Keresés

Részletes keresés

Bkvyoutube Creative Commons License 2017.07.27 0 0 836

Ha a látássérült utasnak van egy ilyen távkapcsolója, akkor bemondja a végeredményt?

 

Előzmény: Bkvyoutube (835)
Bkvyoutube Creative Commons License 2017.07.27 0 1 835

Tegnapi felvétel. Szomorú, hogy ezt hamarabb megoldották mint a FUTÁR és az e-bérlet gyermekbetegségeit.

https://youtu.be/KoWqf4Szk34

TWdoktor Creative Commons License 2017.07.15 0 1 834

A Futár frissítette magát. Ilyen frankó lett, előbb-utóbb kijavítják...

Előzmény: 430 322 (833)
430 322 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 833

Még egy, ezúttal az 1-es vonalról, ezalatt a kód alatt a 2107 álcázza magát:

 

Előzmény: király2644 (832)
király2644 Creative Commons License 2017.07.14 0 2 832

Ez mi, ha szabad kérdezni? Elég sok ilyen van épp a 17-es vonalán....

 

ATomi2000 Creative Commons License 2017.06.23 0 1 831

Írtam még egy levelet a BKK-nak, hogy menmyire fontos lenne Budapesten az átszállási kapcsolatok kijelzése.  Azt is bele írtam, hogy jobb volt a régi rendszer mert az tudta. Ezt választ kaptam:

 

Tisztelt Levélíró!  

 

 

Tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt. operatív ügyfélszolgálati feladatait 2017. május 1-jétől kezdődően a BKK Zrt. nevében és megbízásából, közreműködőként a BKK Zrt. kizárólagos tulajdonában álló, Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: BKÜ)  végzi a közöttük létrejött Közszolgáltatási Keretszerződés alapján. 

 

A BKK Zrt.-hez 2017. május 26-án érkezett elektronikus levelével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk. 

 

A BKK Zrt. állásfoglalása szerint a FUTÁR rendszer szabadon nem fejleszthető, alkalmazkodniuk kell annak tartalmához. A BKK Zrt. is egy nagyon fontos funkciónak tartja az átszállások megjelenítését, azonban többszöri kérést követően is azt a választ kapták a termék gyártójától, hogy csak egy következő verzióban lehetséges az újbóli bevezetése. Legkorábban a 2018-as évben számolhatunk ilyen jellegű fejlesztési csomaggal.

 

A többi ügyfél alatt azt értik, hogy több mint 500 városban szolgáltat a gyártó, így sajnálatos módon Budapest igényei eltörpülnek. Egy adott évi fejlesztési csomagba az ügyfelek összesített igényeit felülvizsgálva kerülnek a javítási és fejlesztési tételek, nem pedig egy adott ügyfél igényei alapján. A döntéshozatalt illetően pedig mindössze egy adott fejlesztési/javítási csomag bevezetéséről dönthet a BKK Zrt., annak tartalmára nincs hatásuk. A jelenleg használatban lévő verzió számos olyan módosítást tartalmazott a központi alkalmazásokban, melyek indokolták a bevezetést. A következő verzióban mindenképp igényt tartanak ezen funkció újbóli bevezetésére is, a bevezetéssel kapcsolatos mérlegelés egyik fő pontjaként szolgál.

 

Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk.

 

Budapest, 2017.06.23.

                                   

                                                    Tisztelettel a BKK Zrt. megbízásából:

 

 

Várkonyi Ágnes

Levelezési csoportkoordinátor

BKÜ

 

ATomi2000 Creative Commons License 2017.06.17 0 4 830

 A kép önmagában is furcsa, de az mit jelent ha szám után nincs nyíl?

laszlo86 Creative Commons License 2017.06.03 0 0 829

Annak mi az oka, hogy a Fehérvári úton az Etele út/Fehérvári út megállóban a futár kijelző össze-vissza mutatja az érkezéseket? Nagyon ritka, hogy a valóságot mutatja. Többnyire teljesen mást ír, mint amilyen járat valójában érkezik. Pl. körtér fele 47-es villogtat, miközben 17-es érkezik a megállóba. A Hauszmann Alajos utcai és a Csonka János téri kijelző viszont helyesen mutatja már az érkezéseket, csak ez a kijelző működik valami más idősávban :)

 

Továbbá ha már jutott a Fehérvári úton több megállóba is futár kijelző, akkor az Albertfalva irányú Bikás Park megállóba is tehetnének. Tavaly mikor írtam a BKK-nak az volt az indok, hogy nincs több kijelző, ehhez képest ősszel a Fehérvári útra mégis került 3 új kijelző.

nemeza Creative Commons License 2017.05.26 0 0 828

A következik is kerülhet külön fajlba, de szerintem igy Kevésbé faj , ha nagyy a szünet stb.

Előzmény: John Howard (827)
John Howard Creative Commons License 2017.05.26 -1 1 827

Nem ugyanaz a helyzet. A mostaninál 10 megálló esetén 11 hangfájl kell, a javaslatod esetén pedig 20. Nem mindegy.

Előzmény: LOV862 (826)
LOV862 Creative Commons License 2017.05.26 -1 0 826

Régen volt arról vita itt, hogy miért nem annyira magyaros a bemondás ("A következő megálló: ..."), és annál is, hogy pl. terelés/vágányzár tájékoztatót 2x mond be, mindig a megállónév után.

Tehát a lényeg, hogy alapból 2 hangfájl van: "A következő megálló" és a megálló neve.

Arra nem gondoltak annak idején, hogy "A Kálvin tér, metróállomás következik" és "Kálvin tér, metróállomás" legyen adott esetben a 2 hangfájl?

