A fényszóróm elég szarul világít. Van olyan megoldás mi olcsó,és nem igényel átalakítást,és látni is lehet vele? A gyárival biztos nem mentek este! ÉLETVESZÉLLLYES!!!!
Amúgy a kód nem gyári alkatrészkód. Gyyaníthatóan a gyártó kódja. De nem hiszem, hogy ő meg eladna. Egyszerűbb volna bontóban az ellendarabját levágatni egy vezetékről.
A ködlámpa helyével az a királyság, hogy tökéletesen szabályos az elhelyezése. A rendőrnek meg tökmindegy, hogy hol van, ha azt se tudja, mi az. Jelentsen fel, és kész.
Daytime Running Light vagy Tagfahrlicht. Nappali menetjelző lámpa.
Nem is értem, hogy itt mifelénk "fogtechnikás" magyaroknál miért nem terjed már el. De az autógyártók is hibásak benne, mert már eleve be kéne építeni az ótókba.
Egyedül az Audiknál láttam én ilyet gyárilag, ledeset meg nem ledeset is. Csak előnye van egy ilyen külön világításnak a tompított helyett.
Én sajna a Wesemet nem tudom elképzelni sehova az SX-en, de a Hella a szögletes pl. a ködlámpa mellett a két műanyag borda között igen pöpec lenne. Igaz, hogy kissé húzós ára van, de eccer élünk. :)
Kisebb gond lenne beépíteni a kerek hellát a ködös helyére, de azt meg a körzeti megszívott tényleg ködösnek nézi, aztán magyarázkodhatok, hogy nem az. :)
Hát, ha exporton alapult, valószínűleg. Mert a hideg égövi csomag tartalmazta az állandó világítást, ülésfűtést, fényszórómosót, amiket skandináviába vittek, meg a dánokhoz.
Ide vannak felrakva, a letöltés menete így lenne (idézet):
"A bejövő oldalon nyomj a FREE-gombra Az óra visszaszámol 0-ig "Download ticket reserved. In 0.0 minutes your download will be ready." Pötyögd be az előugró kódot a négyzetbe "here:" ide Ezután nyomj a letöltésre Download..... Ezután: mentés Ha jól csináltad akkor egy pdf-fájlt fogsz letölteni, ezt megtudod nézni Adobe Reader-rel
DRL csak bizonyos országokba exportált verziókban van.
Amúgy akármelyikre rá lehetne csatlakoztatni, ha veszel egyet. Megnézhetem jövőre az alkatrészszámát, ha érdekel valakit.
Ha beindítod az autót, bekapcsolja a tompítottat, de csak azt, ha amúgy nem kapcsoltál világítást, (távfény nem váltható). Ha helyzetjelzőre rakod, akkor elalszik.
SX4 szervízkönyv egyébként emleget DRL modult, ami a tompítottat vezérli.
Öööö, hol lehet ilyet szerezni?
Mármit szervízkönyvet...
:-)
Amúgy a kedvenc Wesem lámpám ez, annyit és oda szerelsz fel belőle, ahogy tetszik, csak annyira kell ügyelni bekötéskor, hogy helyzetjelző-függő legyen.
Az a baj, hogy szeretném a ködöt megtartani, elég sokszor használtam mostanában. De lehet, hogy feláldozom.
A Jimny-n lévővel az volt az egyetlen bibi, hogy túl közel voltak egymáshoz, és messze az autó szélétől (sztem egyébként ennél a lámpánál értelmetlen ez a 40/60/40 szabály, hisz csak annyi a funkciója, hogy messziről észrevedd: van ott valami, és feléd jön, ahhoz meg tök mindegy, mennyire van az autó szélétől, de ettől még szabály), de ezt soha senki nem észrevételezte.
A Wesemnek egy féle van, előnye, hogy fillérekbe kerül, hátránya, hogy BA15-ös 21W-os izzó való bele, de ezen lehet, hogy segít a LEDes "izzó".
Ja, még egy előnye van: egy pár már figyel belőle a pincében. :-)
Persze, tudom. Csak a szerv nem mindig tudja, hogy mi a szabályos, és mi nem.
:-)
Az oldalindex egyszerű, csak két madzagot kell visszakötni, hogy ne helyzetjelezzen.
Amúgy csak annyi lenne benne a szabálytalan, hogy nem egyszerre villogna a többi irányjelzővel, hanem pont ellentétes ritmusban.
A nappalit meg pont azért akarom jóváhagyottra, teljesen szabályosan bekötve, mert tudom, hogy nem ismerik (volt, hogy én homályosítottam fel a rendőrt, hogy létezik ilyen), és annyira tisztának kell lennie, hogy vállalhassam, hogy feljelentenek miatta.