Keresés

Részletes keresés

easa Creative Commons License 2020.09.01 0 1 24679

https://iho.hu/hirek/kissflirttortenelmi-szinkronmenet

 

 

"Történelmi szinkronmenet", na igen, de csak nálunk

 

https://youtu.be/Id-SPSxiaMg?t=401

 

vagy csak káprázik a szemem itt

 

 

Előzmény: rom templom (24675)
Izsó001 Creative Commons License 2020.09.01 0 2 24678

Üdv az Uraknak!
Afelől érdeklődnék, hogy tudtok-e valami olyan korlátozásról, ami a KISS most futó próbamenetei során a jármű dinamikáját korlátozná? Vagy egyszerűen (és megérthető módon) csak a vezérek még "szokják" a gépet? Esetleg feszültségesés?

 

Sikerült már többször utaznom vele, de nem nyűgözött le dinamika terén. Pl. ma reggel is közepes utasterhelés (max 50%) mellett nem igen tudta tartani a menetrendet. Mindenféle külső ok nélkül. Így a szilis ingák is tudják, a traxxosok meg pláne. Lehet én vártam kicsit többet? 

 

rom templom Creative Commons License 2020.08.31 0 1 24677

Igen. 

Előzmény: nemeza (24676)
nemeza Creative Commons License 2020.08.31 0 0 24676

Köszi! A lényeg, hogy volt egy sikeres(?) Szinkronproba a napokban?

 

Előzmény: rom templom (24675)
rom templom Creative Commons License 2020.08.31 0 2 24675

12.00-kor került ki az Iho-ra az anyag. 12.15-kor másoltam be a linket. Szemmel láthatóan félkész  anyag volt, helyenként halandzsa képaláírásokkal.

Hogy miért törölték?

1. A Máv nem akarta

2. A Stadler nem akarta

3. Vörös Attila átszerkeszti. 

Nem tudom. Ezek csak tippek. 

 

 

Előzmény: nemeza (24674)
nemeza Creative Commons License 2020.08.31 0 0 24674

Error 404. Miért?

Előzmény: rom templom (24673)
rom templom Creative Commons License 2020.08.31 -1 1 24673
rom templom Creative Commons License 2020.08.28 0 1 24672

Off:

Párkánynál szálljatok be. Közelebb van és onnan szebb a Duna. 

Előzmény: SZ.Tamas.. (24671)
SZ.Tamas.. Creative Commons License 2020.08.28 0 4 24671

Nem.

Komarnoig jövünk vissza odaig még belehet utazni, onnan egyszemélyes decathlonos kajakkal, rövidebb meg olcsobb mint a két teszt elvégzése eredményének kivárása

Előzmény: lazlooow (24670)
lazlooow Creative Commons License 2020.08.28 0 1 24670

Ha van egy kis eszük, akkor ez az információ az illetékesekhez hamarabb eljutott, mint a közvéleményhez, így volt idő valami tervet készíteni rá. Majd meglátjuk. 

Előzmény: nemeza (24669)
nemeza Creative Commons License 2020.08.28 -1 0 24669

Akkor ennyi volt, megint megy mindenki haza, vagy marad mindenki?

Lásd mai kormányinfó

C50 Creative Commons License 2020.08.28 -1 4 24668

Reggel közre volt fogva egy piros és egy kék Flirttel.

Előzmény: Szajci (24662)
paca664 Creative Commons License 2020.08.28 0 0 24667

Stimmel.

Előzmény: 1047 005-2 (24663)
Szajci Creative Commons License 2020.08.28 -1 1 24666

 ígérem ez ma az utolsó. Ez a 004-es KISS

rom templom Creative Commons License 2020.08.28 0 2 24665

A 004 Istvántelken, hosszabb ideje... 

Előzmény: Szajci (24662)
nemeza Creative Commons License 2020.08.28 0 0 24664

Megfelelő szakértelem előny, idértve a típusismeretet is.

Probléma esetén helyben hamarabb tudják orvosolni a helyzetet és akár finomhangolni az alap beállításokat.

 

Teljesen kívülálló, de tesztmérnök fejjel..

Előzmény: Domi-V63-138 (24658)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.08.28 0 2 24663

Minden általad említett "vis major" a szerződéses határidő után következett/zik be a 11 db-nál.Olyan példánynál is ami durván 1 éve működőképes.

