Keresés

Részletes keresés

Rbatka Creative Commons License 2007.11.02 0 0 49
Vannak itt jó ötletek....

7.-ik hsz.: Ennek a vonalnak akkor lenne most létjogosultsága, ha Szolnok-Cegléd-Kecskemét alsó/Lakitelek-Kecskemét alsó-Fülöpszállás-Bösztöri elágazás-Szalkszentmárton-Duna--part között nem olyan lenne a pálya amilyen, és Szalkszentmárton-Dunaújváros híddal össze lenne kötve(a vasúti pálya megvan még elvileg). Szóval Lőkösházáról Pusztaszabolcson át közvetlen eljutási lehetőség lenne Sopronig.
790616 Creative Commons License 2007.09.29 0 0 48

kör Ic:

 

Bp Nyugati-Budapest Nyugati

 

Országjáró IC

 

 

Bp Nyugati - Esztergom-Almásfüzítő-//Tatabánya-Kisbér-Komárom-//Győr-Hegyeshalom-Szombathely-Nagykanizsa-gyékényes-Barcs-Villány-Pécs-Bátaszék -Baja-Kiskunhalas-Kiskunfélegyháza -Szeged-Hódmezővásárhely-Makó-Mezőhegyes-Kétegyháza-B.csaba-Kötegyán-Vésztő-Szeghalom-Püspökladány-Debrecen-Mátészalka-Záhony-Nyíregyháza-Miskolc-Putnok-Füzesabony-KálKápolna-Kisterenye-Hatvan-Aszód-Balassagyarmat-Drégelypalánk-Vác-vácrátót-Bp-nyugati

 

atidas Creative Commons License 2007.08.29 0 0 47

Új viszonylat?

Balassagyarmat- Losonc (Lucenec) Lehet Bz-vel is, de mozdony+kocsik is.

vagy

Hatvan- Starján- Losonc (-Zólyom)

vagy

Miskolc- Aszód- Vácrátót- Vác- Sturovo- Pozsony(Bratislava)

.....

Bp Keleti- Hatvan- Starján- Zólyom- Zsolna- Csaca- Bielsko-Biala- Krakkó

 

BSM-686 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 46
Azt ugy kéne h a 106. vonal le menne Biharkeresztes-ig és onann tovább 101. vonalon menne.A Debrecen-Nagyvárad járat.vagy létavértest kéne összkötni sacuenj el=székelyhidal és onnan menne le Nagyváradra.
Előzmény: varjan01 (45)
varjan01 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 45
Debrecen-Nagyvárad
Előzmény: BSM-686 (44)
BSM-686 Creative Commons License 2007.08.26 0 0 44
149 Dunapataj-Kalocsa
158 Kalocsa-Baja
159 Baja-Hercegszántó-(BÉREG)
23 (RÉDICS - Szijártóháza-Zalaszombatfa -Gáborjánháza - BÖDEHÁZA (Rédicstöl meg lenne hosszabitva az útvonal!!!
63 PÉCS-HARKÁNY
156 Bácsalmás-csikéria-(Subotica
Nagylak-Nadlac összelene kötve
Barcs-Virovitica összelene kötve

Ezek lennének az új vonalak!!!


Törölt nick Creative Commons License 2007.06.30 0 0 43

Nyáron:

Fonyód-Siófok-Lepsény-Veszprém-Győr (-Bécs)

 

Tanítási időszakban, péntek és vasárnap este, mindkét irányban:

Sopron-Szombathely-Nagykanizsa-Gyékényes-Kaposvár-Pécs / Zalaegerszeg-Nagyatád közvetlen kocsival vagy jó csatlakozással.

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.30 0 0 42
Zalaegerszeg-Sármelléki nemzetközi repülőtér-Balaton déli partja

http://img153.imageshack.us/my.php?image=94757227sz6.jpg


kozma555 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 41

Azt a sorompót használják minden nap.:-)

Szerintem annak volna értelme,ha a vasútihídig megcsinálnk a pályát úgy,hogy aBZ elmehessen rajta,majd naponta 1-2 turistavonatot indítanék arra.Ez működne,ha jó a reklám és ha lenne igazából miért odamenni...Sok dolgot tudnék,ami jó lenne a vonalnak,de ezt a fórumukban vitassuk meg.:-) 

Előzmény: csubar86 (40)
csubar86 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 40
Az állomás végénél lévőnél van ugyan sorompó, de én ugy tudom kedves kozma kollega úr, hogy már azt se használják. A másik két sorompónál gázos lenne, ha le kellene ugrálni a kallernak, hogy jön a vonat. Oda kell a sorompó, mert manapság senki sem lassít. Mindenki 50-70-nel megy át, hiába lakott a terület. A siklasztósarut lehet távvezérelni. Esőbeállót pedig bármikor ki lehet rakni Bodvicához.
Azon agyalok, hogy hogyan lenne érdemes mennie a Bz-nek. Somogyszob-Atád áthalad-Bodvica-Atád és Atád-Bodvica-Atád áthalad-Somogyszob vagy hogyan, mert az sok, ha a Bz Bodvicán lenne két vonat között.
Igazából az lenne a legjobb, ha tovább is lenne sín, mert a simongáti részen viszont alig van lehetőség a városba jutásra, de nincs sín.

