Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2020.11.11 0 0 35469

 

 Ott, ahová az adott autó szoftverfejlesztői ezt beírták.........  ??

Előzmény: fefe11 (35468)
fefe11 Creative Commons License 2020.11.10 0 0 35468

Üdv.
Tudnátok segíteni, hogy VCDS-el hol tudom megnézni az autó AdBlue szintjét, amennyiben lehetséges.?

shootinginstructor88 Creative Commons License 2020.11.08 0 0 35467

Sziasztok!

 

Nemrégiben vásároltam egy Skoda Octavia 2 Facelift 2012-es autót!

 

Gondoltam ráférne nèhány extra bekapcsolása a benne “szunnyadók” közül!

 

Ehhez lenne szüksègem nèhány perc erejéig egy VCDS programra a megfelelő kábellel!

 

Helyileg Győr-Moson-Sopron megyében örülnék neki a legjobban!

 

Természetesen nem ingyen gondoltam!

 

Ha valaki tudna nekem segíteni ezügyben, vagy ismer valakit, akinek lenne, kérem keressen a 0620/213-8544 számon vagy a fandakkevin88@gmail.com címen!

 

Előre is köszi mindenkinek!

 

Üdv.: Kevin

409 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35466

"egyik diagnosztika sem komunikál az autónak a központizár vezérlőjével."

 

 Talán azért, mert nincs benne olyan......  Melyik címet gondolod kpzár vezérlőnek??

Előzmény: Cupra1234 (35464)
atuc Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35465

" a diagnosztika..."

????

Csatolj be egy autoscan-t.

Előzmény: Cupra1234 (35464)
Cupra1234 Creative Commons License 2020.10.10 0 0 35464

Hali 

 

6k2 ibizán központizár problémám , hogy nem működik a távirányítóról.Szerintem a kulcs nem kommunikál az autóval így nemtudom rátanítani sem , sőt egyik diagnosztika sem komunikál az autónak a központizár vezérlőjével.

Biztiket ellenőriztem és maga a centrálzár az utastérben lévő gombbal is és az ajtóban lévő kulcsos zárral is működik.

 Tegyük fel a kulcs jó , és a tanítást is jól csináltam .

 

Mi lehet az oka hogy a diagnosztika sem látja a központizármodult? És a kulcs jelét sem veszi ,?

De utastéri gombbal  és kulcsal is kűködik)

 

Van valakinek ötlete , hogyan lehet komunikációra birni legalább a diagnosztikával? 

 

 

 

atuc Creative Commons License 2020.09.25 0 0 35463

A műszeregység több helyen testelődik, de nem külön testponton, hanem a műszerfal vezetékkötegében. 

Lehet hogy a negyedszázad éve körbe forgó kis óra elfáradt.

Előzmény: _matel_ (35461)
champ1 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 35462

Sziasztok,

Segítséget kérnék az alábbiban:

Vettem egy Octavia3-at 2018-as évjárattal. Egy két kényelmi funkciót be, illetve ki szeretnék kapcsoltatni. Elméletileg VCDS-el lehet ezeket kapcsolni. Valaki tapasztalt fórumtárs meg tudná ezt nekem csinálni? Bármilyen javaslatot elfogadok, akár a privát címemre is. 

Előre is köszi

_matel_ Creative Commons License 2020.09.25 0 1 35461

Köszönöm. Egy perc alatt kicseréltem és már működött is. Korábban már kibontottam az anyós lábánál a motorvezérlőt meg a jobb A oszlop lábánál lévő relétáblát is csak épp erről a legkézenfekvőbb helyről feledkeztem meg hogy ellenőrizzem hátha itt is van még biztosíték amit a dokumentációk nem említenek. Egyébként meglepően sok biztosíték van az autóban amit egy dokumentáció sem említ nemcsak ez. Feltételezem hogy a típust alaposan ismered. Lenne még egy hasonló kérdésem. 3 ilyen kocsi van a családban olyan 10-15 koruktól a nagyboard-os műszerfal jobb oldalán a középkonzol felett található analóg óra néha késik mindben de van mikor napokig hetekig jól jár. Egyszer az óracsoportot az egyikben atomjaira szedtem mert már a napi km számláló is pislákolt néha. Összes csatlakozást PCB-t minden eltakarítottam ipari flux lemosóval. Minden kontaktot végignéztem bejövő tápot kimértem. Minden jó volt. Mégis az óra egyre gyakrabban késik akár már 1-2 nap után is jelentősen. Én arra tippelnék hogy ha napon áll a kocsi a melegben rosszabb lesz a testkábel kontaktja a vázon. Ezt az egyet nem találtam meg. Esetleg van 5let a jelenségre? Annyira nem zavar lassan 10 éve elengedtem a problémát...

