Keresés

Részletes keresés

BJani Creative Commons License 2007.12.18 0 0 473

mennyi a saab, 30.000-40.000 lbs?

 

Kicsit kevesebb:

 

Weights  

340A - Operating empty 7810kg (17,215lb), max takeoff 12,370kg (27,275lb).

340B - Operating empty 8140kg (17,945lb), max takeoff 13,155kg (29,000lb).

 

Forrás (A.net):

Saab-340
Előzmény: Bandipilot (471)
sevenfourdrajver Creative Commons License 2007.12.18 0 0 472

Nyugi, biztos át fogsz menni. Az a lényeg h mindig oda koncentrálj ahova kell. Van a szim végén egy szóbeli, ahol előveszik a cockpit posztert és a legbalfelső saroktól kezdve végigkérdezik az összes bizgentyűt. Az én szim partnerem arra koncentrált h a szóbelin átmenjen, és közben a dobozban a repülés nem nagyon állt össze. Vizsgázni se engedték, hazaküldték 2 hétre h szedje össze magát. Ha a szim jól megy, az elméletben segítenek,  a procedure-ökön meg a calloutokon van a hangsúly! Nekem az vált be, h a megközelítési térképeket kidekoráltam, melyik approach-hoz mit hova tekertessek be, és hol milyen konfigurációban kell lennie a repülőnek, hol mit fogok mondani. És aztán ezt jó sokszor a szállodában, fotelből, partvissal a kézben begyakorolni. Pont úgy mint anno a Góbénál (amúgy hol vihornyálsz?) a figyelő padon.

Az egyébként nem semmi h becsődöltek, amikor én leléptem onnan volt 100 millájuk a bankban és azon tanakodtak h megvegyék-e a Horizon-t vagy se.

Előzmény: R-15_koma (468)
Bandipilot Creative Commons License 2007.12.18 0 0 471

Elkuldtem a resumemat a Mesabahoz a Saab 340 direct entry cpt poziciora, majd meglatjuk mi lesz belole... megneztem es a minimumok 2000TT, 500ME ami nem is rossz mert pl a colgan airnel 2500TT, 1000ME es type exp kell. Mit szolsz 74DR, szerinted jo otlet?  Nem jet, de megiscsak part121 turbine PIC, mennyi a saab, 30.000-40.000 lbs? Az mar nem lenne rossz a resumemon, mi? Majd irj itt vagy priviben, oke?

 

Koma, akkor teged mar fel is vettek? Irok majd mailt mert jo lenne tartani a kapcsot ha esetleg oda sodor engem is szel.

 

Udv.

Előzmény: R-15_koma (468)
Bandipilot Creative Commons License 2007.12.18 0 0 470

correction.... VNY-LAS-VNY viszonylatban

Előzmény: Bandipilot (469)
Bandipilot Creative Commons License 2007.12.18 0 0 469

Szeva Koma!

 

Merre lax MSP-ban? En Princetonban laktam fenn Isanti co-ban 2001-ben, eleg szutyok ido volt arrafele, foleg telen. Ez a street captain dolog erdekelne, ez csak a saabokra van? Tudod a minimumokat? En mondjuk csak kb 200 orara vagyok a NW hivatalos minimumoktol (1000ME) de a minimumok meglete nem azt jelenti hogy fel is vesznek, a mesabatol vagy pinnacletol biztos konnyebb lenne a dolog.

 

Megyek megnezem a websitejukat is hatha talalok valami ertelmeset. Februar korul el akarok innen pattani mert nagyon gaz itt a repules.

 

74dr ne kamuzz, te c172-n voltal FO VNY-BUR-VNY viszonylatban, nem emlekszel??? :))) Arra az eget vero climb performance-ra LAS-bol? :)

 

Elore is koszi az infot Koma ha esetleg tucccc valamit a street dologrol.

Előzmény: R-15_koma (468)
R-15_koma Creative Commons License 2007.12.18 0 0 468
Azóta biztosan sokat változott a cég. Pl. tavaly csődbe mentek és megvette őket a NWA. Most kezdenek talán megint fejlődni. Az egyik jó dolog amiről hallottam, hogy tárgyalnak: a seniority tetejéről a NWA átveszi a pilótákat. Én MSP bázisra kerülök. (ha átmegyek a vizsgákon és ha átmegyek a TSA-n) Itt is lakom a repülőtértől nem messze.

