Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2019.01.31 -1 0 1218
Nekem is gyerekkoromban H0 Ludmillam volt. Azt hittem sosem fogok élőben ilyen gepet latni :) Aztan nyaranta par evig egesz sokat utazhattam velük a Balatonra, Schlierenben tokig lehuzott ablakkal a gep mögött Celltol Szentgyorgyig :)


Most meg jön a Kánaán :D
Előzmény: SKL14 (1212)
norbee601 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 1217
Egy piros is benn van Fuziton a gyarban, a személyről kicsit latszik.
Előzmény: Nydqist (1216)
Nydqist Creative Commons License 2019.01.31 0 0 1216

Füzítő?

Előzmény: Vendégsín (1214)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.30 0 0 1215

Jóóó! Kösz a képeket! Mi lesz a hivatalos pályaszámuk? Villanyfék is működik bennük?

Előzmény: Vendégsín (1214)
Vendégsín Creative Commons License 2019.01.30 0 5 1214

Havasan...

 

 

...és tisztán.

 

 

Előzmény: EMD sound is music (1205)
SKL14 Creative Commons License 2019.01.30 0 1 1213

A pályakotró pedig nagyon király (nekem nagyon hiányzik a DB-s gépekről), amikor a hsz-ed olvastam, pont a bolgár gépek jutottak eszembe, hogy azokon milyen jól néz ki, az a sárga csíkozás még ki is emeli, de mire géphez ültem, már képet is raktál fel :)

Előzmény: EMD sound is music (1205)
SKL14 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 1212

Az jó lenne, a GySev nekik is "hazai". Egyébként első találkozásom Ludmillával ugyancsak a vasútmodellezéssel kapcsolatos - pláne, hogy modellben már gyerekkorom óta megvolt -, történt ugyanis, hogy egy modellbolt egyik tagjával mentünk ki Sopronba fotókat készíteni a frissen oda megérkezett, és épp az átadási procedúrán lévő 3-asról, amiről aztán a modellbolt - fotóink alapján- készített is TT méretű DB alapú átfestéseket. És ha már ott voltunk, akkor a "soron" ott állt az akkor már szolgálatban lévő első szerzemény a 4-es is.. Igazán lenyűgöző látvány volt, majd visszakeresek néhány képet és felrakom ide. Később többször elmentem Csorna környékére Ludmillát fotózni, csak a 2-essel nem hozott össze a sors, a másik 3-al igen, de arra még mindig lehet esélyem. Na meg úgy néz ki egyre több másikra is :)

Előzmény: norbee601 (1203)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.30 0 0 1211

Itt például egy kis hangélmény 241,008 módra! Valahogy nem túl sok olyan videót sikerült eddig látnom a Ludakról, ahol a hangjuk jól kijött volna, de ez ilyen. Ráadásul ez a gép a kevés megmaradt 2-5D49-cel átalakított példány egyike, tehát 4000 paci a beépített névleges dízelteljesítmény!

Előzmény: Szveta 80 (1200)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.30 0 1 1210

A kép meg lemaradt:

 

Előzmény: EMD sound is music (1209)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.30 0 0 1209

A bulgáriai gépek is szép pályakotróval rendelkeznek!

 

 

 

Előzmény: Szveta 80 (1208)
Szveta 80 Creative Commons License 2019.01.30 0 1 1208

Szveta 80 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 1207

Igen DB-nél már valóban nem volt ilyen gép ,de azért nem idegen a pályakotró vagyis szoknya a Leányzótól...☺

Előzmény: EMD sound is music (1205)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.30 0 0 1206

Ezek szerint tegnapelőtt még Cottbusban volt. Mit láttál te Komáromban????

Előzmény: norbee601 (1177)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.29 0 0 1205

A két MTMG-s példány hagyományos 232-es lesz. A képen láthatóról még az INDUSI-vevőfejet is leszerelték, így helyet kaphatott a pályakotró, ez egy kicsit szokatlan látvány az eredeti DB-sekhez képest.