Előzmény: atuc (35459)
atuc Creative Commons License 2020.09.23 0 0 35460

Kösz, letöltöttem.

Érdekes, ha a programon belül rányomtam frissítések keresése gombra, nem látott új verziót.

Előzmény: M.Jocó (35456)
atuc Creative Commons License 2020.09.23 0 1 35459

Figyelő szemed meresszed rá a motortéri relétáblára, (ahol a diag aljzat van).

Jobb hátsó sarokban az A5 (S48) biztosíték elvileg.

Ne húzzál be vezetéket pluszban. Az olyan paraszt dolog.

Előzmény: _matel_ (35457)
409 Creative Commons License 2020.09.23 0 0 35458

 

 A rádió kapcsolt 12V-jára ne kösd, az nem fogja bírni. Nem a biztosíték miatt, hanem a vezeték és a gyújtáskapcsoló ACC-je lesz a gyenge pont.

Ha jól értem, kapcsolt tápú szivargyújtót akarsz.  ??  18-as biztosíték helyén mi van?

Előzmény: _matel_ (35457)
_matel_ Creative Commons License 2020.09.23 0 1 35457

Sziasztok,

végre összeállt az öreg kukázott 1Z-s melós 1.9TDI-m annyira hogy egész olajcsere periódus alatt semmihez se kellett hozzányúlni és se egy olajfolyás semmi nem vette el a kedvem olajcserénél sem. Így nekiestem a szivargyújtó töltő megjavításának. Az áldozat A6 C4 1996-os a konkrét darabba tettek szivargyújtót a kézifékkar mellé is lentre. Amibe tavasszal beleejtettem a bevásárlókocsiba használt 100Ft-ost. Pechemre nem ment ki a biztosítéka. Sőt minden biztosíték jó a kocsiban. De azóta a szivargyújtó nem megy. Test van +12V nuku. Autodata szerint 8-as (15A) biztosíték felel érte meg más dolgokért is pl központizár. A gondom hogy 3 órát elcsesztem vele a +12v a megfelelő szálon hátramegy a központizárhoz is meg mindenhova de a szivargyújtók vezetékei közösítve vannak majd toldva a középkonzol mögött onnan a nagy kötegben bekerül a 12V-os száljuk és nem látom tovább mi van. A kör minden más eleméhez képest ezzel még szakadást mérek. Azt meg kibontani nem akartam már.

Sajnos Autodata-ban a 8-as biztosítékhoz tartozó összes fogyasztó rajta van a kapcsolási rajzon kivéve a szívargyújtót. Így lövésem sincs mi lehet hogyan van bekötve. Esetleg valakinek van valami 5lete vagy kapcsolási rajza? Talán csak van egy második biztosítéka valahol...

Ha nem akarok ekkorát szívni mit ajánlotok mondjuk a rádió kapcsolt 12V-áról levehetem a 12V-ot a szivargyújtó számára? A gondom hogy a mai világban már ezekbe néha invertert is használ az ember akár hosszabb ideig fél órára is. Az meg képest 15A folyamatos felvételére is. Ha meg a rádió is megy félek vajon a kábel is bírja -e ha nagyobbra mondjuk 25A-esre cserélem a rádió biztijét.

Szóval tapasztaltabbak tanácsát várom mert nem sokat szereltem ilyet és nem tudom hogyan szokták a vezetékeket méretezni elbír-e ennyi plusz? Vagy valakinek van más 5lete? Húzzak be új szálat akár kirelézve?

Köszönöm, matel

M.Jocó Creative Commons License 2020.09.23 0 1 35456

VCDS-HGJ 20.4.2 szeptember 19. kiadás letölthető

atuc Creative Commons License 2020.09.18 0 0 35455

Ha nyitás után gyújtást is ad és leveszi, akkor nem zár vissza.

Tehát vagy betanul néhány reflex mozdulatot, (gyújtás, vagy kulcs a zsebben) vagy javíttat.

Előzmény: Octi19 (35454)
Octi19 Creative Commons License 2020.09.18 0 1 35454

egyszerűbb, mint a mikrokapcsolókat kicserélni minden ajtóban... A tulaj véletlenül kizárta magát, mert már csak a b1 ajtónál érzékel és ő pont nem azt nyitotta ki... bedobta a kulcsot az ülésre sok egyéb kacattal együtt és mire oda ment volna a b1 ajtóhoz addigra lezárta magát az autó.

Előzmény: atuc (35453)
atuc Creative Commons License 2020.09.18 0 0 35453

Nem lehet. De miért kellene kikapcsolni? A véletlen nyitás elleni védelem egy jó funkció.

