Csak érdekességként. Ilyen univerzális olajról még nem hallottam.
LEÍRÁSA Full Synthetic 10W-40 egy prémium minőségű, súrlódásmentes, SAE 10W-40 motorolaj. TELJES CINK kopásgátló adalékcsomagot tartalmaz, és a legújabb adaléktechnológia és az alacsony nyírási sebességű viszkozitásmódosító kombinációját használja, hogy minden körülmények között további védelmet biztosítson a kopás, korrózió, olajoxidáció, dugattyús lerakódások és iszap ellen. ALKALMAZÁS A Full Synthetic 10W-40 modern 4, 6 és 8+ hengeres, többbütykös, többszelepes (beleértve a VVT-t is), szívó, kompresszoros és turbófeltöltős motorokhoz készült. A Full Synthetic 10W-40 használható ott, ahol a tulajdonosi kézikönyv SAE 10W-30 és SAE 10W-40 minőségű olajokat javasol. Használható ott, ahol az ACEA A3/B3 vagy A3/B4 ajánlott, valamint ott is, ahol az API SN és a korábbi SM (2004-2010), SL (2001-2004), SJ (1998-2000) vagy korábbi specifikációk ajánlottak. Számos dízel- és LPG-üzemű járműben használható, amelyekhez API CF vagy régebbi előírásoknak megfelelő motorolaj szükséges. Használata nem ajánlott DPF-fel (Dízel részecskeszűrővel) felszerelt dízeljárművekben. JÁRMŰ ÉS ÜZEMANYAG TÍPUS A Full Synthetic 10W-40 személygépkocsikban, 4WD-kben, motorkerékpárokban és könnyű haszongépjárművekben való használatra alkalmas. Nedves tengelykapcsolós négyütemű motorkerékpárokhoz használható. Kompatibilis a benzin/LPG (kettős üzemanyag), az E10, a dízel (nem DPF) és a legtöbb egyéb hagyományos üzemanyaggal. Ha E85-ös üzemanyaggal használja, a Penrite gyakoribb olajcserét javasol. MEGJEGYZÉS: az olajcsere során a Penrite a Penrite Engine Flush használatát javasolja, amely egy gyors hatású, oldószermentes, motortisztító készítmény, amely eltávolítja a motor lerakódásait, az iszapot és a szennyeződéseket az olajleeresztővel.
A Csepel kört: Május -1-re tervezem......Megnéztem az időképet ,csak akkor nem esik...... aki jönni szeretne ,az dobjon egy emailt. Tavaly ott árválkodtam a benzinkútnál fél óráig, aztán elindultam egyedül. Tehát a találka : Ráckeve "MOL" benzinkút. 1/2- 11h és 11h között.
Mindenkit szeretettel várok, a járgány típusa nem lényeges. Email címem : garamvolgyy@freemail.hu
Nekem nem Innovához, hanem a Sym VF185-höz kellene pár dolog, de az is csak kb Görögországból hozható, és úgy látom, van náluk cucc hozzá, szóval valószínűleg érdekelne. Emailt nem tudtam írni neked, de az enyém publikus, ha megteszed, hogy rámírsz, azt megköszönném!
Pirosból nincs sok. Egyszer ősszel a Boráros téren láttam egyet. Te lehettél?
Nekem kb. 2000 km van benne. Én is hobbista vagyok, de már sok tíz éve.
A motor tudja, amire számítottam. A fogyasztás 2 liter/100 km körül mozog 80 km/h tempónál. Ezt szereti. Ha könnyebb lennék 30 kilóval, menne a 90-es utazótempó is.
Kicsi gép, könnyen kezelhető. A tankja lehetne nagyobb, mert 60 km-nél közelebb nem nagyon használom.
Ez már az újabb, hosszú löketű motoros, és 3/4 gázállás felett nem szeret forogni.
Akkor szia, Cub-társ! Egy '19-es piros gépem van, egy éve az enyém. Nem mentem vele túl sokat, egy ezres ment bele eddig. Abszolút hobbimotoros vagyok, a Cub-ot úgy vettem, hogy előtte vagy 10 évig nem is ültem már motoron.
Örököltem egy 2008as évjáratú Suzuki Fl125 Addresst. Látszólag nagyon szép állapotban van, de mivel én nem igazán értek hozzá, ezért azt, hogy motorikusan száz százalékig rendben van-e, nem tudom. Mentem vele kb 100 kilométert, valami halk ütemes kopogást hallok, mást én nem tapasztaltam.
Mivel örökség, ezért az előéletéről semmit sem tudok. Svájci papirjai voltak, mikor hozzám került, megcsináltattam minden magyar papirját, levizsgáztattam, üzembe helyeztettem, így friss magyar rendszáma lett.
Mivel sehol, sem a használtautón, sem a marketplacen nem találok ilyen motort, így nagy gondban vagyok, hogy kb mennyit érhet. Nekem gyengécskének bizonyult, mert az én 100+ kilóm alatt kb 90 km/h a max sebessége, én pedig napi 30kilométert tennék meg városon kívül, ahol jobb lenne egy erősebb gép.
Tudnátok segíteni, hogy kb milyen értéket képvisel jelenleg ez a gépezet?