Tehát a tempra motortömbjét nem lehet átépíteni a cromába?Csak azért mert egy srácnak tudnék adni egy tempra motortömböt de csak akkor lenne jó neki ha rá tudja tenni a cromáról a hengerfejet meg a többit!
Csatlakozz te is Magyarország legdinamikusabban fejlődő Fiat klubjához. Nálunk minden Fiatost megtalálsz. A fórumtól kezdve a csevegőn át kellemes hangulat és rengeteg lehetőség vár minden jövendőbeli tagra.
Srácok egy kérdésem lenne, A turbós cromának van egy szívóvákuumérzékelője (map?) valahol a gépkocsiban, megtudná mondani valaki hogy hol helyezkedik el benne? Előre is köszönöm!
Szep autod van!!!!!Jo lenne ha mind hasonlo allapotban lenne ami itt nalunk jarkal.Azert irok mert ma hajnalba egyutt tankoltam agip kuton egy gyonyoru fekete taxi cromaval pesten sajna munkas mobilom nem fenykepezos pedig megert volna par kepet.Bocs az illetlenkedest mert en nem vagyok cromas at altam a themara amit elintezett az erdo meg az oz 1hete 90nel fejteton csodas latvany az aljnovenyzet ha valakit erdekel:D:D:D es egy karcom nincs na hat ugy sajnalom hogy nem swiftem van nekem is vagy valami fasza harmas golf:D:D:Dbocs hogy hosszu lett unatkoztam es meg nem tok aludni
Hello lenne egy olyan idiota kerdesem lehet hogy felre olvastam es nem ertelmeztem helyesen sot:d de van egy 2.5tc motorom es azt hozza lehet illeszteni egy lada valtohoz ha csak ugy siman? koszonom a szakertok hozza szolasat es croma forever!!!!!
Nincs az utastérről képem, de a kedvedért csináltam gyorsan. Amúgy már egyáltalán nincs olyan tutiul egybe, de megpróbálok mindent. Amúgy a téli hidegindulással sosem volt probléma csak az azt követő másodpercekben füstöl és rángat (csökkent komp.)...
834 b 146 Bocsi, nemjó sor néztem.. :) A 420 as a croma motorhoz való, a 402 az argenta bódéból van. Elvileg a köteg, ami nekem van, az argentáé azaz 402-hez. Mindkét jeladó szükséges? A főtengelyvégi nem gond, mert a croma motoron van helye, de a fogaskoszorú problem. Lada váltó lada lendkerék. Mondjuk meg tudom oldani, csak a croma lendkerék nem fér a lada harangba. Ez a kissebbok baj, inkább az hogy nem tudom a helyét, hogy hová is kellene tenni....
Eszkába nekem nem ismerős ez mint motorkód amit megadtál lehet van ilyen bár szerintem 154 -el vagy 834 el kezdődik , ha van ilyen akkor az kell de azért utánanézek .
Digiplexnél a két kettes csati a főtengely helyzet és a fogaskoszorún a fordulatjeladó .
Még nem találtam rajzot. Az a hejzet, hogy vettem egy croma motort elvilg minden tyúkbéllel ami az indításhoz kell. Na! Az injektor kötege ahol a legvastagabb, ott ketté van végva! :)) Gyujtás köteg nincs, csak az elosztó, meg trafó, na meg a modul. MED420A. Következőre találtam egy argentás embert nem messze nálunk. Vagyis csak kiszedi a motort, a többi megy a levesbe. Egy ilyen levesre váró bodéból szedtem ki a jetronik köteget komplett, és adott hozzá mindent ami argentáé. Mint utólag kiderült, ez műkszik is, semmi baj vele. Na és abból a bódéból kiszedtem a gyujtás "köteget" is. Ezen van egy csati a gyujtásmodultól (MED 402A) két kettes csati, ami valszinű egyik a lendekerék jeladó amásik passz, két kábel a trafóra, és kettő ment be a kötegbe, mind a kettőn + van, egyik vastag, másik vékony. Ennyi a történet. A trafón nem jelenik meg a 12v, ezt tudtuk megállapítani. Lehet a modul rossz, vagyis mindkettő. Csati egál, egyikkel sem csinál semmit. Ha lenne rajz nagy segítség lenne. Mot kód: 0880540.
Hali. egy 90-es croma-bol maradtak alkatrészek(donorból)belső kárpit ülések első,hátsó....stb. ha kell valakinek valami belőle akkor irjon megnézem van-e.