Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dani Papp Creative Commons License 2020.06.06 -1 0 1305

Sziasztok. Nemrég vettem egy 2010es Rs Octaviat DSG váltósat, 6 sebességes. Az autó tökéletesen működik, szépen vált, DE 80-90km sebesség felett neki áll rázni. NEM felni nem gumi hiba és nem is féltengely. A jelenség hasonlít arra mint amikor centirozas miatt ráz a kocsi. De ez a lehetőség már kizárva. Ha menet közben kiteszem N fokozatba akkor is ráz. Emellett nagyon magas gördülési zaj van,olyan mintha vmi darálna. Mindkét első kerékcsapágy új! Semmi változás. Én a diffire gondolok!

Szerintetek lehetséges? Tudtok vkit aki meg tudja javítani? Vas megyei vagyok, szóval jó lenne ha itt a közelben meg lehetne oldani. 

Válaszokat előre is köszönöm! ÜDV. 

mica-r Creative Commons License 2020.06.05 0 0 1304

Gyárilag biztos nem remeg. 

Nem feltétlen váltó (kuplung) hiba. Akár motortartó is lehet rossz.

Előzmény: makayzsu (1303)
makayzsu Creative Commons License 2020.06.05 0 0 1303

Sziasztok! Most vettem meg az első automata váltós Audi A4 autómat. 2016, 2.0d, 150 LE. Azt vettem észre, hogy a D fokozatban, alapjáraton remeg a váltó! P fokozatban nem! Foglalkozzak vele, vigyem szerelőhöz, mi lehet a probléma?

appache10 Creative Commons License 2020.05.27 0 0 1302

kösz az infot. 

Előzmény: TSI+CNG (1301)
TSI+CNG Creative Commons License 2020.05.27 0 0 1301

Az bizony kuplung szag.

Ez a váltó nem szereti az emelkedőn való indulást, se előre se hátra és gyilkolja a duplatömegüt is.

Előzmény: appache10 (1300)
appache10 Creative Commons License 2020.05.26 0 0 1300

Vagy létezik hogy mivel még ennyire új a kocsi igy az emulzio meg a olajfilm rétegnek van ilyen szaga a  turbo részecskeszürő egységből mivel ezek baromira melegednek ezeknél tsi motoroknál ha pörög a motor. Vagy mindig kifogom a regenerálási ciklus amikor ilyenkor tud ilyen szagot árasztani a kocsi mert lényegében nem az a keserű kuplung szagot érzem hanem ilyen égett olajszerű büzt?!

Előzmény: appache10 (1299)
appache10 Creative Commons License 2020.05.26 0 0 1299

Üdv.

 

Egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknél a száraz 7DSG váltoknál mennyire normális hogy néha mikor lepadlozom vagy olyan szituban tolatok pl felfele nagyon meredeken neccesebb körülmények között ahol ezt nem lehet megtenni lendületesen akkor többnyire büdöset érzek gondolom ami a csusztatott kuplung miatt van. Még csak 3000km van a kocsiban, de ez minden ilyen váltónál tapasztalható mert manuálnál soha nem tapasztaltam ilyen szagot mikor hasonló szitukban voltam.

 

Jankoboy Creative Commons License 2020.05.18 0 0 1298

Szervusz.  Irnék privátban neked. Adnál egy emailcímet? 

Előzmény: 86saril (1257)
Meli8004 Creative Commons License 2020.05.02 0 0 1297

Sziasztok. 

Adott 2010. 1.4 tsi DSG7 Octavia. 

2-3-4be váltásnal beremeg. Kettőstömegűre gyanakszom, de meghallgatnam a véleményeket.

Illetve Pesten vagy környékén tudtok megbízható szerelőt, aki kimondottan ilyenekkel foglalkozik? 

