Üdv az Uraknak! Afelől érdeklődnék, hogy tudtok-e valami olyan korlátozásról, ami a KISS most futó próbamenetei során a jármű dinamikáját korlátozná? Vagy egyszerűen (és megérthető módon) csak a vezérek még "szokják" a gépet? Esetleg feszültségesés?
Sikerült már többször utaznom vele, de nem nyűgözött le dinamika terén. Pl. ma reggel is közepes utasterhelés (max 50%) mellett nem igen tudta tartani a menetrendet. Mindenféle külső ok nélkül. Így a szilis ingák is tudják, a traxxosok meg pláne. Lehet én vártam kicsit többet?
Komarnoig jövünk vissza odaig még belehet utazni, onnan egyszemélyes decathlonos kajakkal, rövidebb meg olcsobb mint a két teszt elvégzése eredményének kivárása
Ha van egy kis eszük, akkor ez az információ az illetékesekhez hamarabb eljutott, mint a közvéleményhez, így volt idő valami tervet készíteni rá. Majd meglátjuk.
Arról lehet valamit tudni, hogyha szeptembertől újra utazási korlátozások lesznek esetleg, akkor van már rá valami terv, hogy ez ne akassza meg ismét az utasforgalmi próbaüzemet? Egyáltalán meddig kell a svájci vagy belarusz mérnököknek (vagy nem tudom milyen nemzetiségűek a Stadlernál dolgozók) itt lenni fizikailag az utasforgalmi próbaüzem alatt? Gondolom csak az első szerelvény esetén kötelező ez.
Ettől függetlenül, mivel a kérdésed erre vonatkozott, borítékolhatóan "bele lesz keverve". A Stadler sem a saját pénze ellensége hogy ölbe tett kézzel csengessen kötbért egy kétség kívül vis maiorokkal terhelt időszakban.
És a beutazási korlátozások miatt kiesett hetek, hónapok Dunakeszin vagy ha lesz valami nagyobb megmozdulás Minszkben, nos ezek bizony könnyen beláthatóan tovább hátráltatták a gyártást és az üzembehelyezést.
Bele lehet keverni sok mindent,de semmi közük hozzá.
Ha jól tippelek:a biztosan létező 7 példányból vannak olyanok amik még nem mentek saját erőből Mo-n.Az első példány rengeteget körözött Velimben,nálunk ment már egyetlen km-t is közforgalmi utasokkal?
A vírus és az alakulóban lévő fehérorosz belpolitikai helyzet csupa olyan dolog amire tankönyv szerint rá lehet húzni a vis maior jelzőt és egészen biztosan nem segítik az ütemezés szerinti haladást. Függetlenül attól a nyilvánvaló ténytől hogy ezek előtt is jelentős késedelem állt fenn.
Pedig a topik nyitónak sem lenne ellenére egy korábbi nyilatkozása szerint. De neki kellene kezdeményezni szvsz.
Nincs értelme ilyen szinten szétdarabolni a fórumot, ezekben a témakörökben nem születik sok hozzászólás. Nagyon sok topikot össze kellene vonni másikkal (pl. a vasútvonalasoknál lehetne ilyen összevonást végezni, tájegységenként pl.).