Egyébként jól látod, az SSM hosszabb, az Atlas valami általam sosem látott extrém rövid platót kapott, amit már a kiadáskor is értek kritikák, de akkor mégis mindenki örült, mert ez volt az első, elérhető árú 1/43-as IFA modell.
Az SSM az a W50L alaptípusát mintázta meg helyesen, egyébként azokból is volt itthon bőven, de később nyilván gazdaságossága miatt a hosszabb L/Sp-k futottak itthon, főleg a nagyobb szállítmányozóknál (Volán, BSZV, etc...)
Nem, az is rövid, 3200mm-es tengelytávval. A hosszabb W50L/SP tengelytávja 3700mm, leginkább ahogy Pumukli olvtárs írta, az osztott, több darabos platódeszkákról ismerheted fel, vagy arról, hogy a baloldali légtartálytól vagy fél méterrel hátrébb van a hátsó tengely.
Biztosat majd csak akkor tudunk, amikor (legalább) a lengyel gyűjtők kezébe kerül, de nekem kép alapján úgy tűnik, hogy ez egy másik, szebb fülke. A sorozatban már megjelent - és nálunk is meg fog - egy IFA W50L, és már az sem az Atlas fülkéjét kapta.
Frissült a DeA honlapja, a 20. lapszámig. E szerint az előzetes lista továbbra is igaz, a következő a Rába S26/K26 (ami mint kiderült egy F26, betonmixer felépítménnyel), utána Mercedes NG, Tatra 148, és a 20. számban jön a Csepel D469.05 (ismeretlen felépítménnyel, a korábbi lista szerint ez lett volna a betonmixer, ez valószínűleg nem az lesz). A megjelenési dátumokat nem írták át, nem ártana kijavítani.