Keresés

Részletes keresés

pirosalmabumm Creative Commons License 2010.04.16 0 0 498
elvileg máj 31.
Előzmény: vluigi (497)
vluigi Creative Commons License 2010.04.16 0 0 497
üdv,

mi a várható átadás ideje az M31-es szakasznak?
tboy1 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 496
Ne keverjük össze a megengedett sebességet, azzal, hogy az út- és látásviszonyoknak valamint a jármű sajátosságainak megfelelően közlekedünk.

Az abszolút sebességhatár csak egy lehetőség. A relatív gyorshajtás pedig általában hirtelen költekezésbe veri a delikvenst. (auzójavítás, temetés stb.)
Előzmény: cssz74 (489)
hegyaljai2 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 495

http://www.privatbankar.hu/frisshir/hircentrum/kornyezetvedok_megtamadtak_az_m0_korgyuru_eszaki_folytatasat_85309

Gratulálok mindenkinek, aki az engedélyezéssel kapcsolatos eljárási szabályokat kitalálta.

 

Ha én a környéken laknék, akkor örülnék neki, hogy a tranzit eltűnik a felszínről, és jobb lesz a települések közötti közlekedés.

Ha meg nem ott lakom nem szólhatok bele.

Én nem ott lakom, de a kifogásom lényege, hogy akik felszólalnak ellene, azok nem biztos, hogy ott laknak!!!

Béla6 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 494

azegy cseles kanyar, mert folyamatosan szűkül (tehát amolyan spirál féle), ami elég meglepő tud lenni, ha a közepén már elkezd kigyorsítani a delikvens...

 

itta nagydögök gyakran megborulnak...

 

persze nemcsa kitt, és mostanába különösen sok borulás volt:

 

http://www.langlovagok.hu/kepek/3405_kamion-borult-arokba-az-m0-as-felhajtojan-a-xv-keruletben

 

http://www.langlovagok.hu/kepek/3400_potkocsis-teherauto-borult-fel-az-m0-as-4-es-foutnal-levo-lehajtojan

 

http://www.langlovagok.hu/kepek/3375_kamion-borult-fel-az-m0-as-4-es-foutnal-levo-lehajtojan

 

 

Előzmény: subaaa (492)
D H Creative Commons License 2010.02.11 0 0 493
én inkább úgy láttam, hogy a vontató alulkormányzott volt, tolta az elejét kifelé, és amikor a megcsúszó jármű bal első sarkával, részben oldalával elérte a szalagkorlátot, az fordította az oldalára, ahonnan már egyenes út vezetett az árokba...
szegény pára, nem így kellett volna bevégeztetnie a sofőrnek...

Előzmény: subaaa (492)
subaaa Creative Commons License 2010.02.10 0 0 492

http://www.rtlhirek.hu/video/82711

 

 

Számomra egészen rejtélyes, hogy hogyan történhetett ez a tragikus baleset :(

Azt mondják hogy tükörsimák voltak a gumik, ezért csúszott ki.

De szerintem egyértelműen látszik hogy előbb felborult(még az úton!), és utána vált irányíthatatlanná, és így már csak az árok maradt...

Ez nem egy szép nap az M0 történelemben...

pirosalmabumm Creative Commons License 2010.01.27 0 0 491
na megnéztem hogy is van ez m3-m0 irányban híd felé.
Lejövök m3-ról kint az autópálya vége, autóút tábla, tehát innentől 110.
Utána kint a 60-80-as a felhajtókon, viszont amikor felmész innen az m0-ra, ott már nincs kint 80-as, és az kereszteződésnek számít, úgyhogy innentől szerintem 110 ismét, egészen az m2 csatlakozásig.
Előzmény: Jared- (480)
Luca_41 Creative Commons License 2010.01.27 0 0 490
cssz74 Creative Commons License 2010.01.20 0 0 489
Hát ez az!
Piripócsfalváról BivalyB***dra az öreg, szétrepedt hegyi szerpentinen mehetsz 90-el, itt, az elválasztott, 2x2 sávos úton, ahol még leállási lehetőség van, ott nem.
Ez visszás szerintem...
Előzmény: D H (488)
D H Creative Commons License 2010.01.16 0 0 488
nincs baj ezzel a 80-as korlátozással: messzemenően biztonságos így és jót tesz a környezetvédelemnek is: alacsonyabb zajterhelés, kisebb károsanyagkibocsátás valamint alacsonyabb üzemanyagfogyasztás.
Ez utóbbi jót tesz a családi kasszának is.