Sajnos ez álom kategória lesz még jó darabig.
Előzmény: kozma555 (39)
kozma555 Creative Commons License 2007.01.25 0 0 39

Nem lenne zűrös annyira...

3 átjáró,ebből kettő sorompó nélküli+2db siklatósaru.Utóbbiakat át lehetne telepíteni.A jegyeket a kaller adhatná.A pálya jó.

Előzmény: blzs (38)
blzs Creative Commons License 2007.01.24 0 0 38
Húha! Arra emlékszem, 2 szlovák kocsival közlekedett naponta 2 szer.

A Nagyatádi kollégáktól kérdezném:
Bodvicáig kivinni a BZ-t s vele az utasokat mennyire lenne zűrös ill. megoldható?
Előzmény: -Ződ- (14)
varjan01 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 37
Szerintem a 108 elbírna pénteken és vasárnap egy közvetlen Debrecen- Budapest vonatot...
Szerintem:-)
kozma555 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 36
A baj az,hogy alapvetően nem sokan akarnak menni Marcali felé.Leginkább Kaposvár felé utaznak.
Előzmény: csubar86 (35)
csubar86 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 35
az biztos, hogy nevetséges...
atádon is sokszor jár körbe a Bz utassal...
nem tudom, hogy a 40-50 perces menetidőhöz milyen pálya kellene? 60-as? ami a 38-ason még könnyebb cél, de azt hiszem, hogy a 37-esen vannak 20-as részek is (meg, amikor a vad miatt állt meg a vonat az erdő közepén)
Előzmény: siófok35 (34)
siófok35 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 34

 

szobi körüljárással

Inkább két Bzmot!!!! Tök röhej hogy a Bz utasokkal tolatgat :-))) Egyszerre csak egynek kell járni, a másik vontatmány .

Előzmény: csubar86 (33)
csubar86 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 33
ami működne is talán, az a Nagyatád-Marcali járat, persze normális menetidővel, mert a buszok ezen a szakaszon tömve vannak, (40-50 fő helyett 70-80 zsúfolódik össze), tehát szerintem lenne utas, ha megfelelő lenne a reklám, szolgáltatás, menetidő. 46 km~ 40-50 perc alatt lenne meg (szobi körüljárással), jó is lenne talán
Előzmény: kozma555 (32)
kozma555 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 32

Utóbbi létezik...Két átszállással.:-(

(Van jobb ötletem!Nagyatád-Sopron-Békéscsaba :-D :-D)

Előzmény: siófok35 (31)
siófok35 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 31

Siófok-Kaposvár-Somogyszob-Nagyatád :(menetidő 5 óra) :-)))

Fonyód-Kaposvár-Somogyszob-Nagyatád (na ennek több értelme van, kb. 3 óra)

kapcsolokert Creative Commons License 2007.01.24 0 0 30
Az tény, de őszinte részvétem annak, aki azon utazik. Talán IC-nek illene kényelmesebbnek lenni, ha már annyiba kerül.
Előzmény: Nandesz2 (29)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 29
Ominózus Sugovica IC menetideje 25 perccel rövidebb a Desiro-s kivitel miatt.
Mátészalka ügyében tényleg kellemes dolog lenne a közvetlen IC, de a mostani átszállásos megoldások megközelítik az ex-IC menetidejét, csak nem két ilyen eljutási lehetőség van, hanem legalább 6 vagy 8.
Előzmény: kapcsolokert (28)
kapcsolokert Creative Commons License 2007.01.24 0 0 28
Hol él kend? Talán az értelmes ötletek világában? Mert az ismeretlen dimenzió a zíróasztal mögött, amit jól példáz a desiros Füzér meg Sugovica IC-é.
Amúgy régi-új viszonylatként kellenének vissza a mátészalkai IC-k (no mondjuk nem a Szamos helyett), meg legalább még egy Bp-Mátészalka vonatpár. Az IC-k mindig televoltak...
Meg mondjuk lehetne megint Bp-Tapolca gyorsokból Bp-Tapolca-Celldömölköt csinálni, stb. stb.
Előzmény: M412313 (20)
kozma555 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 27

Nagyatád-Somogyszob-Kaposvár-Dombóvár!:-)

Erről már hallottam...Lehet,hogy ez lesz a jövőben?

monor-21 Creative Commons License 2007.01.24 0 0 26

80 a kettesen?

Hol?

 

Végig?

Vagy a 2-es hány%-án?

