Hölgyek, Urak,
Előre szólunk. Bármiféle utalás, említés olyanra, akit itt nem szivesen láttok, nem is ír ide, az nagyon komoly következményeket fog maga után vonni.
Így van, de nem a lakott terület kezdetét/végét jelentik, tájékoztató jellegűek.
Ez a tábla zöld alapon fehér betűket tartalmaz és nincsen áthúzott változata.
A lakott területet és annak végét jelző táblák fehérek és fekete betűkkel vannak felírva rá az adott település neve. Az áthúzott tábla a lakott terület végét jelenti.
Egyébként ennek a táblának sincsen köze a közigazgatási határokhoz.
Teszik fel a kérdést ezen a kampány-plakáton. Nos, a választ az autósok maguk odaírták. Itt jelölje ki, ha nem értené: Segíteni nektek korcsok, fizetni a fánkokért. Tovább »
Szerdai esemény, éjjel f12, budai rakpart észak felé. A hetedik érzékem súghatta hogy nem kéne most megelőzni azt a 62vel baszkodó Passatot, meg aztán később villogtak is a szembejövők: a Szabhíd előtti kis, kb másfél autónyi beugróba álltak oda a köcsögök. F12kor, amikor nincs forgalom, nincs ott ember, és amúgy életembe se láttam balesetet.
Ráadásul ugye ott a híd alatt 50, szóval az amúgy tök baráti 90es tempó már szépen hoz a konyhára.
Egy frászt, csomó más településnél (is)van. Arra való, hogy tudd, hogy attól, hogy házakat nem látsz, még ott kolbászolhat pl. buszra, vagy vonatra siető gyalogos. Négyszámjegyű úton is tudok mutatni ilyet, de kétszámjegyűn is olyan helyen, ahol lakott területet nem is érint az út, és a kiírt falunak van körülbelül 200 lakosa...
Tudtok arról infót, minek kell látszódnia a traffis fotón a rendszámon kívűl?
Lakott terület tábla, vagy a sebességet jelző táblának kell látszódnia? Egy ferde fotót kaptam amin látszik az autó hátulja a rendszámmal, egy kevés záróvonal, meg egy kis árokpart. Érdemes megkérdőjelezni, hogy tényleg lakott területen belül fotóztak le?
Meg avval nincs baj, hogy a gyalogbékát el kell engedni. Azt már nem értem, hogy miért álljak meg, ha a másik sávba lelép valaki és köztünk még van egy járdasziget. Talán meg tudom ítélni, hogy kerülnénk-e egyáltalán bármilyen viszonyba egymással. Meg a zebrán, kereszteződésben járdáról átbringázókat sem annyira szeressem.
Amúgy meg persze inkább megállok, mintsem elüssek valami okostalant. Egyrészt macera, idő, másrészt összetöri az elejét a kocsinak. :))
Ma pont ez történt sok helyen, lévén iskolakezdés. Az egyik zebránál járdaszigettel kettéosztott úton lelépett a szembe jövő sávon a gyalog, a civilruhás kukásmellényes rendőr úgy baszta ki magát elém, hogy csak pillogtam. Megállok, elmennek a gyalogok, int a figura, hogy mehetek. Engedem a kuplungot, mikor már taposom is a féket, mert egyrészt egy bringás simán lendületből jön át, másrészt a forma megint elém ugrik. Mondom a nyitott ablakon, hogy így azért nem annyira gyalogos, mire leáll kiabálni a kerekessel. :) Hiába kultúrlény... :)
Amúgy jól végezte a dolgát, de majd azért kiváncsi leszek, hogy vajon a csuklós elé is kiugrik-e hasonló szituban, mert az nem biztos, hogy úgy nyomja majd a kontrát a tele busszal... :)
No, hat ezekrol pofazunk ezer eve, hogy nem sunyiba sebesseget kellene merni folyamatosan, hanem pl. az ilyen zebrak melle kiallitani ket sunt es aki nem all meg ilyen szituba, azt a helyszinen szetbuntetni, jogositvanyat 10 evre bevonni es elhantolni az ut menti arokban...
Az Orson az Ikea melletti zebra egy allatorvosi lo, mar tobb alkalommal tortek ossze egymast, mert nem tudtak eldonteni, hogy megalljunk,ne alljunk mi is legyen...
Ez ugyanaz a szitu, mint ami állandóan előjön a zebrán áthaladó gyalogosokkal. Néha egyenesen veszélyes megállni többsávos úton, hogy elengedjük a gyalogost, mert simán lehet, hogy a másik sávból elütök, egyik sem látja a másikat.
- A buszsávban (szabálytalanul közlekedő) "mindösszesen" megszegte a KRESZ-t, de nem felelős a balesetért. (És ezért szabálysértési bírsággal sújtható - pl helyszínelés esetén)