Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.20 -3 0 32564

Nem fejtetted ki mire gondolsz! Persze más hülyeségre az energiád nem sajnáltad mind e közben....

Előzmény: 1 Bandi (32560)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.20 -3 0 32563

Mi a probléma uraim? Úgy látom sokan megrémültek egy másik ember érdeklődésén?:-) Igazi hímek! :-D

Előzmény: 1 Bandi (32560)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.20 -2 0 32562

Balfasz, te érdemben még nem szóltál hozzá semmihez, de beleböfögni "volt eszed"! Te csak ülj fel arra a mit eléd tesznek, kreativitás és érdeklődés mentes életedben ez jut!

Előzmény: yamakka (32559)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.20 -3 0 32561

A mit szeret..., nem jelent semmit ha más valaki meg nem ért!:-))

Előzmény: kiss_atti (32557)
1 Bandi Creative Commons License 2018.03.20 -1 4 32560

Ennyi fáradtságból lehet venni egy alacsonyabb, szélesebbgumis és erősebb motort. Ami legális teljesen. 

Előzmény: Törölt nick (32555)
yamakka Creative Commons License 2018.03.20 0 2 32559

Meg pittyegni,magasítani,ültetni,szélesíteni,erősíteni,fikázni,okoskodni.

Előzmény: kiss_atti (32557)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.03.20 0 3 32558

MÉG látom de egyre rosszabb a látásom. :DD

Előzmény: kiss_atti (32557)
kiss_atti Creative Commons License 2018.03.20 -2 4 32557

Csak írni szeret ...

:-))))

Előzmény: -Mosquito- (32550)
A_Kupec Creative Commons License 2018.03.20 -1 2 32556

Lehet, hogy a kerékcsere után ki kell venned az ültető 3szöget, mert túl alacsony lesz. Tudom miről beszélek, mert nekem is széles kerék van benne :)))

Előzmény: Törölt nick (32555)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.20 -2 0 32555

Ezt fejtsd ki kérlek. A súlypont nem változik a magasság az ültető háromszöggel csökken. A széles gumi nem instabilabb mint a keskeny. Szeretném látni amit te sejtesz!

Előzmény: 1 Bandi (32553)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.20 -2 0 32554

Elolvastam újra. A motor-balesetnél mikor ilyen jellegű mérések és ellenőrzések vannak az a súlyos vagy halálos baleset. De ott evidens mert akár börtön is lehet belőle az okozónak. A többi balesetnél a kék sárga bejelentő kitölthető rendőr nélkül is pont úgy mint kocsinál. Még csak kérdés sem vonatkozik rá semelyik adatlapon! 

Előzmény: -Mosquito- (32546)
1 Bandi Creative Commons License 2018.03.20 0 1 32553

Kíváncsi lennék az eredményre. Magas súlypont, 300 kg feletti súly... széles gumi. Tudom, tudom

Előzmény: Törölt nick (32540)
JenoVszolos Creative Commons License 2018.03.19 0 1 32552

Szinte gyári az épített chopper motorokhoz képest, azokból pedig rengeteg fut.

Előzmény: JenoVszolos (32551)
JenoVszolos Creative Commons License 2018.03.19 0 1 32551

Vtr-t nem, 2003-at írtunk, ilyen felnit kaptam használtan.

Német oldalon se volt térdeplés, ottani újságokban hírdettek nagy GS-re kerekeket ebben a méretben. bejártam vele Európát.

Előzmény: A_Kupec (32545)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.03.19 0 0 32550

Még 1x olvasd el amit írtam..

Előzmény: Törölt nick (32549)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 -2 0 32549

Mindenki tudja hogy ez úgy zajlik h műszaki vizsgára rendelik be a gépet emiatt és addig enm közlekedhetsz vele. ráadásul megbüntetnek. ÁM a fontos dolog az hogy a rendőrnek ehez tudnia kell h te mókoltál a hátsó kerékkel. Honnan is tudja ezt a rendőr a helyszínen ha nincs egyéni tapasztalata pld nem ilyen motorja van volt vagy éppen tudja? Sehonnan! Nem tudhat minden autó motor és egyéb jármű adatait fejből. Természetesen meglépheti de ha nem jól emlékszik az egy jogszerűtlen intézkedés lesz panasz esetén tehát nem fog rizikozni ha nem 100as benne, márpedig egy ilyen gumimókolás nem annyira durva és szembe tűnő dolog mint pld az intruderemen a 240-es hátsó kerék és az sem volt gond! Lehetett volna de nem akar a rendőr ilyennek baszkódni hidd el nekem:-)))

Előzmény: -Mosquito- (32546)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 -2 0 32548

Ha minden gépjármű egy csettintésre eltűnne a közutakról ami nem a gyári paramétereket viseli bármely téren, szinte üresek volnának az utak!

Előzmény: A_Kupec (32544)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 0 0 32547

Holnap hívlak köszönöm....

Előzmény: JenoVszolos (32541)
-Mosquito- Creative Commons License 2018.03.19 0 0 32546

Motor balesetnél felírják a gumi márkát/típusát és méretet is. Profil mélységet is néznek. Ha itthon nem is de mondjuk ezt a gumi/felni tunyingot az Osztrák/Német oldalon már tuti térdepelés/furulya lenne a rendőr előtt. :D

Előzmény: Törölt nick (32539)
A_Kupec Creative Commons License 2018.03.19 -1 0 32545

A vtr-t nem is próbáltad?

Előzmény: JenoVszolos (32543)
A_Kupec Creative Commons License 2018.03.19 -1 0 32544

Bár nem értek a dolgokhoz, de elméletileg, ha nem a gyári méretű kerekeket használod, akkor részt sem vehetnél a közúti közlekedésben. Ebből kiindulva szerintem egy agilis ügyvéd adott szituban csúnyán pirosra tudná náspángolni a popódat :)))

Előzmény: Törölt nick (32539)
JenoVszolos Creative Commons License 2018.03.19 0 0 32543

XX de nem lehet egy az egyben kicserélni.

