KBK-844-nek turbó problémái voltak, nem hinném hogy fog menni többet, de aztán ki tudja, láttunk már érdekeseket. MXU-948 motorhibás, továbbra is, akárcsak az MXU-939. A 939-nél már hallottam, hogy lehet motorcserés lesz, tekintve hogy a megfőzés után hiába lett felújítva a motorja, továbbra sem jó.
(A járat egyébként a mai 4829/530 elődje, ami 45 éve is 10:30-kor indult Battonyáról, de akkoriban csak Kunágotáig közlekedett, a mainál 15 perccel hosszabb menetidővel. A járat már vagy 40 éve a volt nagykamarási fordába (BHZ-590 >> LLL-953) tartozik, de '79-ben még gyakorlatilag biztosan nem abban volt, (más volt reggel a menetrend), így lehet hogy egy kunágotai sofőr sietett haza a GC 62-58-cal, mielőtt kihűl az ebéd :)
Nem lehet, hogy valamelyik helybéli gyár (Mondi, Bonduelle, ilyenek) dolgozószállítását végzi? A Linamar kizárható, az teljes egészében Signum Transfer. A körösladányi Henkelt se hinném, azt a Csavargó csinálja a Temsáival. Esetleg még Gyulán az Airbus Helicopters jutna eszembe, oda viszont nem tudom, mi jár.
OFF Sziasztok, szokta ezt valaki látni? Azért kérdezem, mert a legutóbbi vizsgaképe alapján egyértelmű lett, hogy Szeghalmon vizsgázott. Na most, arra gondolnék, hogy ez is a szeghalmi Novation-höz járhat, mint az ikertesója, a TCW-417 (amit ott találtam meg), de annak a hátulján van Feke Busz felirat, amíg ennek nincs. Ha esetleg tudna valaki járatot vagy külső telephelyet, feltétlenül szóljon, ezt ugyanis még nagyon szeretném bezsákolni a gyűjteményembe. :) Köszi! ON