Keresés

Részletes keresés

UltraCap1 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 973

Nem, ez álló helyzetben még nyitott ajtónál van. Szinte biztos vagyok a kontaktorban, csak ugye az már 5 éve volt, hogy ezt próbapadon hallottam, így nem merek rá megesküdni.

Előzmény: br130 (937)
Gothpaladinus Creative Commons License 2013.05.02 0 0 972

Na, Ezt tuti nem fogják.

Előzmény: adam1400 (971)
adam1400 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 971
És ilyenkor nem lehet olyat beállítani ami nem vizsgázott le?
Előzmény: Gothpaladinus (970)
Gothpaladinus Creative Commons License 2013.05.02 0 0 970

22 Alstom vonat van összesen, ebből 19 kell hétköznap forgalomban legyen. Így tehát éppen megvan az ehhez szükséges vizsgás vonatok száma. Ha meg valamelyik megfekszi a gyomrát, akkor amíg a 3 említett, még vizsgázatlan vonat mindegyike le nem vizsgázik, addig ott a 3 tartalék Barbi (130-124, 149-150 és 165-169).

Előzmény: adam1400 (966)
Gothpaladinus Creative Commons License 2013.05.02 0 0 969

Én utaztam is 460-464-en tegnap, nem is volt vele semmiféle gond, ment rajta minden a maga rendjén. :)

Előzmény: Törölt nick (965)
Peti817172M Creative Commons License 2013.05.02 0 0 968

16 és 18 óra között kell számolni, akkor van minden vonat kint.

Előzmény: LoviGabi (967)
LoviGabi Creative Commons License 2013.05.02 0 0 967

Lemész ma a délutáni csúcsban és megszámolod őket, mennyi volt kint, mely pályaszámok. Estére várom a jelentést :P

Előzmény: adam1400 (966)
adam1400 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 966

de hogy adnak ki csak alstomot ha még 3 le se vizsgázott? ritkábban megy?

Előzmény: Törölt nick (965)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.02 0 0 965

Ma láttam a 460-464-et utasokat szállítani. Tudja valaki, hogy a 470-474, 490-494 és a 410-414 közül vizsgázott-e már valamelyik? Nehogy szégyenszemre a kékeket kelljen visszahívni, ha gebasz van! :)

Peti817172M Creative Commons License 2013.04.24 0 0 964

15 szerelvénnyel nehézkesen tudnak 90 másodpercet produkálni. Jó lesz az 180 másodpercnek is :)

 

Amúgy kezdetnek 135 másodpercest terveztek, de ahhoz is kevés a beszerzendő 15 szerelvény.

Előzmény: endre7647 (962)
D. Belloq Creative Commons License 2013.04.24 0 0 963

Volt ilyen terv. Hogy most mi lesz? Ezt csak a bennfentesek tudják.

Előzmény: endre7647 (962)
endre7647 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 962

Eleve 90 másodpercenként fognak menni??

 

Előzmény: D. Belloq (961)
D. Belloq Creative Commons License 2013.04.24 0 0 961

Én meg ezért mondtam amit mondtam.

Előzmény: endre7647 (960)
endre7647 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 960

Tudom, azért mondtam hogy sűríteni kell a menetrendet ha több kocsit nem lehet rácsatolni :)

Előzmény: LoviGabi (956)
Peti817172M Creative Commons License 2013.04.24 0 0 959

Az csak a Tarlós vágyálma volt.

Előzmény: Törölt nick (954)
vrobee Creative Commons License 2013.04.24 0 0 958

Nó para, nem lesz az M4-en utaslemaradás...

Előzmény: endre7647 (955)
D. Belloq Creative Commons License 2013.04.23 0 0 957

Meg, hogy fullra lesz járatva. (Lehet a 90 másodpercet még csökkenteni?)

Előzmény: LoviGabi (956)
LoviGabi Creative Commons License 2013.04.23 0 0 956

Inkább M4-re, mert pár év múlva egyre többen fognak átszokni a metróra, akkor a 4 kocsi nagyon kevés lesz, és sűríteni kell majd.

Kár, hogy az 5 kocsi már nem fér el az állomásokon...

Előzmény: endre7647 (955)
endre7647 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 955

Addig sok értelme nincs, amíg ilyen állapotban van az egész. Ugyanúgy tönkre fognak menni mint a most ott futó szovjet kocsik, (sőt, szerintem sokkal jobban). 7db-nak amúgy sincs semmi értelme, sokkal jobb ha egységes. Ha már hoznak (ami szerintem csak Tarlós meseálma), akkor inkább M2-re, és M4-re hozzanak plusz szerelvényeket. Inkább M4-re, mert pár év múlva egyre többen fognak átszokni a metróra, akkor a 4 kocsi nagyon kevés lesz, és sűríteni kell majd.

Előzmény: Törölt nick (954)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.23 0 0 954

A bécsi metróvezetők elég kiképzettek lehetnek. Pl. U6 4-szer meg be alagútba (általában több megállóra), 3-szor ki (másik irányba fordítva) és nincs alagútvilágítás...

 

Más: Nem volt olyanról szó még valamikor, hogy a késésért cserébe 7 db Alstomot kapunk M3-ra is?