Előzmény: sevenfourdrajver (467)
sevenfourdrajver Creative Commons License 2007.12.17 0 0 467
Ollé! Én is nekik dolgoztam, 99-től egy évet. Tényleg rendes cég, jól éreztem magam ott. MEM bázissal, Avro-n. Csak akkor még 17 dollár 51c volt a kezdő pénz, 70 órás garanciával. Azért emlékszem , mert a stuvik ennél többet kaptak. Te merre vagy?
Előzmény: R-15_koma (466)
R-15_koma Creative Commons License 2007.12.17 0 0 466
Mesaba. Azt mondták, hogy Saab 340-re nem vesznek fel FO-kat, de Street CA-t továbbra is keresnek. Az FO nagy részét 900-ra, néhányat 200-ra képeznek. Én választhattam és azért döntöttem a 200-as mellett, mert a 900-nál senior base-nek számít MSP, a 200-as pedig csak itt van. (most nyitnak új bázisokat és oda mennek az új gépek) Lehet a lustaságom bánni fogom később, mert havonta 4 db gyári full extrás 900-as érkezik, a 200-ok pedig a pinnacle-től lepattintott járgányok, de így kényelmesebb.

A legnépszerűbb a Saab, mert nagyon jó a menetrend. Gyakran 3 nap alatt lerepülik (napi 9 leg) a heti idejüket és mehetnek haza havat lapátolni. (mert ennél rosszabb időjárást nehéz elképzelni) Ha esetleg valakit érdekel a pilóta hirdetésük: http://avro.mymesaba.com/PilotPresentation/PilotPresentation_files/fullscreen.htm? Még talán 300-400 pilótát keresnek.

Amikor összeállítottam a sorrendet, hogy kikhez fogok jelentkezni, nagyon sokat számított az, hogy miket olvasok a fórumokon egy-egy cégről. Ha megnézem a sorrendemet a Pinnacle az utolsók között szerepel.

Ha valaki jelentkezni szeretne ehhez a céghez, nyugodtan keressen meg, mert amiben tudok segítek. A furfingos kérdésekben viszont nem vagyok otthon, mert szeptemberben jöttem ki és amióta itt vagyok még nem repültem 1 percet sem. (igazából repülőtéren is csak 1x voltam, amikor az ATP írásbelit leraktam.)

Előzmény: sevenfourdrajver (465)
sevenfourdrajver Creative Commons License 2007.12.17 0 0 465
Gratula!!! Mesa? vagy Pinnacle?
Előzmény: R-15_koma (464)
R-15_koma Creative Commons License 2007.12.16 0 0 464
Köszi szépen, de kaptam egy olyan ajánlatot, hogy szerintem érdemes elfogadni. Az otthonomtól 15 percre van a repülőtér és helyi base-el. CRJ 200-ra. Upgrade most 3 év. Havi min 75 óra. A reserve 1-2 hónap, (de pl. az utolsó osztály, akik most végeztek egyből line-holder –ek lettek) A pénz első évben $23, de nem kell aláírni semennyi időt. Napi 3 járat megy Európába, szóval a hazautazgatással sem lesz gond. A képzésről is azt olvastam fórumokon, hogy tűrhető. Sim-re Montreal-ba küldenek. Itt helyben csak egy CRJ200 Level D van.  Szóval jónak tűnik.

Sajnos ez a P135 lehet ki fog maradni, de végül is nekem a végső célom az, hogy annyi pénzt keressek, hogy tudjak belőle nyugodtan vitorlázó repülni.

Előzmény: Bandipilot (462)
sevenfourdrajver Creative Commons License 2007.12.16 0 0 463

megtanulni meg lehet, csak minek??? :-))

nem valószínű h utána valaki rá lenne szorulva h ilyen hülyeséget csináljon :)mindenesetre keserves. múlt télen rákényszerültem pár hónapra egy light twinre néhány hónapra s.p. IFR-ben és elég keserű pirula volt fhegyi belépővel vakargatni a jeget a belépőről miközben a kollégáim jöttek mentek a kellemesen befűtött repülőjükkel, hát nem voltam oda a gyönyörtől.

 

Előzmény: Bandipilot (462)
Bandipilot Creative Commons License 2007.12.16 0 0 462

Koma, dobj egy mailt priviben es akkor megirom neked ha tudok valamit, en is keresgelek mostanaban es emlekszem valami Kingair FO munkara 500 TT es 100 ME kell nekik, de utana kell neznem. Ha oktato vagy akkor elmehetsz training captain-nek az Ameriflighthoz es ha megvan 1200 orad akkor egybol beraknak Be99 suliba es repulheted azt mint PIC. Mindehol kell p135 IFR PIC-hez 1200 TT, 500 XC (airport to airport), 75 night, asszem ennyi. Ha multi akkor tobnyire kell 100 multi is. Regionalokhoz valoban felvesznek mar 250 TT tol de ha oda elmesz akkor onnan mar soha nem tudod majd repulni a single pilot IFR-t, legalabbis nem rossz idoben, szerintem. Igy van, 74DR? Te mar mindkettot csinaltad, szerinted meg lehet megint tanulni a s.p. IFR-t a sok glass meg minden utan???

