Érdeklődnék, hogy ki az még, akit megszivatott a PPO azzal, hogy a korábbi ingyenes szolgáltatását idéntől fizetőssé tette, és úgy alakította át a háttérben a szerződést és egyebeket, hogy lenyúlt a bankszámláról 2490 Ft-ot.
Az se semmi hogy a számítógépes bűnözés elleni alosztály nyomozója minden email címet a To: mezőbe rak, hadd lássa egymást a sok feljelentő... Ilyen nagy szaktudással nem csoda, hogy egyszerűbb simán lezárni a nyomozást.
Soha, sehol nem fogom regisztrálni a kártyámat. Ez volt a tanulópénz. És a 2500Ft nem is igazán zavar. A legjobban csak az fáj, hogy ezek a "kromanyoniak" nagyon jól jártak ezzel, és nem mellesleg röhögnek a markukba. Én meg itt pislogok, pedig csak jóhiszemű voltam. Többet nem leszek senkivel.
kitettem a weboldalra: http://atvertek.info/2010/09/09/ppo-nyomozast-megszunteto-hatarozat/
eleg csunya lezarasa az ugynek, jomagam mar csak a polgari perben es a fogyasztovedelemben latnek NEMI remenyt, de oket ismerve szep magyarosan b.szhatjuk...
mindenesetre kivanom, hogy az akihez a penzunk jutott koltse szivgyogyszerre!
Tessék visszaolvasni év elejére. Akkor megmondtuk, hogy a pénz már rég Svájcban van (mit ad isten ki a magyar képviselője? :-) ). Kb. ezért tart itt ez az ország, mert ezt nagyban is mindenki megcsinálja.. lásd BKV, MALÉV, stb.-stb.
Mellékelten megküldöm a nyomozás megszüntetéséről szóló határozatot. Kérem, hogy amennyiben panasszal kíván élni, úgy azt a határozatban megjelölt - ezen levél megnyitásától számított - 8 napon belül, de legkésőbb 2010. szeptember 30-ig tegye meg."
Én a GoDaddy-től kaptam ÁSZF változásról értesítő emailt. Ezt is érdemes tanulmányozni. Term. nem egy belső postafiókba küldték utólag visszadátumozva. :)
"Dear XY,
We recently made changes to the Universal Terms of Service Agreement affecting your Go Daddy products and services. These changes include, but are not limited to, the following:
Section 5 (Your Use of Go Daddy Content and User Content) and Section 6 (Go Daddy's Use of User Content)
We added language to clarify that the applicable provisions are not intended to and do not have the effect of transferring any ownership or licensed rights (including intellectual property rights) you may have in content posted to your hosted websites.
Section 15 (Fees and Payments)
We added language to refine a number of items including, but not limited to, time frames for the posting of refunds, automatic renewal options, recurring billing programs, and details regarding individual payment methods.
This email shall serve as our official notification to you of such changes, all of which are effective immediately.
Please take a moment to review the latest version of the Universal Terms of Service Agreement, which may be found here.
amazon.com -ról vettem néhány könyvet két hónapja összesen százegynéhány dollárért. Ma kaptam a következő emailt.
Greetings from Amazon.com.
We're writing to let you know we processed your refund of $14.02 for your Order 002-xxxxxxx-yyyyyyy.
...
Reason for refund: Export fee reduced
...
We'll apply your refund to the following payment method(s):
Visa Credit Card [ending with zzzz]: $14.02
Refunds typically complete within 10 business days and appear as a credit on your statement.
szóval nem egy újabb bőrt próbálnak valami trükkel lehúzni, hanem kaptam egy utólagos árengedményt. Maguktól adták, nem kértem.
Ja, és megvannak a kártyám adatai nekik, arra fogják visszatenni a pénzt. én adtam meg nekik (regisztráltam kényelmi szempontból a kártyámat még pár éve) Sem akkor, sem most (meg főleg) eszembe se jut, hogy rossz kezekben lenne a kártyaszámom. Szerintem inkább a saját kezüket törnék le, minthogy olyat tegyenek, hogy bármi halvány rossz érzésem legyen.
Pontosabban az a magyar mentalitás, hogy mindezt birka módjára évekig tűri, közben egyetlen hatóságnak sem tűnik fel a piaci erőfölénnyel való visszaélés. Sőt, még akkor sem, amikor teljesen nyilvánvaló a simliskedés. A sok funkcionális netanalfabéta fel sem fogja az átverés grandiózus mivoltát, azon pár ember kivételével, akinek gyakorlata van az online vásárlásokban.
