Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Mentem már - vagy 10 éve - C56-ossal Pestre, alapjáratban, nyáron, Paks és Földvár közt aszfaltozás miatt félpályás lezárások mellett, de én képes voltam Pécs és Komló közt Hosszúhetény felé menni, mert az Classic volt és nem kretyó :D
Egyébként nem vagyok meggyőződve róla, hogy buszra fog átszokni a nép, nem véletlenül nincs végig pályás járat. Arról nem is beszélve, hogy nagyobb pénz esik le a vonatpótlózásból, mint plusz járatpár beállításából.
Hétvégén nem voltam itthon, de mintha pénteken másik kocsival láttam volna az egyik gazdáját. (Ettől még a kint lehetett a kocsi.) Urános, ha kint van nincs nagy választék, 1, 2(a) esetleg 4-es vagy 21-es. Ha nem a buszvégen, akkor délelőtt az olympia előtti kanyarban kifelé, délután a mecsekáruháznál lőhető. De előre szólok, vizuális környezet szennyezés. :)
Tessék mondani, a Villány - Siklós - Pécs - Komló - Szászvár tengelyen hol találok a következő napokban utcán parkoló és kellőképpen érdekes maszek kocsit? Spanyolok előnyben, de Ikarus is jöhet. :D
Illetve még a MOS-218 érdekelne. (Mivel nem egyedül leszek és nem akarom lopni a másiknak az idejét parttalan Tüke-lövészettel, ezért célirányosan csak az.) Hol keressem, mikor keressem. Köszi!
Jó lesz,hogyha siet,akinek van VDL hiányzója vagy csak fotózni szeretné őket,mert elvileg már csak pár napja maradt a hiány bepótlására. Igaz itt csak az a biztos,ami már megtörtént.
Nem, hál' Isten már nem városi székezésű, hanem távolsági utazásra alkalmas buszok járják a fordát: állandóra az egyik Irizar egy Credoval váltogatja naponta egymást, időnként meg beugrik egy-egy Crossway