Fene bánná hogy láncos. Mondjuk a kardánnak én is jobban örültem volna!!! Majd most a sok gazdag gyereknekl megveszi az apja, mikor meg megunnya 2évesen megvesszük tőle mégolcsóbban!!!!
Bár amikor megláttam hogy láncos ... kicsit elkámpicsorodtam de amúgy télleg nem drága érte ... bár arra INDIA ... erre STRASSBURG a fene tudja mit gányolnak össze tudnék beszélni az indiai cuccokról ... sok biciklit csinálgattam amiben inidai a motyó... az kb olyan mint a moped 91 káefté
No megnéztem Télleg Indiában gyártják, de állítólag régen is ott gyártották egy részét a hadsereg miatt. Így megoldódott a szállítás problémája....... Dehát akkor ugyanolyan jó , vagy még jobb mint vót!!!! Annyi pénzért meg rohattul megéri szerintem 850ezer? nem is rossz egy új 500-asért......
Végül is egy próbát megér a dolog. Legfejjebb motoroztunk egyet!!!! Nekem mást mondanak az emberek, de a lagjobb lesz ha elmegyünk és Mi járunk utána a dolgoknak.
Legalább kirázatjuk magunkból a vesekövet a gyomai úton!!!!!!!
Én találtam címet is meg nyitvatartást is! De mind1 akkor ... egyébként van a kopterban pár Gyomaendrőd-i emberke ők is azt rebesgették hogy a Soczó az működik ....
Holnap (szerdán) az agyrém (műszaki alkalmassági vizsga) után benézek hozzátok... majd beszélünk halló!
A másik motormúzeum jelenleg ebben a formában létezik: http://market.vmm.hu/kiadvany/soczomm/soczomm.htm amiről én beszéltemaz arra meg már nem is talál semmit csak hogy az oldal megszünt meg ilyeneket. Sajnos. Pedig jó ötlet lett volna átmenni, mert a könyvet már láttam annakidején és kurvajó motorok is vannak benne. De sehol nem lelem hogy a múzeum maga mikor van nyitva vagy hogy megvan-e még egyáltalán.
Látod ami jó azt meg kell szüntetni ebben a ROHADT ORSZÁGBAN........
Gyomaendrődön 2 azaz kettő darab motormúzeum van amiből az egyik ahogy azt írod tényleg beadta az unalmast vagyis inkább Jenova adta be neki... na mind1, én a másikról beszéltem de ennek fényében már tényleg teljesen mindegy.
A Suzukit az bárhol is gyártjáj akkor is szar. HA japán ha Magyar. Kivéve a motorját mert az legalább a japán suzukiban ér is valamit. Erről sokat tudnék mesélni.
Egyébként általában nem a Magyar termékekkel van a baj, hanem hogy a legsilányabb minőséghez lehet a legkönnyebben hozzájutni. A jó minőséget meg csak az értelmesebb emberek vásárolják meg. Namost ebben az országban az értelmes emberek vannak Kisebbségben. És az igények határozzák meg a piacot!!!!
Sajnos a Hülye ember megveszi a Suzukit hitelre 2,5-3 millió forintért miore lejár a hitel 5-6 év mulva akkrorra lesz egy 5-6 éves autója és a kamattal együtt és egyéb + költségekkel 4 millióba került. Ezért nem értem hogy miért nem vesz akkor már valami értelmes AUTÓT. Ráadásul a karosszéria olyan gyenge hogy a 2-3 éves suzuki ha nem garázsba tartod akkor a sárvédő alatt szétrohad. Meg a töréstesztek sem megnyugtatók.....
Igen sajnos a Jawa alkatrészeket nagyon keresgélni kell ha jót akarsz.... :(
Viszont mentségünkre legyen szólva Pannónia,Csepel..stb alkatrész meg a szőnyeg alatt is van és szinte a blokkork 60%-a kistraktorokban működik vagy kapukitámasztónak használják...... De némelyik még az eredeti funkcióját is betölti....