Ha már jutalékról, árakról, meg a magyar mentalitásról beszélünk:
Nálunk azon van felár, aminek olcsóbbnak kéne lenni: pl. ha sms-ben veszek matricát (pár elektron áramlását okozva csupán egy önműködő rendszerben) akkor jóval többet fizetek mintha egy benzinkút pénztárosánál teszem ugyanezt ugyanazon pár elektron áramlását okozva a rendszerbende pluszban élőmunkát, időt, papirmunkát és készpénzkezelést igénybevéve.
Normális országokban az ilyen online értékesítők abból élnek, hogy náluk olcsóbban kapod meg az árut, szolgáltatást. A kedvezményüket továbbadják: pl az Amazon-nál minden könyv 20-30%-kal olcsóbb mintha boltban vennéd. A szállodai, utazási szolgáltatásokat értékesítők is jobb árakat adnak az online vásárlóiknak mint a 'listaárak'.
Nálunk Abszurdisztánban meg az alakult ki, hogy fizessen az ügyfél "kényelmi felárat", ha kevesebb erőforrást vesz igénybe a vásárlásánál.
"kellett a magyar mentalitás, amelyik elhiszi, hogy lehet a neten ingyen szolgáltatni és azt az ingyenességet persze állja az a hülye cég"
Nem, nem ingyen, kis barátom, senki sem hitte, hogy ingyen. Mondok egy bűvös szót : JUTALÉK
Látván az erőlködésedet, te is nagyon jól ismered ezt a szót.
Ennek a cégnek volt pofája többszáz forinttal drágábban adni az autópályamatricát, a normál jutalékon felül. Monopol helyzetben, a kezdetektől fogva. De ha ez az aprópénz nem lett volna elég egy nyüves szerver üzemeltetéshez, akkor még mindig ott vannak a reklámbevételek a honlapról.
Na most ha egy újságíró leír valamit, legalább nézzen már utána a dolognak. Nem olyan nehéz az az Internet világában....
"...Több olyan, a fogyasztók és az Investech között közvetítő bank döntött úgy, hogy a fogyasztói bizalom fenntartása érdekében alkalmazza a chargeback lehetőségét. (Chargeback: ha egy pénzintézet a rendelkezésére álló információk alapján úgy látja, hogy közvetítőként az ügyfeleitől úgy vont le pénzt, majd utalta ezt az összeget át egy szolgáltatónak, hogy annak jogszerűsége kétséges, akkor saját hatáskörében – illetve kérésre – dönthet úgy, hogy visszaadja ezeket a pénzeket, követelését pedig a gyanúba került cégen fogja érvényesíteni.) Eddigi információink szerint a CIB Bank és a Raiffeisen alkalmazta a chargebacket, az OTP és az Erste viszont mereven elzárkózott az ilyen kérések elől...."
Egyrészt tudomásom szerint nem chargeback eljárás keretében kapták vissza az ügyfelek a pénzüket, másrészt nem mindenki, csak a "kiabáló" ügyfelek...
Apropó.. hétfőn délelőtt az MR1 Kossuth Rádió ismét foglalkozik az üggyel...
Ha megszüntetik júl.31-gyel a szolgáltatást, akkor az a több ezer ember nem létező szolgáltatásra fizetett elő. Ez a jó üzlet! Beszedni a pénzt a nagy semmire.
Tényleg érdekes ez a szamoai domain cím, ahová a ppo oldaláról lehet kerülni, ha az ember a matricavásárlás linkre kattint. Szerintem az ilyesmi egyáltalán nem szolgálja a bizalomerősítést....
kellett a magyar mentalitás, amelyik elhiszi, hogy lehet a neten ingyen szolgáltatni és azt az ingyenességet persze állja az a hülye cég
nálad lehet, hogy tegnap kötötték be a zinternetet, de attól még a világ másképp működik, mint ahogy azt te elképzeled.
Felsorolom az első 5, (a többi 5412458 db megtalálását rád bízom) napi szinten milliós(!!!) látogatószámmal, ügyféllel rendelkező online vásárlásra szolgáló weboldalt, ami ez eszembe jut hirtelen:
Mi a közös bennük azon túl, hogy közvetített árut, szolgáltatást értékesítenek: ugye nem találod ki ? ...az, hogy a VEVŐ (így nagybetűvel !!!) részére ingyenes a dolog.
...és nem akciósan ingyenesek, hanem 15 éve ingyenesek (mióta megvannak) és a következő 50-100 évben is azok lesznek.