A levegősödést nem értem én sem, kb félig van a tartály, majd még többet töltök bele.
A rajz nagyjából helyes lehet, csak az első EO2621-hez való, azon még nem volt szervó.. A könyvben pár oldal van az az EO-2621A-ról, ami még kisfülkés de már szögletes műszerfalas, ebben már van szervó. Ehhez nincs külön rajz, pedig itt-ott biztos változott. Hétvégén átnézem a rajzot, ha lesz időm.
A Bh025-höz van külön rajz a könyvben. Most jártam egy kollégánál, volt nála egy kazal EO meg BH munkahenger, más a hengerek csatlakozója, az enyém tuti EO.
Úgy emlékszem az első szivattyú a két talpalót és a tolólapot működteti! Aztán meg besegít a nagy szivattyúnak a gémemelésbe is,be van kötve a rajzon abba a vezértömbbe is!
Fényképeim a 253-as hozzászólásban, valszeg EO, adattábla helye az ajtón, a szegecsek furatai vannak csak meg.
A motoron elöl két szivattyú van, azokat egy kis karral lehet ott bekapcsolni:
- az elölre eső kisebb, a kormány alatti kis tartályból szív és a szervóra dolgozik.
- a hátrafelé eső nagyobb az alsó és az elülső traktor szelepre dolgozik, a nagy tartályból szív, mint a rajzon a 3-as.
A fülke alatt meg ott a nagy szivattyú, azt a nagy karral lehet kapcsolni bentről, ez szintén a nagy tartályból szív, a felső szelepre dolgozik, mint a rajzon a 4-es.
A nagy tartály aljából csak ebbe a kettőbe vezet cső...
Végül a kisebbik szivattyú volt lelevegősödve, légtelenítés után szépen dolgozik.
A piros fedeles gépkönyv hidraulika rajza alapján át akartam nézni a hidraulikát.
Már rögtön a szivattyúknál hibás a rajz, nekem csak a nagyobb 3-as és a kisebb 4-es kis szivattyú dolgozik a hidraulikára, a 2-es az a kormányszervó.
Hiányzik a nyomásmérő egység is (18), nem is tudom hová volt eredetileg szerelve. Három levakított nyomásmérő csonkot megtaláltam, de a legelső tömbből kijövőt (amire a 18-as szám mutat) azt nem tudom hol lehet a tömbön. Jó lenne ilyen egységet keríteni valahonnan, beszabályozni a nyomásokat.
Az első vezértömb áteresztő szelepe ragadt föl! Két 14-es kulcsnyílású M 10-es csavar fogja a kis fedelet! Vedd le a fedelet aztán húzd ki a szelepet,takarítsd ki!
A hétvégén tolólapoztam egy kicsit, egész jól ment mindaddig, amíg elveszett a nyomás a műszerfal melletti három karból, azaz a letalpalókból és a tolólap mozgatásból. A hátsó karokban volt rendesen nyomás. Amikor elhoztuk, akkor művelt ilyet, egy ideig mozgott a letalpaló, utána semmi. két óra múlva, amikor megérkeztünk, újra volt nyomás. Az olajszint jó, a pálca belelóg az olajba. Holnapután megyek újra arra, akkor beindítom, meglátom hogy visszajön-e az erő. Szerintetek merre kezdjem a hibakeresést?
Sziasztok kérdezném hogy a bh 03 kotron a szivattyúkat vajon hol lehet beszerezni. Újat lehet e kapni valahol vagy esetleg tud e valaki adattablat fotózni róla. Köszönöm István
üdvözlet Köszönet a segistégért .ők voltak azok.De ezen felül lenne még pár komolyabb gondom .Látom ahogyan visszaolvastam a topikban hogy jumz témában ön igencsak szakértő.Esetleg telefonon nem hivhatnám fel? Ha megadná a számát itt a felületen vagy elküldené sms ben .az én számomra 06308636072 .Tisztelettel.
Szia! Nem 12X1.25-ös csavar volt? Mert akkor a vezérműtengely végéből való! Csak azt nem tudom (már régen volt vele gondom),hogy van-e ott annyi hely a mellső fedél alatt,hogy ki tudjon tekeredni! A motorolaj szivattyút meg szerintem ,normál menetes csavar fogja föl!
Üdvözlet.1978 evj Jumz hb kotrómon motorolajat cseréltem.A mellékelt kèpen látható kb 4 centis 10 es sürűmenetes csavar,ès egy 12 es alátét volt a leeresztő mágnesèn.Valakinek van ötlete honnan származhat??bocs nem bírom a kèpet feltölteni....