Elfúrtuk! A Magyar Rádió az 1 órási hírekben újabb sikerről számol be, a mindent elsöprő hír, 10 perce csak ezzel foglalkoznak: már 3 cm hosszú alagutat fúrtak ünnepélyes külséségek között! Épül a 4-es metró, hurrá! De Demszky Gábor azt nem tudta megmondani, hogy ki fizeti. Sebaj, majd elvárt metróépítési adót vet ki Feri balkeze, Veres Jani, mi az hogy, nagyon is!
Tudom, azt akarod hallani, hogy a szerződést már az 1998-s választások második fordulója után írták alá....
Nnnnaaalátod!
DE megmondanád, ha az Orbán kormány valóban akart volna metrót, akkor miért nem kötött másik (érvényes és kifogástalan) finanszirozási szerződést, miért nem akarta teljesíteni igéretét?
Mert a főváros előállt egy 160 Mrd-os igénnyel, amire azt mondták, hogy nincs rá pénzük. Na meg az sem biztos, hogy Orbánék és Demszkyék annira akarták együtt a metrómegvalósítást!
SZVSZ 2010-ben a 4-es metró ugyanúgy el fogja gázolni a Kúrcsány-kabinetet, mint anno Orbánékat 2002-ben. Mert az már most biztos, hogy a választásokig nem lesz kész a metró, sőt, valszeg jó esetben 2011 közepére érhet el az egyébként semmit nem érő Keleti-Kelenföld törzsszakasz. Viszont a város jól föl lesz túrva, egész Újbuda, a Kálvin tér, megnehezítve emberek százezreinek a mindennapját. Ehhez még hozzájön Kúrcsány áldásos "reformpolitikája", és Demszky folyamatos ígérgetéseinek kipukkadása, vélhetően néhány metróbotrány az építés alatt, és a vörös budapestiek is simán le fogják szavazni őket, mind a parlamentin, mind az önkormányzatin.
Aztán valamikor 2011-ben, ha nem fogy el a pénz addig, és átadják a metrót, akkor majd nő a népszerűségük... egy pár napra. Majd az emberek rájönnek, hogy az új metró használhatatlan, hibásan tervezett, több átszállási kényszert generál, mint amennyit megszüntet, vélhetően a hétköznapi csúcson kívül mindig kihasználatlan lesz. Az sem fog majd tetszeni.
Nyugodtan raktározza el mindenki ezt a jóslatot, mert így lesz. (Kivéve ha elfogy a pénz, és leáll az építkezés még úgy 10-15 évre).
Tudom, azt akarod hallani, hogy a szerződést már az 1998-s választások második fordulója után írták alá....
DE megmondanád, ha az Orbán kormány valóban akart volna metrót, akkor miért nem kötött másik (érvényes és kifogástalan) finanszirozási szerződést, miért nem akarta teljesíteni igéretét?
Az értelmesebb meg számol: figyelembe vesz távolságot, időt, költséget, kényelmet...
Klozetrajáráshoz? :))
[OFF] Volt egy ilyen ismerősőm egy irodai íróasztal elhelyezése az irodabejárattól kb. másfél óráig tartott, mert méricskélt, mászott, gyököt vont... ... mikor meguntuk, fogtuk beemeltük, kicsit mindent ideoda huzigálunk ... ... és annyi (meg ennyit az értelmesebbjéről) [ON]
Talán azért, hogy lehessen élni is (levegőt venni) Budapesten, talán, hogy naponta több százezer ember (nem csak budapestiek) könnyebben, gyorsabban és környezettkimélőbben utazzanak....
És ugye, amikor nem a "mi kutyánk kölyke" (Latorcai) lett a főpolgármester, 2 hónappal késöbb már le is vette a kormány a napirendről a metróépítést...