Nem tudom, mit vagytok úgy oda, ezeket folyamatosan lehet kapni a kispiszkos közértekben (Reál, Honi vagy semmilyen lánchoz nem tartozók) ill. piacokon.
Melletted állok! Szükség lenne még ilyen retró akciókra! Én csüt. este próbálkoztam, de már késő volt...
Most már van tapasztalata a Lidlnek, mekkora lenne azigény ezekre a termékekre, ha nem is állandó jelleggel, de pár havonta csinálhatnának ilyen promóciót, atom biztos, soha nem maradna a nyakukon az áru!
Nagy átverés az egész! Csütörtökön elfeledkeztem róla, pénteken esett, és biciklin akartam elmenni. Szombat délelőttre meg már elfogyott a nagy része. Csak olyan cuccok maradtak, amiket könnyű beszerezni. (pl. Francia drazsé meg váras csoki) Tudták, hogy nagy lesz a kereslet, miért nem tudtak tisztességes mennyiséget rendelni???
Rákérdeztem. Nem kapnak még egy szállítmányt! Fel kéne jelenteni őket a fogyasztóvédelemnél! Megint a szokásos akciós készletes elfogyós eset! :(
Ilyen még nem történt, ronda volt a Lidl-csoki! Pedig eddig csokiban nagyon megbíztam bennük. Olyan, mint amikor hűtőben tartod hetekig, és fénytelen, fehér foltok vannak rajta. Elvileg a minőségén nem változtat, de megenni nincs kedved. Mind a két tábla, kétféle étcsoki.
Sajnálattal írok most, de ami vásárlásaim során velem történt nem tudom szó nélkül megállni. 2009. 11. 24-én vásároltam 0167 üzletben (1149 Budapest Mogyoródi út 23-39). 20: 45kor érkeztem boldog kedvembe, mert szeretem a Lidl-ben kapható termékeket. A bolt tisztaságával nincs kifogásom, rendezett az üzlet szép, épp olyan amilyennek lenni kell. Elsétáltam a zöldség részleg mellett, majd úgy döntöttem vásárlok friss mandarint, megtettem volna, ha ki lett volna téve az ára. Vannak apró hibák a kereskedelemben így eltekintettem, és nem törődtem vele. Úgy gondoltam jó lesz az akciós narancs most. Így is tettem vettem le egy csomaggal és körbenéztem még a boltba. A kasszához érve még nyugodt állapotomban voltam. Beálltam az egyetlen működő kasszához igaz 2 volt nyitva csak a másik pénztáros úgy gondolta jobb söprögetni, mint kasszába dolgozni. Amikor már sokan voltak gondolta ideje dolgozni. Kivártam a sorom a számomra nem túl szimpatikus pénztárban dolgozó 50-60év közötti hölgynél (nevét sajnos nem, tudom) A kedves pénztáros elfelejtett köszönni, majd lehúzta a vonalkódot, és ennyit mondott 300. Nem bírtam nevetés nélkül, mert minimum annyi hogy 300 Forintot kérek ez a mondatot 10mp alatt, ellehet mondani. Nem szóltam semmit, de örömömre a búcsúzó köszönés is elmaradt. Voltam annyira intelligens és el tudtam köszönni, lehet kissé cinikusan. Igaz nem ez volt a hölgy első szórakozása volt mikor az üzletben a vásárlók szeme előtt leordibálta a munkatársait, akkor se kellett sok, hogy ne írjak be a vásárlók könyvébe de, megnyugodtam és nem tettem.
Ezt nem azért írtam, hogy valakit nem szeretnék látni ott dolgozni, hanem azért mert felháborító hogy bizonyos dolgozó mit megenged magának. Ha nem sikerül valakinek a „Hogyan legyünk vásárlóbarát” oktatást ennek a hölgynek megtartani akkor szívesen, segítek, de segítségül hívom a fogyasztóvédelmi szakembert is. A következő hetekben, többször fogok itt vásárolni és szeretném látni a pozitív változást.
Szerintem ettől nem lesz nagyobb bevételük, sőt. Csak berágatják a vásárlókat, akik esetleg megmérgesedvén már mást sem ott vesznek, bár lehet, hogy tévedek. Én mostanában eléggé morcos vagyok a Lidlre a nagyon gyakori és indokolatlannak tűnő áremelések miatt, és emiatt több év után visszatértünk a Metróhoz. Ott azért nem csinálják ezt, a Lidl-árak pedig nagyjából elérték a Metró árszintjét.
A Lidl a 250 g-os márkázott vaj árát egyetlen lépésben 294 Ft-ról 369 Ft-ra emelte (25%). Semmi nem indokolja ezt az áremelést. Ennek a vajnak az ára Németországban 65 Cent, tehát kb. 180 Ft, a magyar ár kevesebb mint fele.