Előzmény: norbee601 (1202)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.29 0 0 1204

A villamosítást megelőző átmeneti állapot kezelésének legészszerűbb módja az ilyen mozdonyok beszerzése. Jók a paraméterei, univerzálisan felhasználható, jó állapotban, nagyobb mennyiségben elérhető és végül, de nem utolsósorban viszonylag olcsó. Meg még szeretjük is... 😀

Előzmény: SKL14 (1201)
norbee601 Creative Commons License 2019.01.28 -1 1 1203

Remélem a Roco is rácsap hamarosan a témára... :D 

Előzmény: SKL14 (1201)
norbee601 Creative Commons License 2019.01.28 0 0 1202

MTMG-s nem lett valami szép szerintem se de a GYSEV-es az odab@sz rendesen :) Nagyon dög lett :)

Előzmény: SKL14 (1201)
SKL14 Creative Commons License 2019.01.28 0 1 1201

Azért az nagy királyság, hogy ezek a vasak a hazai pályákon láthatóak, és nagy öröm, hogy egyre növekszik a számuk, pláne, hogy már nem csak DB vörösben. Bár ez az MTMG nekem nagyon "Pride" szinű, de legalább a "miénk". Az meg eddig nem is tudatosodott bennem, hogy a 233-as ilyen asszimetrikus az oldalait tekintve (egyik oldalt 6 ablak, másikon meg + 4 szellőzőrács), imádom ezt a repce gépet! :)

Szveta 80 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1200

Csak úgy mint a 234 és 241.Külömböző motorok TC-k forgóvázak fékberendezések és sebességek variációi DB kísérlekalanyai és eredményei.

Szveta 80 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1199

A 232/ 233 pedíg módosítás eredménye...

Előzmény: EMD sound is music (1194)
Szveta 80 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1198

Megjegyzésként az első nőszemélyek 1970-es évjératúak...

Előzmény: norbee601 (1189)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1197

Igen, ez is a román eredetet látszik igazolni (a Sulzerek vannak azon a környéken 0 60 0 a klasszikoké, a 8-710-es EMD-vel remotorizáltaké meg 0 65 0, ha jól okoskodom).

Előzmény: Zsivany2 (1195)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1196

Mellesleg a 651-es sorozatjelölés előtt 53-as országkód van, tehát a 651 valószínűleg a román rendszerbe passzol.

Előzmény: norbee601 (1193)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1195

Az eddig 53-as országkódú volt, így ne hasonlítsd az 55-ös országkódúhoz.

(Ráadásul nem 651, hanem 0 65 1.)

Előzmény: norbee601 (1193)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.27 0 2 1194

Nem, a remotorizálás eredménye 232/233-as váltás. A 651-es sorozatjelölést azok a gépek kapták, amelyek a DB-tól a DB Schenker romániai leányvállalatához kerültek. Ez az az LSD (hihi)... Logistic Services Danubius. A 648 pedig a magyar rendszerbe illeszkedik (M64). A 651-esek tehát klasszikok, vagyis az eredeti, 16 hengeres 5D49 van bennük, tehát 232-esek. Há' világos, nem? :-DDD

Előzmény: norbee601 (1193)
norbee601 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1193

Amiatt lett más sorozat mint eddig? 

 

(648, az eddigiek meg 651-ek voltak)

Előzmény: EMD sound is music (1190)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1192

Amit azt illeti, én is így vagyok vele!

 

 

Ezek szerint pedig a 233,536 lesz a másik GySEV-es példány...

Előzmény: tom sawyer (1191)
tom sawyer Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1191

Szégyenszemre, de a mai napig nem jártam rajta, pedig kiváncsi lennék rá.

 

Előzmény: EMD sound is music (1190)
EMD sound is music Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1190

Ebben a gépben pedig a belbecs sem utolsó, hiszen 12D49M van benne, ami még a mai normák szerint sem egy rossz motor.

Előzmény: Szveta 80 (1188)
norbee601 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 1189

Igen, pontosan. 648=M64  :)

 

 

Bár ha jól tudom ők lettek volna az M63 eredetileg, utána előzte be a Gyík.

 

 

 

Ja, 1965 az nem 30 éve volt... :D  (De értem miért, én is így vagyok vele, ha azt mondom 30 éve én is a 70-es éveket értem alatta :D :D :D :D

Előzmény: Szveta 80 (1188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!