És akkor a terelés/vágányzár tájékoztatót ahhoz vágják hozzá, amelyikhez szükségeltetik?

431365 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 825

Garázsmenetek előtti vonali csonkamenetnél is előszeretettel írja. Valaki tudja ez miben befolyásolja az utazást?

Előzmény: LOV862 (824)
LOV862 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 824

Mostansági újítás?

 

LOV862 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 823

http://futar.bkk.hu/

 

Csak nekem nem működik?

Azt írja:
"Hoppá! Hiba történt.Az oldal nem töltötte be a Google Térképet megfelelően. A műszaki részletek a JavaScript-konzolban olvashatók."

Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.05.12 0 1 822
Előzmény: Peti134 (821)
Peti134 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 821

Üdvözletem mindenkinek!
Kellene egy pár méret.
Mekkora az OBU? (magasság, szélesség, hosszúság)

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.04.23 0 1 820

Továbbra is ugyanaz az 5 van csak (2,3,4,6,13). És egy ideig biztosan nem is lesz másik, mert nincs aki beszerelje.

Előzmény: ATomi2000 (819)
ATomi2000 Creative Commons License 2017.04.22 0 0 819

Látta valaki mostanában 2008 psz. Cobinót,  vagy Futárosodik? Mert láttam a winmenetrend.hu-n járművek listájában,hogy 2017-04-07 12:44-kor be volt jeletkezve.

 

 

ATomi2000 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 818

Nem tudja valaki, hogy  vilamosok még mindig ki szoktak jeletkezni forgalmiszámról úgy,   hogy  közben utastérben elhallgat a bemondás, ameddig vissza nem jeletkezik? (A Cobino-król tudom hogy igen. Azon kivüli tipusokra gondolok.) 

430 322 Creative Commons License 2017.02.26 0 0 817

Az miért lehet, néhány napja, néhány kocsi nem jelenik meg a FUTÁR applikációjában? 

IAtilla Creative Commons License 2017.02.18 0 0 816

Régi a GTFS a WinMenetrendben (február 14-ei), és nem ismeri fel a forgalmi számot, mert az akkori GTFS-ben lévő trip_id-k nem felelnek meg a FUTÁR-ból érkező trip_id-knak. Ezért nyilván jobb híján bedob minden járművet a forgalmi szám nélküli járművek közé.

Előzmény: John Howard (815)
John Howard Creative Commons License 2017.02.18 0 0 815

Mi történt a FUTÁR-ral (vagy a menetrendekkel), hogy tegnap óta a trolibuszok pályaszámai mellett nem jelenik meg a forgalmi szám a winmenetrend-ben?

 

 

Ha meg bemegyek a viszonylatba, úgy néz ki, mintha minden kocsi saját magát pótolná "nullás forgalmival" a vonalon. Esetleg tényleg ez van, hogy nem lehet bejelentkezni a járműbe a FUTÁR forgalmi szám-mal, csak nullással?

 

ATomi2000 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 814

 

Ezt a levelet kaptam arra a kérdésemre, a BKK-tól,hogy miért nem tájékoztat a FUTÁR az átszállási lehetőségekről a járatokon:

 

„Tisztelt Levélíró!

 

Megkeresésével kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a FUTÁR-rendszer legújabb verziójú alkalmazásai nem tartalmazzák azt a funkciót, mely felelős az átszállási kapcsolatok megjelenítéséért. Sajnos a funkció Társaságunk kérése ellenére kikerült az alkalmazásokból, így jelenleg nincs mód azok megjelenítésre.

 

Törekszünk arra, hogy mielőbb pótolva legyen a hiányzó funkció, azonban a FUTÁR-rendszer fejlesztése nem csak Társaságunk, hanem egyéb ügyfelek igényei alapján zajlik, így a fejlesztők az igények összesítése alapján végzik el a fejlesztések bevezetését.

 

A fejlesztőcsoport felé jeleztük az átszállási kapcsolatok megjelenítésének fontosságát, és bízunk benne, hogy hamarosan megoldódik a helyzet.

 

A fentiekkel kapcsolatban szíves megértését kérjük!

 

Üdvözlettel: Budapesti Közlekedési Központ”

 

430 322 Creative Commons License 2017.02.07 0 2 813

A mai frissítés után már minden tárolt hangot angolul is lejátszhatunk.

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.22 0 0 812

Köszönöm

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (811)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.01.22 0 2 811

http://online.winmenetrend.hu/mikormegy-archive/vehicles/MPW602/track?date=2017-01-21

Ez alapján az, hogy sikerült újra bejelentkeznie arra a menetre már a másik végállomáson.

Előzmény: Törölt nick (810)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.22 0 0 810

Ilyen hogy fordulhat elő, ez mi okozza egyébként? http://online.winmenetrend.hu/mikormegy-archive/trip/135025?date=2017-01-21

Valós indulás 9:38 a végállomásról, 32,5 perc késéssel, de első megállót eléri 1 perc késéssel, 9:08-kor.

ATomi2000 Creative Commons License 2017.01.22 0 1 809

Sziasztok! Tudja valaki, hogy melyek azok megállók amikhez már feltöltötték az átszállási kapcsolatokat a FUTÁR rendszerbe? 
Előre is köszönöm

király2644 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 808

 

Tér-idő ugrás..... jó, tudom, hogy kiégett egy Tátra, de ez egy nem létező menet volt (ismét)...

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.01.09 0 2 807

"24-es villamos másolata"

 

Járműhiány van? Semmi gond, copy-paste :-)

Előzmény: Törölt nick (806)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!