Előzmény: Octi19 (35449)
Billzzz Creative Commons License 2020.09.18 0 0 35452

Köszi!

 

Azért a 35448-as hsz-emben találtam egy file-t. Az bőven megteszi. Így már lehet tudni mik a valid értékek és az minek felel meg.

Előzmény: cam aro (35451)
cam aro Creative Commons License 2020.09.17 0 0 35451

nincs label file. 

nincs atvaltas. 

 

ez kb azt jelenti hogy beallitanak del fele mert arra van a celtabla. 

aztan bekotik a szemed es lojj. 

label file nelkul kb ezt latod a measure blockban. 

(robin hoodok elonyben,)  

Előzmény: Billzzz (35446)
cam aro Creative Commons License 2020.09.17 0 0 35450

ross techben nincs rola info  ( szerintem ismered.) 

 

 eloszor probaljatok meg vcds-el hogy egyaltalan van-e valami kommunikacio az ajto/k vezerlo/k/el. 

ha nincs, akkor max a vas segit,

 

csak tipp. 

Előzmény: Octi19 (35449)
Octi19 Creative Commons License 2020.09.17 0 0 35449

Üdv Urak!

 

A kérdés a következő: ki lehet-e kapcsolni valahogyan egy AUDI A2 központi zárjában azt a funkciót, hogy a távirányítós nyitás után ha nem nyitják az ajtókat akkor vissza élesedjen a központi zár?

Billzzz Creative Commons License 2020.09.17 0 0 35448

KÖzben találtam némi infót:

Előzmény: Billzzz (35447)
Billzzz Creative Commons License 2020.09.17 0 0 35447

Rossz képet küldött.

Ez a jó:

Előzmény: Billzzz (35446)
Billzzz Creative Commons License 2020.09.17 0 0 35446

Szuper!

 

Nagyon szépen köszönöm! Működik!

 

Viszont így még egy kérdést feltennék.

A kiírt értékek átváltásáról lehet tudni valamit?

A vízhőfok pl. olyan mint ha az ellenállás értékkel lenne kapcsolatban (NTC), mert hidegen volt magasabb az érték és bemelegedve alacsonyabb. A motorfordulat sem a tényleges érték, hanem valamilyen arnyás érték.

Ezek valahol megtalálhatóak?

 

Köszönöm szépen újfent előre is a válaszokat!

 

Előzmény: 409 (35444)
Billzzz Creative Commons License 2020.09.17 0 0 35445

Köszönöm!

 

Megnézem majd így.

Előzmény: 409 (35444)
409 Creative Commons License 2020.09.17 0 1 35444

 

 08-as cím, 000 csatorna

Előzmény: Billzzz (35443)
Billzzz Creative Commons License 2020.09.17 0 0 35443

Sziasztok!

 

Még régebben kérdeztelek titeket egy régi Audi diagnosztizálásával kapcsolatban. Sajnos nem jutottam előre. Találtam egy leírást, hogy a block 000-t támogatja csak a motorvezérlő, de nem tudom ez melyik group-ban van? Az is 000 lenne? 

A kérdésem, hogy valaki leírná e, hogyan tudom ezt a kevés adatot kinyerni a motorvezérlőből? 

Az autó amit diagolnék egy 1997-es Audi A6 ACE motorkóddal. (ahogy a fenti kép is mutatja, hogy ACE-hez van a leírás)

A VCDS amit használok 17.1. Hardware pedig ez:

 

 

Az ECU-val amúgy sikerül felvenni a kapcsolatot. Ha valami hibát generálok, akkor az megjelenik az ECUban és törölni is tudom. Illetve azt a pár aktutáort ami a motoron van, azt tudom VCDS-ből tesztelni (hidegindító, tankszellőztető/szénszűrő szelep, stb).

 

Mi lehet a gond? Miért nem látom az élő adatokat, amik a fenti képen szerepelnek? 

 

Előre is köszönöm  a segítségeteket!

Bblaa Creative Commons License 2020.09.15 0 0 35442

Köszönöm!

Előzmény: 409 (35441)
409 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 35441

 

 Az ismert kormányoszlop-vezérlő típushiba. Keresni kell olyant aki javítja. Pl. Doni Motors.

Előzmény: Bblaa (35440)
Bblaa Creative Commons License 2020.09.14 0 0 35440

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.2006-os 3C Passaton járó motornál és álló helyzetben is kormányzár hibát ír ki a műszerfalra,világít a piros kormánykerék.A komfortelektronikában és az indításgátlóban is 00003-014 hiba van.Csak hibatörlés után indul.Kis idő múlva ismétlődik a jelenség.Mi lehet a megoldás?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!