Ticuauto Creative Commons License 2020.04.29 0 0 1296

Szép estét! Tanácsra lenne szükségem, bár nem tudom dsg probléma van-e. 2012es audi a5, 2.0 dizel, hosszmotor. Annyi a probléma, hogy elindulasnál, illetve menet közben is nagyobb gázadásnál kopog valami. Ha megfékezve próbalok elindulni, tehat hogy hasonlóan megfeszüljön a motor és a hajtás, akkor nem koppan, csak ha megy az auto.  Nem egyértelmü hogy honnan jön. A futómü egyébként koppanasmentes, és teljesen át van nezve, mint ahogy a kipufogó, a tartobakok, a hövédölemezek...minden ami zöröghet, kopoghat. A váltó N állásában,  az autot felemelve, ha forgatom az egyik kereket elöre hátra akkor a diffiböl hallani "kottyanást" ha együtt fordítom a két hajtott kereket, akkor nem hallani. Meg amit észre vettem, a jobb oldali féltengelykihajtás (nem a belsö csukló hanem maga kihajtás) lóg kicsit. Tengelyirányban is tudom ki be mozgatni jo 3 mm-t, es ahogy mozgatom kopog is rendesen. A balos kihajtás ami átmegy kuplungharangon, az semerre nem lóg, nem mozog. A kérdés. Normális e a jobb oldali hajtas lógása. (Regebbi vw-n ugye volt egy csavar középen, azt meghuzva elég fixen állt, viszont más márkánal alapból is elég laza illesztésüek a belsö csuklók, betolod, biztositógyürü pattan es kész, mozdul lóg minden irányba). ...illetve van e tapasztalat hogy ilyen baja lenne, diffi csapágy vagy ilyesmi. Elöre is köszi a válaszokat!

atuc Creative Commons License 2020.04.14 0 0 1295

Talán tengelykapcsoló hiba? (Tudom régi hsz.)

Előzmény: Viktor888 (1294)
Viktor888 Creative Commons License 2020.04.04 0 0 1294

Sziasztok

 

Dsg 7 sebességes 2012es vw golf 1.6 cr tdi hiba, hogy az autó D-be rakásnál ránt egyet, és nem mindig indul el, tehát nem kapcsol sebességbe.Mikor nem indul akkor nagyobbat ránt. Mikor elkapja akkor is csak 2-be lehet menni, ilyenkor kisebbet ránt. Hibakód olvasó tengelykapcsoló hibát ír. P177D  Hibakód. Szerintetek mi lehet a baj? Köszi a segítséget 

bigjohni Creative Commons License 2020.03.30 0 0 1293

Kuplung.

100%

Előzmény: lakizso (1289)
lakizso Creative Commons License 2020.03.24 0 0 1292

Szia , Látom otthon vagy a DSG váltókba elérhetőséged leírod nekem az címemre

lakizso@freemail.hu

Előzmény: Qwaxx (1221)
lakizso Creative Commons License 2020.03.24 0 0 1291

Szia,

Sikerült orvosolnod a problémát, nekem is ez van most mi volt?

Előzmény: Pacy89 (798)
lakizso Creative Commons License 2020.03.24 0 0 1290

Szia!

 

Látom nem ma volt a hozzászólásod, nekem pont ugyanezt a hibát produkálja sikerült valamit anno orvosolnod az ügyben. 

Előzmény: FMPVFS (873)
lakizso Creative Commons License 2020.03.24 0 0 1289

Sziasztok!

Skoda Superb 1.8 tsi dsg 7 váltó indulásnál 1 sebességből 2 sebességbe váltásnál néha beremeg,de csak D fokozatban,olyan mintha hamar váltana és alacsony a fordulat. S fokozatban simán működik.

Nem mindig inkább ha bemelegszik,amúgy szépen vált,nincs hangja se más problémája. Mondták, hogy utána lehet állítani ,kalibrálni adaptációt csinálni a váltón nem tudom mit jelet ez.

