A csövek rendben vannak, a hővédő pajzsok is, a kerregés alatt azt értem, mintha nemkapna elegendő üzemanyagot, mohog, vagy fogalmam sincs, hogy jellemezzem, mintha kifújna valahol a kipufogó, de körül néztem töviről hegyire a kipufogó csövet, a turbó oldalán is, de semmi,+ ha kifújna valahol, akkor azt nem hagyná néha abba. Ezért gondolom, hogy valami "táplálék" vagy gyujtásidőpont hiba van (pl: valamiért rosszabb időzítéssel fecskendezi be az üzemanyagot)
Egy kis segítségre lenne szükségem, hogy véleményetek szerint mi okozhatja a csatolt felvételen hallható "kerregő" hangot?
Hibakódmentes a kocsi, 120 le rhk, egy hónapja kapott új turbót és beömlő korommentesítést, minden filter ki van cserélve, izzítógyertyákat kicseréltem, mert 1 hibás volt, próbáltam prémium üzemanyagot tankolni, az sem oldotta meg. Az a fura, hogy valamikor kiadja ezt a hangot valamikor pedig nem, a motor hőmérsékletétől függetlenül. Beindításnál 3-5 másodpercig füstöl (diesel illatú, nem kondenzvíz gőz), de ez a jelenség megvan, évek óta (így vettem).
Ha valaki tapasztalt már ilyet, vagy tudja a megoldást kérem jelezze, mert a szerelőnek lövése sincs, hogy ez mitől van és engem vezetés közben idegesít, a rádió felhúzása nálam nem opció:)
Sziasztok. Adott ez a fejegység. Gyári. 2010 .11 havi peugeot 807.cd tárat lehet engedélyezni benne? Nincs benne cd tár gyárilag. Usb miatt érdekel csak
A mai egész napos esőben lettem arra figyelmes, hogy vizes a csamagtartó. Itt az esti sötétségbe próbáltam rájönni, honnan folyhat be a víz, és a csomagtérajtönál a tetőkárpit végét éreztem kedvesnek. Oda hogy kerül a viz? Van is erőt beázások pont? Én amúgy a tetősi re tudok csak gondolni.
Nem rég vettünk egy 2010-es C8-at. Megpróbáltam aksit cserélni ma benne, ami végül nem sikerült, mert a negatív sarut nem tudtam leszedni, megfelelő szerszám hiányában. Miután vissza kötöttem az aksit nem csukja be a hátsó ajtókat, hármat csippant ami elméletileg akadályt jelent.
Az autó beindul/elindul. A központi zár úgy tűnik hogy működik.
Esetleg van valakinek ötlete? Nagyon hálás lennék, mert ez így elég gáz hogy nem tudom az ajtókat becsukni. :D Szerencsére az udvarban van.
Zolysys. Nem gondolom, hogy az elsök rosszak, csak valahol szeretném elkezdeni. de ha van valami ötleted, szivesen elfogadom a tanácsot. sokat segithetnél, hogy kezdjem el.
Köszönöm. Esetleg tudnátok még abban segíteni, hogy tudom kicserélni az első szenzorokat? Le kell vennem a lökharítót, vagy esetleg van más egyszerűbb megoldás?
TMK jelleggel a hátsó főtengelyszimeringet, váltóban nyelestengely szimeringet (ha együtt van a kuplungcsapágy megvezető hüvellyel), a két féltengely kihajtás szimeringet és a váltóolajat. Gondolom hidrós a kuplung, abban a folyadékot érdemes átcserélni újra. (előfordulhat kuplungcsere folyamán meg is hal valamelyik munkahenger a koszos folyadék mozgása miatt)
Az is érdekes, hogy a két lámpának szerintem nem egyforma a színhőmérséklete. A jobb oldali kékesebb a ball meg picit sárgásabb. Legalábbi a jobb oldalihoz képest.