Két napba nem fér bele komolyabb munka. Az meg már pár éve megszokott, hogy mellékvonalakon - akármilyen pocsék legyen a pálya - az útátjárónak kifogástalannak kell lennie. Ez a prioritás.
Nem hiszem, hogy Szalkánál tovább mennének. Nyírbátorban és Mátészalkán láttam nagyüzemi kukoricarakodást. Kb egy hónapja, útban Debrecenbe, Hajdúsámson állomáson egy kicsit kukoricás volt a rakterület, tehát ott is lehet valamennyi feladás.
Ma véletlenül sikerült elkapnom a 113-as vonalon a korábban már említett 36116-os késő délutáni Nyíregyháza - Mátészalka személyt, igen vegyes kocsi-összeállítással.
Sorrendben a járművekről:
117 397: már az új pályaszámmal felfestve
Bz mellékkocsi (sajnos a számát nem láttam)
117 217: szintén az új számozást láttam az oldalán
127 403: IP Bz az új pályaszámmal
Bzmot 394: zárta a sort
Szalkán szétszedték a konvojt, a 394-es most éppen Záhonyban van, a 403-as a tiborszállási vonalon dolgozik.
Néha lehet ilyen vegyes összetételű Bz szerelvénnyel is találkozni a 113-as vonalon, de valószínű, hogy Szalka környékén is. Ennek talán az lehet az oka, hogy Nyíregyházán végzik az "időszakos átvizsgálásukat"?
Néha szombat késő délután belebotlok olyan szerelvényekbe, amelyek Nyíregyháza - Mátészalka között 36116 vonatszámmal közlekednek, és a 3-4 kocsi között van 400-as sorozatú (IP) Bzmot, hagyományos Bzmot és Bz mellékkocsi is. Az utaslétszám ezt nem indokolja, gondolom ilyenkor viszik vissza Szalkára a vasúti járműveket.
Igen, a Debrecen - Nyírbátor személyvonaton aztán van minden, ami szem-szájnak ingere :) Sima Bz, ikerBz, Uzsgyi, amíg voltak, addig Desirok is.
Az M32-est nem láttam mozogni, pedig napokat volt az állomáson :( Én is arról álmodoztam, de jó lenne elkapni Nyíregyháza felé . . .
Nyíregyen szokott állni a posta csonkán, meg Debrecenben is, a toronynál lévő csonkán.
Javítás mindig van, Nyírbátor és Szalka között Császári és Hodász környékén talán kevesebb a lassújel, már csak Nyírmeggyesnél van. Meg Pócs és Bátor között is volt korlátozás, Nyírbátor határában, az is eltűnt.
A Debrecen - Nyírbátor között közlekedő személyvonatpár eléggé változatos járművekkel van kiadva, ezt a képek is jól tükrözik! Korábban még az MD is gyakran fordult ezen a viszonylaton, most gyakran jön Bz is.
Az M32-es talán a 113-as vonalon vitt gabonás kocsikat Nyíregyházára, vagy Debrecenbe ment?
Néha Nyíregyházán is megfordul, tavaly ősszel készítettem róla ezt a képet:
Látott-e valaki a környéken javítási, felújítási munkákat a pályafenntartás részéről?