A_Kupec Creative Commons License 2018.03.19 -1 0 32542

Megírhatnád, hogy minek a kerekeit raktad bele. Most már tényleg kíváncsi vagyok :)))

Előzmény: JenoVszolos (32541)
JenoVszolos Creative Commons License 2018.03.19 0 1 32541

Kérdezhetsz:  harminc/négy28-tizen7hatvan6

saját átépítés, véleményt tapasztalat után kéne írni, egyszerűbb a nem tudom, nem ismerem. Nem csak a németeknél. Vannak klubtagok, akik láthatták ezt évekkel ezelőtt, pl.: Szicíliában.

üdv: Jeno

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 -2 0 32540

Egészen biztos hogy gyorsabb lesz! Biztonságos pedig a vezetés módjától INKÁBB lesz, mint a gumitól. Ám azt azért kell tudni, hogy a gyári adatok méretek beállítások és egyebek nem mind mindig csak és kizárólag egy felhasználót érintő feltétel alapján születnek meg olyannak amilyenek a gyári motoron láthatóak! Mig a fogyasztásnak jót tesz a gyári gumi, addig a szélesebb nem tesz jót de cserébe jobban tapad. És azt sem szabad elhinni még a gyári méretben sem hogy a legjobb minőségű gumi van gyárilag a gyári motoron! és itt még méretváltozásról sem beszélek!

Előzmény: 1 Bandi (32538)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 -2 1 32539

Ezt te csak hiszed! Minden átalakítás ami engedély nélküli az ugye tilos, de a gumiméret nincs a forgalmiban tehát az a helyszínen nem állapítható meg, hogy a gyári abroncs vagy sem ami rajta van méretben! Továbbá a baleset bekövetkezése egy dolog, amit majd a szakértő megállapít hogy az átalakítás miatt volt vagy sem. 90%-ban ha nem műszaki hiba az ok (tákolmány átalakítás) a megfogalmazás a következő. A baleset bekövetkezéséért xy a felelős mert......! A balesetben résztvevő másik azaz vétlen autós engedély nélkül alakította át a gépkocsiján a ......, melyet  a kirendelt szakértő megvizsgált és megállapította hogy a baleset nem az átalakítás miatt következett be. Valamint ha az átalakított autó a felelő a balesetért akkor meg ez az egyik verzió, az xy autón ez meg az át lett alakítva engedély nélkül. A kirendelt műszaki szakértő megállapította hogy a baleset nem az átalakítás miatt következett be és átalakítás nélkül is bekövetkezett volna ez a baleset  ha ugyan ezek a feltételek állnak fent.  Ha nem lett volna átalakítva akkor is így végződik. Önálló szabálysértés miatt vagy közúti veszélyeztetés miatt ha az súlyosabb eset, eljárnak az elkövetővel szemben de a bekövetkezett balesetért pld egy elsőbbség meg nem adásánál nem lehet a hibás az akinek szélesebb a gumija még akkor is ha azt a másik fél nem adta meg! Tehát óvatosan perelj!

Előzmény: kiss_atti (32537)
1 Bandi Creative Commons License 2018.03.19 0 2 32538

Nekem ezzel kapcsolatban sem tapasztalatom, sem ötletem nincs. A véleményem pedig inkább megtartom. Viszont ha megpróbáltad, akkor számolj be róla a dynojetel együtt. Hátha 2x gyorsabb leszel, 2x biztonságosabban.

Előzmény: Törölt nick (32529)
kiss_atti Creative Commons License 2018.03.19 -1 4 32537

Igen csúszásnál egyből guminézés van, de nem szélesség hanem mintázat mélység és állapot.

---

 

Biztosan baleseti helyszínlelő vagy, hogy így vágod, mit, mikor néznek.

Aztán meg jön egy kollégád, aki azt is megnézi, hogy gyári előírás ( forgalmi engedély) szerinti méretű gumin hasítottál-e, vagy ha nem, akkor ez a változás be van-e vezetve a motorkerékpár okmányaiba.

 

Egy biztos, ha bárki olyan okoz nekem balesetet ( mindegy, hogy motor, vagy autó, stb, stb), aki valami hebrákolt, átalakított, nem megfelelő terhelésindexű, stb, stb, stb szarral volt, arról a gatyáját is lepereltetem egy polgári eljárásban.

 

Nyilván, ha életben maradok.

Előzmény: Törölt nick (32535)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 -1 0 32536

Ránéztem rákerestem valóban nincs csak külföldi oldalakon ebay és .uk stb....

Előzmény: A_Kupec (32534)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 -1 0 32535

Igen csúszásnál egyből guminézés van, de nem szélesség hanem mintázat mélység és állapot. Természetesen az embernek csalóka a dolog mert az feltűnik ha valaki 150es gumival hasit a kanyarban de az nem ha 180-al mert az természetes h jól vagy jobban tapad:-)) Értem miről beszélsz, szélsőségek mindenben vannak és lesznek is, viszont roppant észnél kell lennie az embernek e téren mert ha láttál már olyat az nem azt jelenti hogy az a normál és az átlag. Na meg persze mikor hol ki? A motor a felület a sebesség a rutin stb stbs tb. Lehet h nem is volt nagy szám akár ki meg tudta volna csinálni. Viszont az is lehet h annak is csak szerencséje volt 70%-ban és vakmerő volt. Ezért ezeket óvatosan kell kezelni egyéb témához megítélésként kapcsolva.

Előzmény: jo_lenne_tudni (32533)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!