Az utastér nem lenne szvsz gond, kb hasonlónak tűnik, mint a PXZ-ké, de az első ajtót ilyen mocskosul benézni.... Égő, bocs mindenkitől a feltételezésért. :D
Splitben vannak őőősrégi O345-k, ilyen még úgy sincs, illetve szóló 2 ajtós Lion's Cityk, egyik szarabb állapotban, mint a másik, tehát nem értem mire várunk. :D
A csuklós Neo szvsz simán lehet Lacuslécci, kvázi Lion's City más homlokfallal, úgyhogy Délpesten lehetne kukázni az összes LOV-ot, a szarabb MUT-okat és még a 280-asok között is lehetne tizedelést végezni.
A csuklós Neo szvsz simán lehet Lacuslécci, kvázi Lion's City más homlokfallal, úgyhogy Délpesten lehetne kukázni az összes LOV-ot, a szarabb MUT-okat és még a 280-asok között is lehetne tizedelést végezni.
Azok a Hispanok meg valami iszonyat rondák, rosszabbak mint a Localo, pedig az se szépségdíjas. Előnye, hogy a B7R alvázat elég sok helyen ismerik az országban (inkább hol nem?).
Annyira éreztem, hogy valaki be fogja tenni ezt a hírt ide :-D Mondjuk jól nézne ki a legújabb Solaris, mikor beáll a 7-es busz megállójába a Ferenciek terén
Eddig sem feltétlenül szerettünk volna, de muszáj volt. Az idént majd meglátjuk, egy nagyobb darabszámú flottától nem kapnánk sírógörcsöt, de ilyen egyelőre nincs szem előtt.
Értem, de ha most azt mondom, hogy 9 millió Ft/db áron meg lehet venni, és 15 millió Ft-ba kerül összesen, hogy forgalomba álljon, akkor 6 millió ment el a honosításra.
Viszont a számaidat olvasva, a hibrid Volvok, akkor mennyibe fájnak ténylegesen? 60 millió/kocsi?
Ez a 30 maastrichti kocsi egyike. A kék frankfurti volt, eredetileg 28 kocsival. Ex.osloi volt még, 12 kocsi, plusz pár darabos szériák, plusz a CNGs 7700-asok.