Én csak felragasztom a Pillém prizmájára, az bármikor eltávolítható :) Érdekes, hogy az a kis háromszögdísz is el van látva márkajelzéssel diszkréten. Ezekből az apróságokból látszik amúgy, hogy mennyire egy kitalált és lelkiismeretesen megtervezett szerkezet a Kuli.
Ezen a fajtán nem volt. Ez az egydarabból készült prizmák közepe.
Ha valaki utánfutóprizmából szeretne esetleg egy jól látszódó prizmát készíteni, ami azért hasonlítson a gyárira, azoknak lett kitalálva ez a háromszögdísz. Vagy kipótolni a hiányt.
Neked szép eredeti, komplett van, ha jól láttam :)
Legjobb lenne kölcsönkérned valakitől a környéken egy eredeti vonószerkezetet. Gumit még lehet rá kapni gyári újat a vaterán nem is drágán. Használatra azt érdemes beszerezni, ha még maradt az eladónak. Repedezettet inkább érdemes eltenni emléknek :)
ez oldószerben feloldott gumi, annak elpárolgása után egy vékony gumihártya marad vissza, a gumihoz odatapadva
bízom benne, hogy kitölti valamennyire a repedéseket és segít kicsit visszafordítani az időt, mindenesetre a felület nagyon szép lett, persze a tartósságát nemtudom
Az a valaki én volnék. Sokukról hiányoznak. Ha valamilyen hasonló prizmával kipótolják az eredetit, de a középdísz mindig hiányzik. Olyan apró, finom gyári részletek ezek, érdemesnek gondoltam a fennmaradásukat segíteni.
No,alakul az!Még ha figyelembe vesszük,hogy a T1-en az ülés jóval vastagabb volt mint amilyet én a motorodon látok akkor már megint találtunk valami újat.Hát nem tudom,hogy a gyàri vonórèsszel találkozhatunk e külön a börzéken,de minden lehetséges.Itt azt írták régebben,hogy Motorkuliból 200-300db. van,akkor szerintem,de csakis szerintem a gyári vonórèszbôl 150db.De minden lehetséges,sok sikert!
megcseréltem közben a lengővillát, de nagyon szometrikusnak néz ki, a gumibetéteken kicsit variáltam, így kb. 1-2cmel magasabbra került a hátulja, de ez a képeitek alapján is így jó
a húzón gondolkodom, börzén vajon gyárihoz hozzá lehet jutni ?
kaptam tippet, a kulim lengővillája fordítva lehet felszerelve, s meg kell nézzem a gumi rugózó elemeket is mert nagyon lóg a hátulja, sokkal több ki kellene látszódjék a kerékből
azért is raktam fel ide képeket, szakértői szemmel a tapasztaltabb, kulit jobban ismerők észrevételeire számítottam, de talán más fórum mintha jobban működne :)
sajnos én még nem tudtam tüzetesen szemügyre venni egy eredeti motorkerékpár utánfutót sem, még élőben sem nagyon láttam, emiatt gyűjtögetem minden módon az infót ,sajnos (vagy nem) csak vásárlás után, majd alakul ez, mindenesetre addig is tudom húzni a T1el, legalább a papírjaival minden oké, azok árait pontosan tudom ;)