Ha Én azokkal az eszközökkel járnék amit a magyarok gyártottak akkor lenne egy 28"-as Csepel biciklim, Egy Csepel D teherautóm, Egy 100ccm lemezvillás csepelem és tulajdonképpen egyikkel sem mernék menni sehová....... Mer félteném őket
Hát sajnos ami működött ebben az országban azt tönkretették. :(
Üdv
Egyébként a Nagyapám-nagyapja SZLOVÁK SZÁRMAZÁSÚ VOLT!!!! Lehet innen a szerelem????? :)
SZIA--olvasgattam a ti JAWA-S topikjaitokat,bevallom ,nem rosszbol,se nem gunyolodasbol mondom de ,ha itt is igy kellene minden alkatreszt hajkuraszni,mindt ahogy irkaltok ti ,inkabb kerekparon jarnek az biztos ,no azzal is jarok termeszetesen,de mindent keresgelni es mit gyartanak nem er semmit,az mart egy kicsit sok az biztos.Itt meg az a szerencse a SK-CZ, hasonlo topikokban,hogy csak a javitasokrol vitatkoznak nem,hogy ez vagy az,hol van.Emlekszem meg a 1989-elott ,meg toletek is hortak Skoda-ba,alkatreszt,de most mart a valtozasok utan semmit,csakis a itteni orginal-eredeti alkatreszek mennek.Irod,hogy nem ,jo alkatreszeket gyartanak nalatok,most hogyan a nem ott gyartott kocsikhoz gyartanak,alkatreszt?Akkoriba a KGST-mukodott,azert nem volt minden eredeti,de most ez megszunt.A-Suzuki-Swift-el,mi a baj ,mert mart itt is latni futkosni beloluk,ezt nalatok gyartsak,Esztergomba,ha jol tudom,en a kerekpartol,a motoron,szemelykocsin,keresztul csak a itt gyartottat vasarolom mart eveken keresztul.Puntik--SLOVAKIA--
Hát igen ennyit a KERMI nevezetű birka társaságról és nem utolsóképpen a Fogyasztóvédelemről. És akkor nagybetűvel ráírják, hogy KERMI által bevizsgálva.....
Hát ha értenének hozzá lenne mit bevizsgálgatni.
Sajnos.....
de a legrosszabb mondom az, hogy VAN RÁ ""IGÉNY"" (igény dupla idézőjelben, mert ez már az igénytelenségre vall)
Nem akarom bántani a magyar termékeket, de sajnos az az igazság, hogy amihez hozzányúlnak a nagytudású szakembereink az általában balul sül el. Lásd Suzuki Swift.... és még sorolhatnám
Sajnos manapság az iskolázottság a kérdés nem a HOZZÁÉRTÉS.
Pl. már azt sem tudjuk pontosan legyártani ami a kezünkben van???? Értem itt az utángyártott alkatrészeket. Egysem, vagy csak nagyon ritkán passzol az eredeti helyére. Épp most szívunk az opel gázbowdennel mert nem lehet felpattintani a helyére, és félig át kell alakítani hogy jó legyen. Kérdem én MIÉÉÉÉRT!?!?!?!
Hát nem tudja lemérni hogy az eredeti mekkora?????????
Akkor meg minek áll neki legyártani bármit is?
A kisipari szarok meg hát....JAJJJJJJJJJ. Már le se merem írni a véleményemet a magyar kisipari dudvákról, mert még letiltanának a fórumról.
De nehogy azt higgyük hogy külföldön jobb a helyzet, csak ők nem veszik meg a kisiparit. Csak a Magyar és a Keleti-Kárpátok népei ilyenek, hogy ÓCSÓÓÓÓT veszek, mert ÓCSÓÓÓÓN hozzájutok.
Vannak jó minőségű és aránylag elfogadható árú MAGYAR termékek de ez a szemét
MOPED 91. a-szKFT (agyilag-szakmailag Korlátolt Felelősségű Társaság) olyan olcsón szállít a kiskereskedőknek hogy a jó cuccokat kidúrta a piacról, és nem vagy csak nehezen lehet hozzájutni. A kereskedőnek meg az a jó ha a szart ugyanannyiért tudja eladni, mert ŐK IS SZEMETEK ÉS HIBÁSAK EBBEN.És amikor hirtelen kell valami kénytelen vagy beépíteni a fene jó minőségő magyar kisipari ÓCSÓ alkatrészt.
EZ A SZÉGYEN!!!!! Ilyenkor nem tudom hova bújjak el szégyenemben hogy ebben az országban élek.........
Na ennek nagyrésze SAJNOS igaz de azért ha ha rossz napjuk van a moped kilencvenegy káefténél akkor sikerülhet kifogni azt az alkatrészt ami épp jónak nevezhető! De ez majdnem olyan mint a népmesében : hol volt hol nem volt...
Pl.: amiket eddig hozzámvágtak a boltban benzincsaptömítések azok még tömítenek csodával határos módon.