Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BU1048 Creative Commons License 2024.09.21 -1 0 139029

Nagyon szépen köszönöm. Titkon reménykedtem benne, hogy valami magyar festést kap, esetleg Hungarocamion színekben pompázik majd. 

Előzmény: apron64 (139028)
apron64 Creative Commons License 2024.09.21 0 0 139028

A RÁBA után következő modell:

 

Előzmény: BU1048 (139027)
BU1048 Creative Commons License 2024.09.21 -1 0 139027

Kérhetnék a másik oldaláról is egy képet, hogy milyen lesz a következő szám? Csak, hogy érdemes-e beruházni, vagy azt is kihagyjam?

Előzmény: apron64 (139022)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.09.21 0 0 139026

Egyébként jól látod, az SSM hosszabb, az Atlas valami általam sosem látott extrém rövid platót kapott, amit már a kiadáskor is értek kritikák, de akkor mégis mindenki örült, mert ez volt az első, elérhető árú 1/43-as IFA modell.

Az SSM az a W50L alaptípusát mintázta meg helyesen, egyébként azokból is volt itthon bőven, de később nyilván gazdaságossága miatt a hosszabb L/Sp-k futottak itthon, főleg a nagyobb szállítmányozóknál (Volán, BSZV, etc...)

Előzmény: laca_1977 (139023)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.09.21 0 0 139025

Nem, az is rövid, 3200mm-es tengelytávval. A hosszabb W50L/SP tengelytávja 3700mm, leginkább ahogy Pumukli olvtárs írta, az osztott, több darabos platódeszkákról ismerheted fel, vagy arról, hogy a baloldali légtartálytól vagy fél méterrel hátrébb van a hátsó tengely.

 

Előzmény: laca_1977 (139023)
pumukli89 Creative Commons License 2024.09.20 0 0 139024

Üdv!Az is rövid platós. A hosszú platós osztott oldalfalas. Mondjuk 1:87 méretarányon kívül nem találkoztam vele.

 

Előzmény: laca_1977 (139023)
laca_1977 Creative Commons License 2024.09.20 0 0 139023

Hát nem tudom... Én nem értek annyira hozzá, de mintha a fehér az SSM modell olyan hosszú lenne, mint amik a képeken vannak.

Előzmény: A210 820 08 21 (139021)
apron64 Creative Commons License 2024.09.20 0 1 139022

Úgy néz ki, hogy a magyar tehersor visszaáll az eredeti két hetes megjelenésre. Ha nem változik megint, akkor a páros számú heteken jönnek a modellek.

 

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.09.20 0 0 139021

Nem, én ezekre gondoltam. (fotók a régi rendszámosból)

 

  

Előzmény: laca_1977 (139020)
laca_1977 Creative Commons License 2024.09.19 0 0 139020

Ez a fajta lenne az esetleg? Próbáltam összehasonlítani az Atlas verzióval, mintha hosszabb lenne.

Előzmény: A210 820 08 21 (139019)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.09.18 0 1 139019

Legyen igazad, mindenki örülne neki.

Én akkor lepődnék meg, ha valaki végre elkészítené azt a hosszúplatós változatot a sok rövid után, amivel nálunk tele volt az ország.

 

Előzmény: littlebubu69 (139018)
littlebubu69 Creative Commons License 2024.09.18 0 0 139018

Pedig meg fogsz lepődni, mert új fülke van rajta nem az a torz szar! 

Előzmény: A210 820 08 21 (139015)
eMPet Creative Commons License 2024.09.18 0 0 139017

Nekem erről ez jut eszembe:

Előzmény: zeti02 (139016)
zeti02 Creative Commons License 2024.09.17 -2 0 139016

Biztosat majd csak akkor tudunk, amikor (legalább) a lengyel gyűjtők kezébe kerül, de nekem kép alapján úgy tűnik, hogy ez egy másik, szebb fülke. A sorozatban már megjelent - és nálunk is meg fog - egy IFA W50L, és már az sem az Atlas fülkéjét kapta.

Előzmény: A210 820 08 21 (139015)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.09.17 -1 2 139015

Nem lepődnék meg, ha pont ugyanabból az öntőformából készült torzszülött lenne majd ez is.

Előzmény: hánullás (139014)
hánullás Creative Commons License 2024.09.16 -3 2 139014

De jó, hogy eladtam a sárga atlasos IFA ADK torzszülöttet. Végre lesz egy szép ADKm!

Előzmény: zeti02 (139013)
zeti02 Creative Commons License 2024.09.16 0 3 139013

Lengyel sorozat 91. száma: IFA ADK 70

Nálunk ha minden igaz egy év múlva ilyenkor jelenik meg.

Controlman Creative Commons License 2024.09.15 -1 1 139012

Lengyel előzetes lista. Nem biztos hogy ez lesz a végleges.

 

kirst Creative Commons License 2024.09.15 0 2 139011

És egykor

 

Előzmény: A210 820 08 21 (138973)
Nogo Creative Commons License 2024.09.13 0 0 139010

Frissült a DeA honlapja, a 20. lapszámig. E szerint az előzetes lista továbbra is igaz, a következő a Rába S26/K26 (ami mint kiderült egy F26, betonmixer felépítménnyel), utána Mercedes NG, Tatra 148, és a 20. számban jön a Csepel D469.05 (ismeretlen felépítménnyel, a korábbi lista szerint ez lett volna a betonmixer, ez valószínűleg nem az lesz). A megjelenési dátumokat nem írták át, nem ártana kijavítani.

apron64 Creative Commons License 2024.09.13 0 0 139009

Így igaz!

Előzmény: Controlman (139007)
apron64 Creative Commons License 2024.09.13 0 0 139008

Bocsi 20-át akartam írni de nem figyeltem eléggé és elütöttem a billentyűzeten.

13 (mai nap)+7(egy hét múlva)=20-án.

 

Előzmény: apron64 (139006)
Controlman Creative Commons License 2024.09.13 -1 0 139007

Én azt az infót kaptam a lapkertől, hogy 20.-án kerül ki az újságosokhoz.

Előzmény: rejtelyiarpi (139005)
apron64 Creative Commons License 2024.09.13 0 0 139006

A következő szám szeptember 30-án jelenik meg. Ez lesz a (Star után) a RÁBA F26 betonmixer.

A kiadó 07.19-én, a Csepel D450 példányán jelezte a sorozat csúszását.

 

Előzmény: rejtelyiarpi (139005)
rejtelyiarpi Creative Commons License 2024.09.13 0 0 139005

Sziasztok! 

Nem ma kellett volna megjelenni a teherautós sor új darabjának?

Nem kaptam. Én már nem tudom követni. 

Controlman Creative Commons License 2024.09.13 -1 1 139004

Legendy FSO következő része.

 

Kraz 677 Creative Commons License 2024.09.12 -2 1 139003

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.09.12 0 1 139002
Előzmény: kirst (139001)
kirst Creative Commons License 2024.09.12 0 0 139001

Sziasztok! 1:43 -as locsoló 706 -os Liazról szeretnék olyan képet, ami fel van matricázva. Volt valahol, de nem találom. Köszi!

Controlman Creative Commons License 2024.09.11 -1 2 139000

A Jelcz Hydromil után Liaz 110 két hét múlva.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!