Insigniával már jártam így. Ott az SD-kártya / USB foglalat cseréje segített a dolgon. A céges út - magán út opciót pedig a navi menüjéből tudod kikapcsolni.
Vezérműszíj volt rajta cserélve,ha igen akkor rosszul lett összerakva,ha nem akkor átugrott a szíj vagy pedig a vezérmű tengely jeladó tönkre ment ....
Szia! Milyen pedálkombinációval tudsz hibakódot olvasni? Hallottam már róla és biztosan itt a fórumon valahol le is van írva mit kell csinálni, de kevés az időm hogy megkeressem. Meg lehet az én gépemen nem is működik, mint ahogy hiába próbálom előhívni a kompjuterből pl. a vízhőfokot a Setting, ill. BC gombok nyomkodásával, azt írja ki hogy: not found.
Vettünk egy zafira tourert 2014 es évjáratot navi 900 magnóval és egy akumlátor töltést követően meghülyült egy kicsit. Hibaüzenet bekapcsoláskor hogy az usb eszköz hátrányosan érinti a magnó működését, úgy hogy nem is dugtunk bele semmit. +nem látja az eddig látott sd kártyát a navigációhoz. Emiatt nem is működik a navigáció azt írja tegyem be az sd kártyát. A kártya működik számítógépbe. Valakinek lenne valami ötlete erre?
Plusz lenne egy olyan probléma is,hogy céges autó volt és minden indításnál megkérdezi a fejegység,hogy céges vagy magán útra megyek e, ezt hol tudnám kikapcsolni?
Szervusztok! 1.8-as, 2006-os B zafirám ma új trükköt talált ki. Hegyes úton közlekedtem vele kb. 20 km.hosszon s ahogy mentem felfelé, úgy fogyott az erő a kocsiból. Ott, ahol előzőleg az A Zafirám simán gyorsult negyedikben, ez most fokozatosan lassult. 60-at csak harmadikban tudtam belőle kivasalni. Aztán amikor átértem lejtmenetbe, kezdett észhez térni. Ahogy beértem Pestre, már szépen ment. Visszafelé ugyanez a szitu, csak pluszban elkezdett világítani a sárga lámpa. Sorban engedtem el a mögöttem feltorlódott kocsikat. Ahogy újra sík terepre értem, megint észretért, de a sárga lámpa világított. Hazaérve, kb. 1 óra pihenés után megint mentem vele, sárga lámpa eltűnt, a kocsi ment mint az állat. Van valakinek esetleg ötlete, hogy mi lehet ez?
2014-es 1.8 benzin 120 le B Zafira 61000km. A tünet: egy lassítás és fordulat alapjáratrá esése után check engine lámpa. A hibakód ilyenkor p0068. Annyit lehet észrevenni, hogy az eddig kiírt pillanatnyi fogyasztás stabilan 0.9-re beáll, előtte 0.7-0.8 között ugrál. Ha nem torlom a hibakódot, akkor egy idő után jön a p0171 hibakod. Autószerelő szerint rengeteg dolog lehet...
Ami biztos, hogy egyre gyakrabban jön elő, bár van hogy el is tűnik. Mi lehet a baj? Alapjárat motor? Opel szerviz esetleg meg tudja mondani a tutit, vagy random elkezdi cserelgetni a kontómra az alkatrészeket...? Eddig mindig éves szerviz megvolt, nincs gond vele.
Hello.Van egy kiss problémám.Opel zafira 1.7cdti 2008-as.A probléma hogy mikor inditom akor elindul de pár másodperc után vissza esik az alapjárat kicsit ugrál majd le áll.És ezt csinálja minden inditásnál.Üzem anyagot kap,azt néztük.Találkozot már valaki ilyen jelegü problémával?
Sziasztok, van egy szép új Zafira Tourerünk, aminek az első ajtó hangulatvilágításával megegyezőt lehet-e a hátsó ajtókba fabrikálni valahogy? A helye ki van alakítva, de a "fénycsövet" és magát a világítást kispórolta az Opel. Kapható-e hozzá alkatrész, ki van-e alakítva az elektromos része vajon?
A BT jel amit a mobilod érzékel nem a gyári kihangosítótól (UHP4) származik.
Két eszköz lehet szerintem:
- utólagos kihangosító (de akkor hol a kezelőpanelja?)
- utólagos BT jelátvivő, amivel a mobilról lehet az AUX bemenetre zenét küldeni
A gyári kihangosító alapállapotban soha nem látható más eszközöknek. A menüben lehet három percig láthatóvá tenni, emiatt gondolom, hogy nem azt látja a telefonod.
Nemrég vettem egy 2008-as B Zafirát, DVD90 van benne. Ha bekapcsolom a rádiót a bluetooth jelét veszi a mobilom, a kormányon meg vannak a kihangosítóhoz a keszelőszervek. Viszont a telefon menü az nincsen, csak zene, navi és BC.
Ebben a topicban a 28978-as hozzászólásban írtam róla pár szót:
"A hétvégét nálam töltötte egy Zafira Tourer, 1.4T. Nyilván elfogult vagyok, de nagyon tetszett. A motor egyáltalán nem tűnt gyengének, 3500-4000 környékén még rátesz egy lapáttal. Nagyon finom a járása. A felfelé váltásra jelző ikon is jól működik, akár rá is bízhatja magát az ember. Meglepően jó volt a váltója, mind kapcsolásra mind fokozatkiosztásra. Ezek hat sebességesek, az egyes rettentő rövid, a hatodik elég hosszú (3000 f/percnél 130 km/ó). Összességében 120-130-as autópályatempó 200 km-en, majd 100 km város alatt 7 liter/100 km-t fogyasztott. Csendes az utastér, az ajtók tompán puffannak, jók a kezelőszervek. Egy furcsaság volt: a fék viszonylag mélyen fog, de hatásos."
Ja, és bármikor rohamosan elindulhat az olajfogyasztás felfelé, ami elérheti a 100 km/litert is.
Kompresszió a gyári éretéken és a hengereken dugókon kopás nem mérhető. Amikor beleunsz, akkor meg kell csinálni. Az olajevésnek sok következménye van, ami sok meghibásodást okoz.
Meg kell gyűrűzni! Csak az oldja meg. Ezeknél ez konstrukciós hiba, mert a hengerről lehúzott olajat nem jól vezetik vissza, ami ott marad a gyűrűnútokban és beleég. Amikor kiveszitek a dugókat, az olajáteresztő gyűrűk nútjába fúrjatok olajvisszavezető furatokat. Mint a legtöbb motornál van. Ennél ezt kihagyták, mert átvariálták. (eléggé primitíven) Utána nem lesz vele ilyen gond többé.
Nekem tízezer km megtétele után a 3/4 nívó esik le a félre.Ami azt jelenti, hogy olajcserétől olajcseréig nem kell rátölteni.
Tervezek vásárolni egy Zafira Tourer-t, 1.4T 140LE motorral, 2014/2015 évjárat körül. Mi a tapasztalat erről a motorról, esetleg akár 140-150ekm-el, szabad megvenni? Ha esetleg autópályás?
Szívó benzinest akartam, akár más márkában, de sajnos nem igazán vannak újabb autók szívó benzin motorral, ambe viszonylag nornálisan elfér 3 gyerekülés.