Aki ért hozzá kérem írjon

Köszönöm 

Lakizso

Mooc01 Creative Commons License 2020.03.23 0 0 1288

Sziasztok,

 

Mit lehet tudni az ujabb szaraz 7-es valtok megbizhatosagarol? Tudom, h a nedves valtozatok jobbak es tartosabbak, de az alacsonyabb teljesitmenyu autokhoz ugye nem azt szerelik. (1.5T - 150LE)

 

Szeretnek elore kepbe lenni, ha barmi gond lenne.

ladis33 Creative Commons License 2020.03.11 0 0 1287

Megkaptuk a hozzáértő választ 🙂 köszönöm mégegyszer látom te vagy aki írtál a másik fórumon is köszi

Solay Creative Commons License 2020.03.11 0 0 1286

En nem vagyok hozzaerto csak 4-dik dsg-s automat nyustolom (igaz a mostani audi,de ez is dsg).

Szoval kivetel nelkul mind kattan/megindul/picit lök ha ide-oda kapcsolgatunk allo helyzetben. 

Előzmény: camelot11 (1285)
camelot11 Creative Commons License 2020.03.11 0 0 1285

Ez jó kérdés, remélem valami hozzáértő megmondja a frankót. Szerintem ha hideg olajnál hallod csak, pl. első indítás után, de később nem ha minden bemelegszik, akkor nem lehet különösebb gond, de én csak 'user only' vagyok.

Előzmény: ladis33 (1284)
ladis33 Creative Commons License 2020.03.10 0 0 1284

 

Sziasztok. Szeretném ki kérni azok véleményét akiknek automata váltós kocsijuk van vagy jártasak a dologban. Nekem ez az első ilyen autóm ezért nem ismerem még eléggé.

Adott egy dsg 6 sebességes váltó a kérdésem hogy ha álló helyzetben valtogatok a funkciók között P-bol D-be,D üres aztán R majd vissza stb (csak probakeppen nem így használom 🙂 ) érezni apró rantasokat az autón, csattani nem csattan, hogy ez normális jelenség vagy kezd valami probléma lenni vele?

Válaszokat előre is nagyon köszönöm.

OliA6 Creative Commons License 2020.03.06 0 0 1283

Köszönöm szépen! 👍🙂

Előzmény: Varshi (1282)
Varshi Creative Commons License 2020.03.06 0 1 1282

N-ből D-be, R-re rakás.

Elindulás után 1->2 kicsi gázzal rángatásmentes legyen, közepes gázzal végigváltogatva a fokozotak szintén. D-ben és M-ben is nézegesd.

Legyen egy olyan, hogy D 2-esben kickdown végigforgatod váltási pontig, itt "tétovázás" (késlekedés) nélkül be kell találjon a következő fokozatba.

Visszaváltások, itt nem kell mindent nézni. Leállításkor ne csattanjon.

Előzmény: OliA6 (1281)
OliA6 Creative Commons License 2020.03.06 0 0 1281

Sziasztok. Holnap készülök megnézni egy 2012-es, DSG6-os Octaviat. Elvileg 106e km van benne. Volt már automata váltós autóm (tiptronic), de az más. Ennél a dsg-nél mire figyeljek, ha próbaútra viszem? 

 

Köszönöm

JAMIE222 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 1280

Akinek esze van, cseréli. Gondolom nem kell felemlegetni az "élettartam"-olajjal feltöltött VAG konszernes ketyerék kiválóságát.

Előzmény: skt15 (1279)
skt15 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 1279

Csereperiódussal? 

Előzmény: JAMIE222 (1278)
JAMIE222 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 1278

Attól még van benne olaj...

Előzmény: skt15 (1276)
BT2020 Creative Commons License 2020.03.05 0 0 1277

Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne, hogy van egy 2005-ös audi A3-om és a motorhiba jelző lámpa világit. A hiba a váltó kommunikációjával van, elvileg a beltéri adónál, semmi gond nem jelentkezik, csak hiába utik ki a hibát, mindig visszajön. Tudja esetleg valaki, hogy mi lehet a problémája? 

skt15 Creative Commons License 2020.03.01 0 1 1276

Száraz DSG, nem olajos.

Előzmény: Kapcsi05 (1274)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!