Keresés

Részletes keresés

.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.06 0 0 6169
Wow, ezt így km/h pontossággal lemeóztad? :o) János után is van vmi nagy lassítás most kifele. A 30-at láttam korábban is, de most sokkal lassabb, csak sosem figyelem, hogy mennyi is valójában. Robotcsukás alatt mit értesz? A 3"-s auto. várakozást (vagy mi az, ha van egyáltalán)?
Előzmény: korpi41 (6165)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6168

"Nagy" felújítás 1983-ban. A kitérőcserét sztem ne vegyük ide.

 

Hol volt felépítmény csere a 90es évek elején?

Előzmény: 63A (6166)
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6167
Üdv mindenki! Kép innen, felirat tőlem.T5C5K
63A Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6166
Nem is tudom mikor volt az 56-os vonalán igazán nagy pálya felújítás. Talán 90-es évek eleje. Akkor felépítmény csere és oszlop csere is volt. Aztán közben is voltak kisebbek pl: János kórház váltó, valamint a Nagyajtai utca környékén. Az utolsó a Budagyöngyénél volt a nagypenelek cseréje és a Völgy  utca és a Henrich István között az ívek javítása.
korpi41 Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6165
A Moszkván természetesen nem jön be a 18as, és utána mindenhol tűréshatár, Fogas után 34ig, majd vissza a 24, János után 35 majd 14, a Budagyöngyénél a visszafogó és a kocsiszíni kiágazó közöt is felnyomni 23ig, mindenhol helyből fék 5-ös megállás, és akkor minden lámpa csíphető. Ezek után még jó nagy kifuttatások is beleférnek a további megállókba, így a lent elkövetett pazarló menet kicsit kompenzálható. És 16 perc alatt fent vagy. Én robottal csukok, úgy meg lehet csinálni, ha nincs csúcs, vagy nem szarakodnak az utasok.
Előzmény: .Wala-kee. (6164)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.05 0 0 6164
Ez a jel rengeteget ront egyébként. Meg a hosszú lámpaciklusok tudnak még szépen borítani, nagyjából mindegyik ilyen (Moszkva, János, Gyöngye, de talán még a Kelemen is). Ennek ellenére a 16 perc akkoris derekas. :o)
Előzmény: korpi41 (6163)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.04 0 0 6163
Egyébként nagyon ellentmondásos lett az 56os. Múltkor délutáni csúcsban az egyik körben 16! perc alatt értem fel, a következőben meg 21 perc alatt. Teljesen kiszámíthatatlan.
Előzmény: .Wala-kee. (6162)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.04 0 0 6162
Oh, be jó. Az egyetlen amit tudni kell már csak, hogy mikorra "tervezik". :o)
Előzmény: korpi41 (6161)
korpi41 Creative Commons License 2006.09.04 0 0 6161

Már régóta tervezik, hogy megcsinálják. Csak az a baj, hogy tervezik... Csökkenteni nagyon nem lesz szükség tovább, mert ennél a sebességnél gyakorlatilag már alig van kopás, így a nyomtáv jelentősen nem változik.

 

Kósza hírként hallottam, hogy a 56-61 összekötésre megcsinálják a jelenlegi lassújeles részeket.

Előzmény: .Wala-kee. (6157)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.04 0 0 6160
:o)
Hááát, azok a rozsdás, építkezéseknél kitett lábas-oszlopos mobil 5-ös táblák lassan úgy érzem elő fognak kerülni...
:o(
Aztán jön a vörös tárcsa!
Előzmény: GABORBP (6159)
GABORBP Creative Commons License 2006.09.04 0 0 6159
Ha meg mégsem, akkor a 2006-os éves jelentésbe bele lehet majd írni, hogy a BKV+-os villamosvonalak szolgáltatásának emelése érdekében beszerzésre került néhány darab 5-ös tábla.
Előzmény: scraapy (6158)
scraapy Creative Commons License 2006.09.04 0 0 6158

kérdeném: hová?

 

Még biztos akad egy-két felesleges 5-s tábla:))

Előzmény: .Wala-kee. (6157)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.09.03 0 0 6157
Ez már egyre idegelőbb. Van valami infó arról, mikor terveznek valamit csinálni a Hűvösvölgyi út alatti részen a pályával? Idegesítő már a 10, de lehet, hogy még tovább fogják majd csökkenteni a sebességet -- kérdeném: hová?
korpi41 Creative Commons License 2006.08.31 0 0 6156
Nem tudom, hogy volt-e gerjesztve a törzs, és azért szakadt-e le vagy csak úgy szimplán beakadt. Ja és ez is szájról-szájra infó, ezért nem biztos, hogy magas a valóságtartalma, de valami ilyesmi történt.
Előzmény: Peti817172M (6154)
Gianmarco Creative Commons License 2006.08.31 0 0 6155

Nagyon "elegáns" a Csóka utcai félreállásnál az a megoldás, hogy egész nap kézzel állítgatja a váltót egy emberke.

