Hú ez nekem horrorfilm. 1:33ig néztem, mert én mindent melegítve rakok össze. A főtengely végéről bepréselésen már vakartam a stop gombot, de mikor mögötte a krovaszárral megtoldva nyomott be egy csapágyat présgéppel, az tuti keresztbe megy és kivesz annyit a hideg aluból, hogy egyből megforog a csapágy a fészekben. Brrr :-)
Némileg aláfűtök az alunak és belepotyognak a csapágyak kézzel. Meg egyenesen. Persze fűteni is nagyjából egyenletesen, az egészet kell melegíteni.
Dani, jó nézni a te képeid, van berendezés bőven :-) használd egészséggel a majdan kész művet!
Nem hiszem.Inkább az anyagminőséggel lehetett gond.Meg persze az ötödikben 50-el poroszkálással.A 660(régi)blokkokban szélesebb bordázatot alkalmaztak.
Szép munka!A váltó fogaskerékre rá állhatnál mert szerintem rajtam kívül is kellene valakinek!Nekem a gyári méret elég lenne.
Hát igen,egy felújított blokk szép surrogó hangjának nincs párja.Nekem a Tenerén egyszer volt idáig ilyet tapasztalni egy rövid ideig.35-40 fokban kerültem vele ,néhány hasonló bolonddal,a kunsági homokon.Meg is égett a dugó hátsó szoknyája.
Az óta "csörgőkígyóval"járok:)
Hja kérem...,ez egy léghűtéses nagy egy hengeres!...ezt szoktam mondani.