Keresés

Részletes keresés

dewil1981 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 292

Sziasztok!

 

Jawa 250 (559) teleszkópba szeretnék olajat tenni de nem tudom milyen viszkozitású kell bele. 5,10,15w ? És száranként hány dl? Illetve a hátsó teleszkópra ugyanezek a kérdéseim lennének.

Köszi a segítséget!

totus1 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 291

Üdv Mindenkinek!

 

Jawa 250 559 alkatrészekre lenne szükségem. pl  Foncsor, hátsó lámpa, slusszkulcs, ülés zár kulcs. világítás kapcsoló stb.

Kérem akinél vannak használt eladó alkatrészek az jelezze!

 

Üdv,

 

Szabolcs

Gyula-bá Creative Commons License 2014.12.26 0 0 290

Ezt imádom ebben az oldalban:

Valaki feltesz  valamilyen kérdést, a másik, jó esetben, válaszol.

A kérdező "ide sem néz" többet!

Előzmény: Gyula-bá (289)
Gyula-bá Creative Commons License 2014.12.20 0 0 289

Kedves Lacika. A cross CZ-t 125-400 ccm között mindenféle henger űrtartalommal gyártották. Nyilván való, hogy nem azonosak a paramétereik.

Előzmény: lacika7897 (288)
lacika7897 Creative Commons License 2014.12.19 0 0 288

üdv..! azt szeretném meg kérdezni hogy a cross czetka kb. mitt tud hány LE vagy hogy milyen gyors..! aki tudna segiteni meg köszöném..! :D

komar1 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 287

Üdv mindenkinek.Van egy kerti kisgépem 250-es java blokkal,de a motorszáma csak négy számból áll (71-64)ez mennyire ritka vagy más országba szánták?

Bucho1984 Creative Commons License 2014.10.28 0 0 286

Tisztelt Fórumozók!

Keresek Jawa 250-hez való Plexihez felfogatásokat (az alábbi linkeken láthatóak a képek) :

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=60793

A Felfogatás, amit keresek (párban):

Köszönöm a segítséget!

Email.: daniel.rajki@gmail.com

Üdv: Rajki Dániel

Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2014.05.20 0 0 285

Szia! Eladó még?

Előzmény: Pajor Sándor (284)
Pajor Sándor Creative Commons License 2014.04.09 0 0 284

Sziasztok. Szeretnék eladni egy ilyen 250/559-est. Jó műszaki állapotban van, vizsga lejárt. Mivel nem értek a típushoz, szerintetek mennyiért hirdessem meg? 

 

 

 

k.zoltan_1983 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 283

Üdvözlöm motoros társaimat!

Újonnan nyílt webáruházam nektek való alkatrészeket, és

tuning cuccokat tartalmaz nagy választékban keleti

motorokhoz.
Regisztráció után lehet csak vásárolni.
A kiszállítás postai utánvételes csomagként 1790Ft-tól

bárhová.
Budapestieknek, és környékbelieknek szemályes átvétel is

lehetséges.


www.simson-keletimotor-alkatreszek.hu

Gyula-bá Creative Commons License 2014.02.04 0 0 282

"... van egy jawa 559esem és szeretnék rá Babetta gyújtást rakni ..."-komoly gépmunkát igényel de nem javasolom, az amúgy sem "fényes" világítás még rosszabb lesz!

Én inkább egy 634-es dinamót és egy elektronikus gyújtást (pl. ilyet http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=5X_FoD1A18 ) szerelnék rá.

Előzmény: andras230 (279)
matyu91 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 281

Sziasztok Jawa 250/ 559-es kérdésem lenne. Régen volt használva a motor de nyáron beindítottam járt egy kicsit. Viszont most a télen indítottam volna még csak egy kis hangot sem adott szikra van benzin van. Lehetséges hogy főtengely szimering baj lesz?

andras230 Creative Commons License 2013.12.25 0 0 279

üdv érdeklődni szeretnék afelől hogy van egy jawa 559esem és szeretnék rá Babetta gyújtást rakni meg is van a gyújtás is de még nem szedtem szét. És azt szeretném kérdezni hogy egy az egyben átlehet tenni vagy esztergáltatni kell valamit.

Gyula-bá Creative Commons License 2013.12.13 0 0 278

"... A Czezet 250-nek valóban félautomata váltója  van? Tehát csak elinduláskor kell kuplungot használni? Birtokomba került egy, az eladó ezt mondta, ..."- nem nincs "félautomata" váltoja, ugyanugy lábbal (egyenként) kell váltani a sebességeket mint bármely más motoron. Viszont a kuplung "félautomata", ha tökéletesen be van állítva akár álló helyzetböl is kapcsolható az I. fokozat és a váltókar finom "elengedésével" el is lehet indúlni. Kényszerből több mint egy hétig közlekedtem így a bp.-i forgalomban.

Előzmény: dbvectra (277)
dbvectra Creative Commons License 2013.12.13 0 0 277

Sziasztok. A Czezet 250-nek valóban félautomata váltója  van? Tehát csak elinduláskor kell kuplungot használni? Birtokomba került egy, az eladó ezt mondta, de kicsit kételkedek..

toma66 Creative Commons License 2013.12.10 0 0 276

Helló

nekemis van 1 250cetkám82-évjárat,honnan  lehet alkatrészt hozzá kapni?