 

 

Előzmény: -Ződ- (22)
atidas Creative Commons License 2007.01.24 0 0 25
A felépítmény nem bírná sztem, bár a Dezsőknek elég jó futóműve van.....
Előzmény: -Ződ- (22)
-Ződ- Creative Commons License 2006.12.02 0 0 24
Egyenlőre a mostani négyesre gondoltam. :-) Egyébként kíváncsi leszek még hányszor fogok rá 4-es vonalat mondani, meg a tapolca bszentgyörgyre 30b-t, meg ilyenek...
Előzmény: hivi (23)
hivi Creative Commons License 2006.12.02 0 0 23

4-est akár még 100-ra is mert arra nincsenek olyan vészes ívek.

 

Az attól függ, hogy a december 9 előtti időszakot nézzük vagy a dec. 10-it és az azutánit.

 

Megnézném, ahogy a keskeny nyomtávon Virágvölgy és Jánoshegy között 100-zal eltép a vonat. :)

Előzmény: -Ződ- (22)
-Ződ- Creative Commons License 2006.12.02 0 0 22
Szerintem 80-ra simán fel lehet nyomni a 2-est, a 4-est akár még 100-ra is mert arra nincsenek olyan vészes ívek. És jelenleg erősen szükséges lenne piliscsaba és pilisvörösvár állomásköz térközösítése a reggeli csúcs miatt.
Előzmény: gramercy (21)
gramercy Creative Commons License 2006.12.02 0 0 21
1. ennek örülök

2. hát, ez aztán baromira befolyásolja majd az utazás színvonalát.. ;-)

3. ditto: eddig is 6 vonat volt, eddig se volt nagyon sz@r a csatlakozás. de 6 vonatpár NEM megoldás egy olyan szakaszon ami közelebb van Budapesthez mint pl. az újszászi vonal Szolnok felé eső vége

az emberek azt IS mérlegelik, hogy ha megveszik a buszbéreltet, akkor kb. 2x olyan sürün jár mint a vonat, tehát relative jobban kiszolgálja az igényeiket, mint a vonat

az meg hogy almásfüzitőn van csatlakozás, nagy dolog, ott se a gyorsok, se az IC-k nem állnak meg; komáromban legalább a gyorsok megállnak, azt a kemény 6 vonatot szerintem be lehetne vinni komáromig, nem hiszem hogy leterhelné a Szőny-Komárom szakaszt...

4. lehet, én is csak hasraütésszerűen mondtam egy értéket, annyi szent hogy a pálya modernizálásra szorul, és ha már hozzáfognak, akkor ahol lehet/ésszerü ott az íveket/emelkedöket stb. korrigálni kellene hogy minél nagyobb lehessen a sebesség.

már az is sokat javítana ha a Nyugati-Rákosrendező-Újpest-híd-Acquincum-Üröm szakaszon mehetne 100-120-szal és nem kellene pl. budapest szívében 40-nel döcögnie...
a híd felújítása legalább tervbe van véve

ugyanígy az Esztergom-Dorog-Leányvár szakasz is viszonylag sík; mondjuk a Piliscsaba-Solymár szakasz az ahol jobban kanyarog/emelkedik
Előzmény: gadam15 (19)
M412313 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 20
Nagyon szép álomvilágban éltek komolyan. azért nekem is lenne egy kolosszális ötletem mivel sokan utaznak pénteken igy egy két közvetlen EXPRESSZ kéne pl
Szombathely Celldömölk Pápa GyörSzabadhegy Győr Komárom Tatabánya Kelenföld Kőbánya-kispest Cegléd első része a vonatnak továbbmenne Szolnok Kisujszállás Karcag Püspökladány Debrecenen át Nyiregyházára illetve a vonat utolsó része meg Kecskemét kiskunfélegyházán át Szegedre, a vonat csak a felsorolt állomásokon állna meg, közlekedjen éscsak helyjegyköteles lennen 7db 2.osztályu 2db 1osztályu kocsival EX963-6 vonatszámmal visszafele meg EX964-5 vonatszámmal a másik elképzelésem meg szintén EXPRESSZ Pécs Szenlőrinc Gódisa Dombóvár Rétszilas Sárbogárd Pusztaszabolcs Kelenföld Köbányő-felső Rákos Gödöllő Aszód Hatvan Vámosgyörk Kál-kápolna Füzesabony Nyékládháza Miskolcra És az lenne a szép benne hogy a 2 vonat kelenföldön bevárná egymást egymás melleti vágányon és 10perc tartozkodással
És a pécsi vonat 8kocsibol állna 7 2osztály 1 elsőosztály

Egy ilyet kéne a mávnak megjátszani nem lenne szerintem elvetélt 5let

2osztályu kocsik csak BKO az 1osz meg Ao

És ezzel ugy durván 500,000ftot össze lehetne szedni ami évente 25.000.000ft lenne

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!