 

Előzmény: paca664 (24656)
Szajci Creative Commons License 2020.08.28 -1 1 24662

 és a gyárteleptől délre a 003-as is megtalálható

Szajci Creative Commons License 2020.08.28 0 1 24661

talán így

Szajci Creative Commons License 2020.08.28 0 0 24660

 talán látszik a kép

Szajci Creative Commons License 2020.08.28 -1 1 24659

 Az 5-öst kijelzi az iemig a gyártelepen

 

Domi-V63-138 Creative Commons License 2020.08.28 0 0 24658

Valakinek a széria vizsgálatokat meg kell ejteni, ill. hatósági vizsgáztatni is kell az _összes_ vonatot.

Viszont ezen személyeknek nem kell feltétlenül külföldi nemzetiségűnek lennie. Ahogy erre volt már példa a Stadler történelmében.

Előzmény: media11 (24657)
media11 Creative Commons License 2020.08.28 0 0 24657

Részben új információk:

 

https://magyarnemzet.hu/gazdasag/folyamatosan-erkeznek-az-uj-emeletes-vonatok-8582520/

 

Arról lehet valamit tudni, hogyha szeptembertől újra utazási korlátozások lesznek esetleg, akkor van már rá valami terv, hogy ez ne akassza meg ismét az utasforgalmi próbaüzemet? Egyáltalán meddig kell a svájci vagy belarusz mérnököknek (vagy nem tudom milyen nemzetiségűek a Stadlernál dolgozók) itt lenni fizikailag az utasforgalmi próbaüzem alatt? Gondolom csak az első szerelvény esetén kötelező ez.

Előzmény: paca664 (24656)
paca664 Creative Commons License 2020.08.27 0 2 24656

Ettől függetlenül, mivel a kérdésed erre vonatkozott, borítékolhatóan "bele lesz keverve". A Stadler sem a saját pénze ellensége hogy ölbe tett kézzel csengessen kötbért egy kétség kívül vis maiorokkal terhelt időszakban.

És a beutazási korlátozások miatt kiesett hetek, hónapok Dunakeszin vagy ha lesz valami nagyobb megmozdulás Minszkben, nos ezek bizony könnyen beláthatóan tovább hátráltatták a gyártást és az üzembehelyezést.

Előzmény: 1047 005-2 (24655)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.08.27 0 1 24655

Bele lehet keverni sok mindent,de semmi közük hozzá.

 

 

Ha jól tippelek:a biztosan létező 7 példányból vannak olyanok amik még nem mentek saját erőből Mo-n.Az első példány rengeteget körözött Velimben,nálunk ment már egyetlen km-t is közforgalmi utasokkal?

Előzmény: paca664 (24654)
paca664 Creative Commons License 2020.08.27 0 5 24654

A vírus és az alakulóban lévő fehérorosz belpolitikai helyzet csupa olyan dolog amire tankönyv szerint rá lehet húzni a vis maior jelzőt és egészen biztosan nem segítik az ütemezés szerinti haladást. Függetlenül attól a nyilvánvaló ténytől hogy ezek előtt is jelentős késedelem állt fenn.

Előzmény: 1047 005-2 (24647)
r1232 Creative Commons License 2020.08.27 0 7 24653

Pedig a topik nyitónak sem lenne ellenére egy korábbi nyilatkozása szerint. De neki kellene kezdeményezni szvsz.

Nincs értelme ilyen szinten szétdarabolni a fórumot, ezekben a témakörökben nem születik sok hozzászólás. Nagyon sok topikot össze kellene vonni másikkal (pl. a vasútvonalasoknál lehetne ilyen összevonást végezni, tájegységenként pl.).

Előzmény: Ashi Valkoinen (24652)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.08.26 -1 4 24652

Nem Stadler-topik, hanem "FLIRT motorvonat fanok ide" topik.

 

Persze a Stadler-topikká átlényegítés igénye már a KISS/tramtrain tenderek környékén felmerült, csak valamiért eddig sem alakult át...

Előzmény: rom templom (24649)
r1232 Creative Commons License 2020.08.26 -1 7 24651

Egy felesleges topik.

Előzmény: D F T (24650)
D F T Creative Commons License 2020.08.26 -2 1 24650
Előzmény: rom templom (24649)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!