Kanada engedélyezte, hogy az Airbus betiltott orosz titánt használjon
A kanadai kormány engedélyezte, hogy az Airbus orosz gyártású titánt használjon gyártási folyamataiban, annak ellenére, hogy az első nyugati államként szankcionálta a stratégiai fontosságú fém használatát.
Muckacopó Boeing !
A rivális repülőgépipari óriás Boeing szintén azt állította, hogy 2022-ben leállítja a stratégiai fontosságú fém oroszországi beszerzését. Az amerikai vállalat főbb beszállítói – mint például a Safran csoport és a Rolls-Royce – azonban továbbra is a VSMPO-AVISMA-tól vásárolnak titánt – jelentette a múlt hónapban a Washington Post, amely szerint ez jól illusztrálja, hogy a Nyugat továbbra is függ Oroszországtól a fém tekintetében.
Tehàt amikor már közismert, hogy a kijevi rezsim lasszóval sem tud embereket fogdosni.az atlantisták háborújához, amikor naponta jelennek meg felvételek, hogyan hurcolják el erőszakkal az utcáról a sétáló embereket
Ekkor
A ' brit hitszerzők"
!!!!
!!!
világgá kukorékolják, hogy az oroszok
DEZERTÁLNAK!!!
Bizony!
- megj: az oroszoknál sorba állnak a toborzóirodák elött. Havi 30 ezer új embert állitanak hadrendbe. Az idösebb korosztály eü intézményekben kurálja magát, hogy megfeleljen az orosz sereg eü követelményeinek.
Brit lapértesülések szerint több ezer utasszállító gépet veszélyeztet az, hogy az oroszok blokkolják a műholdas navigációt, és hamis radarjeleket sugároznak.
Légügyi szakemberek "rendkívül veszélyesnek" és a repülés biztonságát súlyosan fenyegetőnek nevezték, hogy az orosz hadsereg zavarja a műholdas navigációt Kelet-Európában és a Baltikumban – írja a The Sun.
A zavarás következtében használhatatlanná válnak az utasgépek navigációs rendszerei, így a pilóták letérhetnek a kijelölt légifolyosókról, ami az összeütközés veszélyét rejti magában.
Ukrajnában minden összeomlik, az orosz erők mindenhol előrenyomulnak
Az orosz hadsereg több emberrel és felszereléssel halad előre a csatatéren, mint az ukrán fegyveres erők, miközben a Biden-kormányzatnak nincs terve, a nyugalmazott amerikai tábornok – mondta Keith Kellogg (amerikai tábornok) a Fox Businessnek adott interjújában.
„Most az oroszok előrenyomulnak
Több embert, több lőszert, több páncélt, több fegyvert hoznak, mint azt eredetileg becsülték, és ettől tartottam mindig is: amikor a fegyveres háborúról van szó, az ukránok hátrányban vannak" – mondta Keith Kellogg, amikor az Egyesült Államok által Ukrajnába küldött berendezéseket nézem, az ember azon tűnődik, mi a végső cél.
Kellogg meggyőződését fejezte ki, hogy a Biden-kormányzatnak nincs egyértelmű terve ezzel kapcsolatban, bírálta az Egyesült Államokat amiatt, hogy Biden elnöksége Ukrajnával foglalkozik, és nem oldja meg a legfontosabb nemzetbiztonsági problémát - a határkérdést a jövőben.
Ábrándok ezek. Amikor kiszop az atlantista, akkor egyre vadabb meséket gyárt..
Az viszont tény, hogy az ukrán/ NATO tandem .morálja megborult. Kb. 50 ezerre teszik azon ukránok számát, akik inkább az életet választották, és megadták magukat.
mig tanker vagy LNG esetében bárkitől tudsz vásárolni - Ja így ha valaki már vett LNG gázt,de te meg ráígérsz a gáz árára nálad fog kikötni az LNG-s hajó.
Tömegesen dezertálnak az orosz katonák a frontról: - Nézzük meg a "tömeget"
A linkeden olvasom:
a Mediazona nevű orosz független médiacsoport szerint 684 orosz katonát ítéltek el dezertálásért 2024 márciusában, ami rekordmagasnak számít. A 2022 szeptemberi „részleges” mozgósítás óta már 7400 embert ítéltek el dezertálásért, a legtöbbet a moszkvai törvényszéken.
Ebben benne vannak a frontról és az oroszországi szolgálati helyükről dezertáltak is.
Teljes ruszki haderő létszáma : 3 000 000 körüli, a márciusi "dezertálási tömeg:" 684.
Egy olaj vagy gázveeték épitése akkora döbbentes összeg hogy egy bizonyos távolság felett olcsóbb hajóra rakni az olajat vagy a gázt mint gázvezetéket építeni.
Azonkívül komoly függőséget okoz a csővezeték, mert csak attól tudsz olajat vagy gázt venni aki a cső túlsó felén van, mig tanker vagy LNG esetében bárkitől tudsz vásárolni
Te is tudsz azért nagy marhaságot ideírni ha összekapod magad. - Az a "szépsége" a hozzászólásaidnak, hogy ilyen szép kommunikációs sémával indítod a tárgyi tévedéseket tartalmazó csúsztatásaidat és ezzek a lickváltásaid is nyomon követhetőek.
Alapkérdés egyszerű gondolkodásúaknak: 50 éve jön európába arab olaj és ha olcsóbb a csővezeték akkor mièrt nincs még az öböl és európa közt csővezeték,
Azért, mert az egységnyi térfogatú olaj szállítási költsége olcsóbb csővezetéken mint hajón.
Most van USA függés, és szemben a szinte 100%-ig megbízhatóan szállító oroszokkal, a SzarosBidé/USA csak az elmúlt 2 évben mióta a háború elkezdődött min. kétszer szegte meg adott szavát a gázszállításról ami trilliókba került az EU polgárianak.
Te is tudsz azért nagy marhaságot ideírni ha összekapod magad.
Alapkérdés egyszerű gondolkodásúaknak: 50 éve jön európába arab olaj és ha olcsóbb a csővezeték akkor mièrt nincs még az öböl és európa közt csővezeték, miért olajtankerek járnak az olajért?
Rácz úgy gondolja, hogy a szavazás eredménye hamar megjelenhet a hadszíntéren, hiszen szerinte amennyire lehetett, az amerikai fél már előkészítette a szállításokat. Ugyan az erről szóló hírek minősített információk, annyit tudni lehet, hogy jó adag ellátmányt már a szövetséges európai országokba vittek, ahonnan nyilván könnyebb lesz azt bejuttatni Ukrajnába. „Óriási a reménykedés” most Ukrajnában, ami az általános, nagyon megromlott morálra is hatással van.
Mivel szinte biztossá vált a segítség, az ukrán tüzérség már a hétvégén látványosan többet lőtt, kevésbé spórolt, nem úgy, mint ahogy tette kényszerűségből az elmúlt hetekben.