Előzmény: DrBrown (245)
Gyula-bá Creative Commons License 2013.11.28 0 0 275

"... Tavasszal vettem egy simson-t ...Mennyi az utazó sebessége (sík) úton?" - a 125-ös CZ (Jawa) nagyjából, (egy hajszállal tőbbet) anyit tud mint egy jó karban lévő Simson.

Előzmény: fizikus222 (273)
subroby Creative Commons License 2013.11.28 0 0 274

Hali. Eladó egy gyári teljessen új jawa 250 559 hengerfej! érd:subrobi220@gmail.com

fizikus222 Creative Commons License 2013.11.12 0 0 273

Sziasztok!

 

Néhány egyszerű dolgot fogok kérdezni a JAWA-ról, amit talán minden motor iránt érdeklődőnek illene tudni.

Pontosabban a CEZET 125 érdekel.

Mennyi az utazó sebessége (sík) úton?

Mennyit fogyaszt? (Azt írják a neten, a JAWA-k szeretnek szürcsölni, de erről a tipusról számadatot nem láttam.)

Milyenek a fékek?

 

Hobbi motor lenne, nyáron rövidebb kirándulásokra használnám. Azt írják, 100km/h a vége.

Akkor a forgalmasabb utakat kerülni kell vele?

 

Minden választ előre is köszönök!

 

[Nem értek a motorokhoz. Tavasszal vettem egy simson-t, mert a munkába járás közben napi két órát nyertem vele a tömegközlekedéshez képest. Tehát eleinte "időgépnek" vettem és nem hobbiból, de megtetszett hogy gurul, meg pöfög, és szívesen kipróbálnék valami nagyobbat. Nyugatira nincs pénz, a szocimotorok közül meg a kis JAWA tetszik leginkább.]

 

 

 

dgab Creative Commons License 2013.10.20 0 0 272

Üdv!

Megoldódni látszódik a problémám a 250/559-es Jáwával.Újra szétszereltem a porlasztót, és kiderült, a főfúvóka a beleütött 92-es szám ellenére nagyobb mérettel rendelkezik.A 100-as kalibráló gond nélkül belefért.Egy új fúvóka beszerzése orvosolta a problémát.Azóta járatom a gépet, szépen fut, barna a gyertya, kb. 4 literes a fogyasztás 70-80-as tempónál.Tanulság: érdemes ellenőrizni minden méretet és értéket több mérőeszközzel, mielőtt az embert megszívatja a "hozzáértő mesterek" munkája!

Powerslawe Creative Commons License 2013.09.16 0 0 271

Köszönöm. Akkor így a gyári, így szeretem, hülyeség volt megfordítani le 1 re.

Ba701 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 270

a 477/1-en föl egy a többi le így van eredetileg. Így működött a Jawákon is a 634-es előtti modelleken.Aztán megfordították  a kapcsolási sorrendet (lehet a Bizonban is már le 1 volt de azt nem ismerem)

Előzmény: Powerslawe (269)
Powerslawe Creative Commons License 2013.09.13 0 0 269

Üdv, CZ 477/1 es blokkban sebességek 1 fel többi le aminek nagyon örülök. Ez gyárilag is ilyen vagy előttem valaki mókolta? 488 ban már 1 le többi fel van gyárilag és a két blokk majdnem teljesen azonos, ezért gondolkodtam el.

Powerslawe Creative Commons License 2013.08.28 0 0 268

Esetleg valakinek eladó 559 generátor forgó rész? Meg szokásos Jikov 2924 karbi?

richard1025 Creative Commons License 2013.08.25 0 0 267

Üdv!

Keresek Jawa 634-es fesszabályzót (75w)

Ezenkívül 360-ashoz levegőszűrőt és az amelletti lemezeket.

Köszönettel: Richárd

Powerslawe Creative Commons License 2013.08.24 0 0 266

Mai Ercsi-i börzén volt egy 559 amin kívül volt egy modernebb jawa/cz feszszabályzó. Sok képen is láttam ilyet. Van vele valakinek tapasztalata? Jobb a visszatöltés? Meg esetleg elektronikus feszszabályzót próbált már valaki?

dgab Creative Commons License 2013.08.23 0 0 265

OK. de az lehet hogy soká lesz.

Előzmény: Powerslawe (264)
Powerslawe Creative Commons License 2013.08.23 0 0 264

Majd mindenképp írd meg mivan, már kíváncsi vagyok :)

dgab Creative Commons License 2013.08.23 0 0 263

A bowdennek van holtjátéka, nem emelheti ki a szívató dugattyút, a gázkar-szívatókar mozgatására meg oda szoktam figyelni menet közben.Biztosra veszem, hogy valami banális probléma áll a háttérben, csak rá kell jönnöm.Még megpróbálom másik gyertyával, átnézem a fúvókákat, aztán csak lesz valahogy!

Előzmény: Powerslawe (262)
Powerslawe Creative Commons License 2013.08.23 0 0 262

Akartam még írni, hogy dúsítón szerintem sincs tömítés, fém  henger kúpos véggel az egész, de már nem emlékszem pontoson. Nem is figyeltem összeszereléskor.  Még az jutott eszembe, hogy dúsító kar a kormányon nem húzza folyamatosan a bowdent? Esetleg gázadás közben gázkar össze tapadhat a dúsító karral és kicsit húzhat rajta, egyik szerelésnél nekem ez véletlenül előjött. De lassan kifogyok az ötletekből, hiszen teljesen felújítottál mindent.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!