan halad felfelé, és amikor eléri a felső holtpontot, megindul vissza lefelé a hengerben. Ez az az időpont, és dugattyúhelyzet, amikor az égés már olyan kiterjedésű, hogy eléri a 450 C°-ot.
Katalizátor nélkül az égés itt éri ugyan el a csúcspontját, de egész hosszan elhúzódik, és kétütemű motoroknál kb. akkor fejeződik be, amikor a dugattyú lefelé haladva eléri a kipufogó nyílást. Ezért hallani a kipufogóból a csattanó hangot.
Négyütemű motoroknál kb. akkor fejeződik be az égés, amikor a dugattyú leér az alsó holtpontba.
Az elhúzódó égés miatt a gázfelszabadulás okozta térfogatnövekedés is csak elhúzódva tud erőt kifejteni a dugattyúra.
A jelenség ahhoz hasonló, mint amikor autót tolunk be, és nagy erővel nekifeszülünk az álló autónak. Egész tetemes erőt tudunk rá kifejteni, de amint a kocsi mozgásba lendül, egyre kisebb erővel tudjuk tolni!
Mi történik, ha FFI katalizátor van az üzemanyagunkban? Egy egész sor folyamat másképp játszódik le.
A katalizátor egy része a henger falán kicsapódva, egy kenő és hővisszaverő réteget képez, ami az infravörös sugarakat a henger középpontjába fókuszálja. A katalizátor többi része az üzemanyaggal elkeveredve 450 C°-on aktiválódik, és mintegy 30%-al felgyorsítja az üzemanyag elégetését. A dugattyú ebben a pillanatban már éppen elhagyja a felső holtpontot, és megindul lefelé. Az üzemanyag villámgyors elégése óriási tágulási nyomást okoz, ami hatalmas lendülettel nyomja lefelé a dugattyút. Mire a dugattyú eléri a kipufogó nyílást, vagy az alsó holtpontot, az égés már rég befejeződött. Ezért a kipufogóban nem fogunk csattanásszerű hangokat hallani. A kipufogás enyhe szuszogássá fog szelídülni.
A felszabaduló energia nagyobb része fog munkává alakulni. Talán ahhoz hasonlíthatnánk a jelenséget, mintha Herkulesek lennénk, és betolás helyett egyetlen lökéssel olyan lendületet tudnánk adni az autónak, amitől az messze gurulva beindulna.
Most akkor mégis csak el kell menni szervízbe átállítatni? A múltkor még arról volt szó hogy nem. Valami olyasmit mondtál hogy "mi a fenének küldjem szervízbe az embereket". Bár lehet hogy a te összes ügyfeled akinek régebbi autója van profin állít gyújtást otthon is. :) Ha meg nem kapok tabit akkor meg gyorsan vissza? :) A nem számítógép vezérelt, de nem is kézi gyújtásállítású autóknál mit kell ilyenkor csinálnom? :) Ha gyárilag kicsi az előgyújtásom, akkor is 4%-kal kell változtatnom ezzel akár utógyújtást adni az autómnak? :) És ha egy tabi 45-től 83 literig használható, akkor ugyanannyi adalékanyag 45 illetve 83 liter (majnem duplaannyi) üzemanyaghoz keverve hogy tudja egyforma mértékben emelni az oktánszámot, hogy csak egy állandó értékkel kell változtatni? :)
Na jó, inkább mostantól én is csatlakozom a többiekhez és én sem reagálok a beírásaidra. :)
Te is inkább menj árulni a tabit főállásban, mert ha bejön a Volános biznisz, az már az eladásból is annyi lét fog hozni neked, hogy nem is lesz szükséged kiegészítő passzív jövedelemre.
Üdv!
A kérdésem az lenne hallott-e valaki már az ilyen e-mail és report küldözgetős rendszerről? Mik a tapasztalatai és érdemes-e belefogni?
Köszi a válaszokat! :)
Nekem Te ne magyarázd, hogy különbözőek az előgyújtás értékek, mert pontosan tudom, hogy 12-2 fok között bármi lehet, ha megint figyelmesen elolvastad volna, akkor +4-et írtam, ez azt jelenti, hogy a meglévő előgyújtás értékhez még +4-et hozzá kell adni!