Az új VW konszern által használt automatizált DSG 6, DSG 7 sebességes váltók a használat során megmutatták hogy minél bonyolultabb valami, annál könnyebben el is romlik.
Sziasztok. Nemrég vettem egy 2010es Rs Octaviat DSG váltósat, 6 sebességes. Az autó tökéletesen működik, szépen vált, DE 80-90km sebesség felett neki áll rázni. NEM felni nem gumi hiba és nem is féltengely. A jelenség hasonlít arra mint amikor centirozas miatt ráz a kocsi. De ez a lehetőség már kizárva. Ha menet közben kiteszem N fokozatba akkor is ráz. Emellett nagyon magas gördülési zaj van,olyan mintha vmi darálna. Mindkét első kerékcsapágy új! Semmi változás. Én a diffire gondolok!
Szerintetek lehetséges? Tudtok vkit aki meg tudja javítani? Vas megyei vagyok, szóval jó lenne ha itt a közelben meg lehetne oldani.
Sziasztok! Most vettem meg az első automata váltós Audi A4 autómat. 2016, 2.0d, 150 LE. Azt vettem észre, hogy a D fokozatban, alapjáraton remeg a váltó! P fokozatban nem! Foglalkozzak vele, vigyem szerelőhöz, mi lehet a probléma?
Vagy létezik hogy mivel még ennyire új a kocsi igy az emulzio meg a olajfilm rétegnek van ilyen szaga a turbo részecskeszürő egységből mivel ezek baromira melegednek ezeknél tsi motoroknál ha pörög a motor. Vagy mindig kifogom a regenerálási ciklus amikor ilyenkor tud ilyen szagot árasztani a kocsi mert lényegében nem az a keserű kuplung szagot érzem hanem ilyen égett olajszerű büzt?!
Egy olyan kérdésem lenne hogy ezeknél a száraz 7DSG váltoknál mennyire normális hogy néha mikor lepadlozom vagy olyan szituban tolatok pl felfele nagyon meredeken neccesebb körülmények között ahol ezt nem lehet megtenni lendületesen akkor többnyire büdöset érzek gondolom ami a csusztatott kuplung miatt van. Még csak 3000km van a kocsiban, de ez minden ilyen váltónál tapasztalható mert manuálnál soha nem tapasztaltam ilyen szagot mikor hasonló szitukban voltam.
Szép estét! Tanácsra lenne szükségem, bár nem tudom dsg probléma van-e. 2012es audi a5, 2.0 dizel, hosszmotor. Annyi a probléma, hogy elindulasnál, illetve menet közben is nagyobb gázadásnál kopog valami. Ha megfékezve próbalok elindulni, tehat hogy hasonlóan megfeszüljön a motor és a hajtás, akkor nem koppan, csak ha megy az auto. Nem egyértelmü hogy honnan jön. A futómü egyébként koppanasmentes, és teljesen át van nezve, mint ahogy a kipufogó, a tartobakok, a hövédölemezek...minden ami zöröghet, kopoghat. A váltó N állásában, az autot felemelve, ha forgatom az egyik kereket elöre hátra akkor a diffiböl hallani "kottyanást" ha együtt fordítom a két hajtott kereket, akkor nem hallani. Meg amit észre vettem, a jobb oldali féltengelykihajtás (nem a belsö csukló hanem maga kihajtás) lóg kicsit. Tengelyirányban is tudom ki be mozgatni jo 3 mm-t, es ahogy mozgatom kopog is rendesen. A balos kihajtás ami átmegy kuplungharangon, az semerre nem lóg, nem mozog. A kérdés. Normális e a jobb oldali hajtas lógása. (Regebbi vw-n ugye volt egy csavar középen, azt meghuzva elég fixen állt, viszont más márkánal alapból is elég laza illesztésüek a belsö csuklók, betolod, biztositógyürü pattan es kész, mozdul lóg minden irányba). ...illetve van e tapasztalat hogy ilyen baja lenne, diffi csapágy vagy ilyesmi. Elöre is köszi a válaszokat!
Dsg 7 sebességes 2012es vw golf 1.6 cr tdi hiba, hogy az autó D-be rakásnál ránt egyet, és nem mindig indul el, tehát nem kapcsol sebességbe.Mikor nem indul akkor nagyobbat ránt. Mikor elkapja akkor is csak 2-be lehet menni, ilyenkor kisebbet ránt. Hibakód olvasó tengelykapcsoló hibát ír. P177D Hibakód. Szerintetek mi lehet a baj? Köszi a segítséget
Skoda Superb 1.8 tsi dsg 7 váltó indulásnál 1 sebességből 2 sebességbe váltásnál néha beremeg,de csak D fokozatban,olyan mintha hamar váltana és alacsony a fordulat. S fokozatban simán működik.
Nem mindig inkább ha bemelegszik,amúgy szépen vált,nincs hangja se más problémája. Mondták, hogy utána lehet állítani ,kalibrálni adaptációt csinálni a váltón nem tudom mit jelet ez.
Mit lehet tudni az ujabb szaraz 7-es valtok megbizhatosagarol? Tudom, h a nedves valtozatok jobbak es tartosabbak, de az alacsonyabb teljesitmenyu autokhoz ugye nem azt szerelik. (1.5T - 150LE)
Ez jó kérdés, remélem valami hozzáértő megmondja a frankót. Szerintem ha hideg olajnál hallod csak, pl. első indítás után, de később nem ha minden bemelegszik, akkor nem lehet különösebb gond, de én csak 'user only' vagyok.
Sziasztok. Szeretném ki kérni azok véleményét akiknek automata váltós kocsijuk van vagy jártasak a dologban. Nekem ez az első ilyen autóm ezért nem ismerem még eléggé.
Adott egy dsg 6 sebességes váltó a kérdésem hogy ha álló helyzetben valtogatok a funkciók között P-bol D-be,D üres aztán R majd vissza stb (csak probakeppen nem így használom 🙂 ) érezni apró rantasokat az autón, csattani nem csattan, hogy ez normális jelenség vagy kezd valami probléma lenni vele?
Sziasztok. Holnap készülök megnézni egy 2012-es, DSG6-os Octaviat. Elvileg 106e km van benne. Volt már automata váltós autóm (tiptronic), de az más. Ennél a dsg-nél mire figyeljek, ha próbaútra viszem?
Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne, hogy van egy 2005-ös audi A3-om és a motorhiba jelző lámpa világit. A hiba a váltó kommunikációjával van, elvileg a beltéri adónál, semmi gond nem jelentkezik, csak hiába utik ki a hibát, mindig visszajön. Tudja esetleg valaki, hogy mi lehet a problémája?