A fedezőjelzőt sem láttam még működni.

 

Azóta a (1)18-as kocsikiadása sem volt túl változatos - lehet, hogy még nem mindegyikbe programozták be az új útvonalat?

Peti817172M Creative Commons License 2006.08.31 0 0 6154
Azt írták, hogy tapadt a sínfék, tehát nem fizikai meghibásodásról volt szó. Ha leszakad, attól még nem biztos, hogy tapad, csak csúszik.
Előzmény: .Wala-kee. (6153)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.08.31 0 0 6153
Azért ez durva. De egy sínfék hogy szakadhatott le csak úgy? :oO
Előzmény: korpi41 (6151)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.08.31 0 0 6152
Annyira nem mindig, de egy néni, aki leszállt volna (bár elvileg tovább akart menni), mert aszitte vá, majdnem ledobott egy fölszállni szándékozót, aki csak a(z immár helyesen átfordított) "Moszkva tér" feliratot látta... :oD
Előzmény: korpi41 (6150)
korpi41 Creative Commons License 2006.08.31 0 0 6151
Szóval a Nyúl utcai siklás a Tátra leszakadt  sínféktörzse miatt következett be...
korpi41 Creative Commons License 2006.08.30 0 0 6150

Nehéz ezekkel a villamosvezetőkkel:-)

Előzmény: .Wala-kee. (6149)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.08.30 0 0 6149
Ahha, csak mert pont az elsők voltunk, akiket tovább engedtek a Moszkváig a gyöngyétől, de hallottam a diszpécsert (csak innen tudtam meg!), hogy a 20-at kéretik szigorúan tartani, és azthittem, azt "emelték fel" egy csöppet. Az egész tájékoztatás, hogy a vili továbbmegy, annyi volt, hogy a Gyöngyét mégegyszer bemondatta, immáron "végállomás nélkül".
Előzmény: korpi41 (6148)
korpi41 Creative Commons License 2006.08.30 0 0 6148

A 25 augusztus 1. óta van kint, nem a siklással összefüggésben. Valami járműhiba volt valahogy a Nyúl utca betonlemezes átjáróján tapadt a sínfék, és egy tengellyel siklott. Kb 20 métert ment így. Éjjel a GEO csavarokat cserélték, így az esti 10 helyett maradt a jól megszokott 25.

Előzmény: .Wala-kee. (6146)
63A Creative Commons License 2006.08.30 0 0 6147
Ki tud valamit a tegnapelötti siklásról az 56-oson? Úgy tudom a Nyúl utca és a fogas között volt.
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.08.30 0 0 6146
De jó, a Hüvi lassújelet ezúttal 15-ről 10-esre cserélték. A következő a vörös tárcsa lesz, vagy mi a halál?! Nem lehet itt semmit csinálni?
A tegnapelőtti kisiklás után pedig még mindig kinn van a Nyúl és a Fogas között a 25. Valaki tud vmit az ügyről?
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.08.27 0 0 6145
Dehogynem, Hűvösvölgynél is csak az alsó fele látszik a "38"-as vonalon...
Előzmény: Peti817172M (6136)
korpi41 Creative Commons License 2006.08.25 0 0 6144
Majd holnap kipróbálom egy cimboránál. Lehet.
Előzmény: Peti817172M (6141)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.08.24 0 0 6143
4003-4337 az 56-oson!
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.08.24 0 0 6142
Igen! 4111 ma azt irta:Szent János UTCA. Kövtkező körben már jó volt.
Előzmény: korpi41 (6140)
Peti817172M Creative Commons License 2006.08.24 0 0 6141
És egy oda-vissza célállomásállítás nem rázza helyre?
Előzmény: korpi41 (6140)
korpi41 Creative Commons License 2006.08.24 0 0 6140
Nem mindig fordít jól. Ez megfigyelhető a műszakizó 56osoknál a Moszkván. Ilyenkor újra be kell programozni, vagy a bűvös vezérlés ki-be parancs helyre teszi a problémát. Persze a fülkéből nem lehet látni, hogy nem jól fordított, az embernek meg kisebb gondja is nagyobb annál, hogy visszafogáskor még azt is nézze...
Előzmény: Peti817172M (6136)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!