Előzmény: Peti817172M (953)
Peti817172M Creative Commons License 2013.04.23 0 0 953

Naigen. Az a másik fele, hogy a felújításkor bekötötték úgy az alagútvilágítást, hogy a bejárati és kijárati szakaszon külön lehessen kapcsolni, de csak az első időszakban használták, azóta már nem kapcsolják fel. Nem számít, hogy a vezetőnek fárasztja a szemét így az állomási behaladás.

 

Szerencsére a felszín előtt mindig megy a világítás, ez valamelyest javít a helyzeten.

Előzmény: br130 (950)
LoviGabi Creative Commons License 2013.04.23 0 0 952

Én nem szeretem a fülkevilágítást, mert nem látom tőle rendesen a pályát a sötétben... a vakuzó fotósokat jobban rühellem az állomási behaladás közben; sokkal jobban zavarnak ők, mint az, amikor a sötét alagútból az állomás fényei érnek. Az hogy egyes kollégák miért szeretnek teljes fülkefényben pompázva vezetni, az legyen az ő dolguk, szerencsére tényleg nem kötelező felkapcsolt fülkevilágításban vezetni, bízom benne hogy ez az Alstomok esetében is így lesz - bár attól nagyon messze vagyunk hogy a M3-on is Alstom legyen :)

Előzmény: Törölt nick (951)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.23 0 0 951

Köszi a leírásokat! Így már értem, miért használnak fülevilágítást. Csak a M3-ason nem értem, ahol nincsenek erős fényszóróval rendelkező vonatok. Sokan használják ott is az Ev3-asokban, 81-esekben a fülkevilágítást, ami biztos jó világosat csinál a fülkében, miközben a gyenge fényszóróval sz@rt sem látni az alagútban...

 

OFF

Bár kit érdekel, amikor a múltkor úgy állt meg egy szerelvény mellettem, hogy a vezető könyvet olvasott... Igen, jól láttam, és ő is rájött, hogy látom. Nem volt büszke magára.

ON

Előzmény: br130 (950)
br130 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 950

A fülkevilágítás azon kevés dolgok egyike , amelyik tetszik (nekem legalább is) az Alstomon. Három fokozatban lehet működésre bírni a ledeket:
-egyesben a szélvédő felőli 3 világít (ezeknek eléggé erős a fényük , tükröződnek a szélvédőben , vezetés közben nem szoktam használni)
-kettesben a hátfal felőli 2 világít (kissebb fényerő , nem tükröződik , a perifériás látómezőmben sincs benne a fényforrás , ezt szoktam használni leggyakrabban)
-hármasban mind az 5 világít.

Ganz-Alex
Rendellenességnek nem nevezném a hangot , mert a vonat működését nem befolyásolja (ettől függetlenül elég zavaró tud lenni).

Peti817172M
Ha lesz rá lehetőséged , próbáld majd ki , milyen a sötét vezetőfülkében elindulni a Stadionok jobbról és 70-el kivágódni a keretalagútból a Pillangó előtt , miközben a felkelő nap besüt a szélvédőn. Elég durva fényerőváltozás megy végbe néhány másodperc alatt , kell egy kis idő , mire hozzászokik az ember szeme. Ennek egy enyhébb változata zajlik le minden állomási behaladáskor az alagútban is , a K-Ny-i állomások elég világosak a felújítás óta (nincs előírva a fülkevilágítás használata menet közben , vannak kollégák akik nem kapcsolják fel).

Előzmény: Törölt nick (947)
Peti817172M Creative Commons License 2013.04.22 0 0 949

Két sor lámpa van a szélvédővel párhuzamosan. Menet közben a hátrébb lévőt szokták használni, mert az kevésbé tükröződik. (Mondjuk azt én se értem, hogy vezetés közben minek a belső világítás.)

Előzmény: Törölt nick (947)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.22 0 0 948

Ha nem mindegyik ad ilyen hangot akkor ez valami rendellenesség lehet, nem? Vagy ez is olyan mint a kerékkopás, egy idő után mindegyik fogja csinálni? Utaztam elől, de azon a kocsin nem hallottam.

Előzmény: br130 (945)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.22 0 0 947

Nekem még az sem világos, hogy a vezetőfülke megvilágítása miért olyan, amilyen. Úgy tűnik, mintha a személyzet fejebúbját világítanák meg teljes erőből vakító, fehér ledek. Az utastérből szintén úgy látszik azon a kis szellőzőnyíláson keresztül, mintha a vezető bokáját külön fényár vikágítaná meg. Hogy van igazából, és mi az értelme? :D

br130 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 946

Felkerültek a pályaszám matricák a 22. szerelvényre is. A Fehér út felőli vezérkocsi lett a 410-es , a Déli felőli meg a 414-es (hasonlóan a 415-419-hez).

 

br130 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 945

Ezen a felvételen nem is fogod hallani , mert álló helyzetben a kompresszor harsogja túl , menet közben meg elnyomja a menetzaj.
Egyébként nem mindegyik szerelvény hallatja ezt a bálnaének szerű hangot. Amelyik igen , azon a vezetőfülkében is jól hallható , úgyhogy a vezérkocsikban fülelj.

Előzmény: Törölt nick (942)
FKU-911 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 944

FB-on terjedő infókra nem alapozunk... Nekem szintén hitelt érdemlők mondták ennek szinte teljes ellentétét.

Előzmény: Gothpaladinus (943)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!