Jó ez így, én 90-nél feljebb nem emelném semmiképp a sebességkorlátot, mert mégiscsak abszurd azért, hogy lejőve az M0É-ről szinte mindenhol 90-nel mehetsz, csak fent az autóútnak látszó útpályán nem.
cssz74 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 487
Azt gondolnám, hogy a hídon, és a "viadukton" utána talán a szelesebb időjárásra fognák a sebesség korlátozást. Az M3 és Káposztásmegyeri/Auchani kihajtó közt indokolatlannak tartom.
boci57 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 486
Na jó, kicsit erőltetett volt, valóban. Kifogytak az ötletek a miért is-re... :-)
Előzmény: Béla6 (485)
Béla6 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 485

Szigeti ivóvízbázis, asszem fokozott védettségű. Talán annak van valami köze hozzá.

 

 

a sebességkorláthoz? :-))

Előzmény: boci57 (483)
boci57 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 484
Csömör > Üröm
Előzmény: boci57 (483)
boci57 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 483
Szigeti ivóvízbázis, asszem fokozott védettségű. Talán annak van valami köze hozzá. Vagy szimplán, csak, mert hídról van szó. (Amúgy Ecser, Maglód valóban jobb példa lett volna.) Meg Csömör, Pilisborosjenő...lesz... ha lesz valamikor :-)
Előzmény: Jared- (482)
Jared- Creative Commons License 2010.01.09 0 0 482
nem laknak, egyedül a káposztási lakópark van a közelben egy szakaszon, azonkivül csak a szemétégetö, auchanok, a jó öreg Duna meg préri van ott. tehát akkor már árpádföld, kistarcsa közelebb esik a pályához kicsit lejjebb.
Előzmény: boci57 (481)
boci57 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 481

"..meg végképp nincs semmi logika benne.."

Hacsak az nem, hogy arra is laknak emberek, és a zajhatár adja a 'logikát'. :-)

 

Előzmény: Jared- (480)
Jared- Creative Commons License 2010.01.06 0 0 480
http://www.motorways-exitlists.com/

ha az M3-ról jössz akkor is kéne látnod, de most hogy igy mondod visszafele nekem sem rémlik. persze igy meg végképp nincs semmi logika benne.

summa summarum: k*rva idegesitő :)
pirosalmabumm Creative Commons License 2010.01.06 0 0 479
én az M3-asról szoktam fölmenni a híd felé, ezért azt nem tudom, de visszafelé, a 2-es után már nincs kint 80-as emlékeim szerint
Előzmény: Jared- (478)
Jared- Creative Commons License 2010.01.06 0 0 478
nem, amint átvált betonosból aszfaltosra a kiépitettség az M3-nál, fogad a 80-as tábla is. egyébként én azt hittem mindig h csak kinnfelejtödött még 2/A-s idökből.
pirosalmabumm Creative Commons License 2010.01.06 0 0 477
ja, és javítsatok ki ha rosszul emlékszem, de mintha csak a m2-ig lenne 80, utána 110, vagy nem?
Előzmény: Jared- (473)
pirosalmabumm Creative Commons License 2010.01.06 0 0 476
a hídon nincs csomópont elég hosszan és ott is 80
Előzmény: Béla6 (474)
Jared- Creative Commons License 2010.01.06 0 0 475
értem, köszi. tehát ugyanaz a kategória ebböl a szempontból mint a régi M0. :(
pedig van némi különbség ugyebár...
Béla6 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 474

mert kanyargós, és sűrűn vannak a csp-ok...

 

(persze a 80 eléggé túlzás, a 90-100 reálisabb lenne...)

Előzmény: Jared- (473)
Jared- Creative Commons License 2010.01.06 0 0 473
Sziasztok,

ez már régóta fúrja az oldalamat: van arra valami értelmes magyarázat hogy az északi (11-M3 közötti) szakaszon miért 80 km/h a megengedett sebesség? Föleg azért nem értem mert pl a 2x1 sávos M2-n is 90-el lehet menni (elöre is bocs ha már kitárgyaltátok)...
Béla6 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 472

szerencsére megtehetem hogy ne üljek autóba ha esik a hó....

 

 

pedig akkor a legnagyobb élvezet, különösen szűzhóba... :-))

Előzmény: subaaa (468)
Béla6 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 471

maps.google.com , a te barátod mindig segít... :-))

Előzmény: csocso50 (460)
subaaa Creative Commons License 2010.01.04 0 0 470

Csak és kizárólag M0-függőknek!! xD

 

http://www.youtube.com/watch?v=OYhNMzEZ7mk

Luca_41 Creative Commons License 2009.12.21 0 0 469
Teljesen tiszta volt reggel. Néhol szinte száraz,

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!