 

Huuu skacok ma megvolt eletem elso oraja jet-en, egy Citation-t repultunk vissza Van Nuysbol Vegasba. :) Fulig ert a szam, ez nem Chieftain, nem is Be99 pedig ez a leglassabb jet (slowtation) ha jol tudom.

 

A diploma megszerzese teljesen sajat idoraforditastol fugg, szerintem kenyelmesen meg lehet csinalni 2-3 ev alatt, kb 20-25 ezerbol jon ki ha most kezded. En online csinlalom a UVSC-nel ami Utah allamban van, de nem kell bejarnom a suliba.

 

 

 

robicsek Creative Commons License 2007.12.16 0 0 461

CsePeti, kérdeztem szomszéd topiban ezzel kapcsolatban, a nagyrészét meg a kérdés előtt megválaszoltad:-)

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9041429

Előzmény: CsePeti (445)
R-15_koma Creative Commons License 2007.12.16 0 0 460
Igazad van sajnos. Egy P135 sem hívott vissza. P121-ek viszont 1 napon belül. Nagyon hiányzik az a 300 óra, pedig én SIC-nek jelentkeztem C404-re és Navajo-ra. Mivel a P135PIC-t nem teljesítem,  egyértelmű volt, hogy szóba sem jöhet. Végül ezt az oldalt használtam főleg a P121 kiválasztáshoz: http://airlinepilotcentral.com/resources/job_search_resources/regional_hiring_minimums_20070412222.html a P135-höz pedig a www.climbto350.com –ot (igaz onnan nem hívtak vissza). A felkészüléshez pedig a http://www.aviationinterviews.com –ot. (Ez utóbbi szerintem nagyon hasznos, mert voltak érdekes feladatok és kérdések felvételin. Jó, hogy nem értek teljesen váratlanul.) Jó lenne még most frissen leírni az emlékeket esetleg összehasonlítani Malév felvételivel, mert valaha még jól jöhet. Köszönöm persze a tanácsokat is.

Előzmény: sevenfourdrajver (459)
sevenfourdrajver Creative Commons License 2007.12.06 0 0 459

Javaslom az Air Jobs Digest-et vagy az AEPS vagy FL350.com-ot, rengeteg 135-ös meló szokott rajta lenni.

 

Bár nekem úgy rémlik h ahhoz h 135 PIC légy, min 1200 órát előír az FAA  (250 XC PIC, 100 actual IFR, 75 night vagy hogy is van ez Bandikám?? -régen vóót má) , ebből nem tud egyetlen munkaadó sem engedni. VFR 135 melót lehet már 500 TT-vel is csinálni. Szal sztem azt a 300-at vhogy muszáj lesz kihajtani vhonnan.

 

Előzmény: R-15_koma (458)
R-15_koma Creative Commons License 2007.12.04 0 0 458
Regional -hez később is belehet kerülni viszont akkor kimarad az életből a P135, ami szerintem az egyik legtökösebb dolog. Az valódi repülés. (persze a vitorlázórepülés után) + az PIC idő.
Előzmény: CsePeti (455)
Soaringpilot Creative Commons License 2007.12.04 0 0 457

Bandi!

Mennyibe kerül Los Angelesben egy BSc szak elvégzése, és mennyi idő? Ott is 3 év, mint itthon? És mi a feltétele annak hogy magyar állampolgárként az usa-ban tanuljak?

kAos Creative Commons License 2007.12.04 0 0 456
Hehe, nekem a cimzeneje mindig is tetszett!
Előzmény: R-15_koma (453)
CsePeti Creative Commons License 2007.12.04 0 0 455
Ennyivel most barhol kapsz regional melot.
Előzmény: R-15_koma (453)
R-15_koma Creative Commons License 2007.12.04 0 0 454
Valamiért a # -et nem vette be.

R-15_koma Creative Commons License 2007.12.04 0 0 453
Egy kis nosztalgia:
http://www.mtv.hu/videotar/?id=13892#
Nem tud valaki valami jó Part135-ös melót 900TT –al? (120ME) Lehetőleg nem VFR inkább SIC.
Köszi
sevenfourdrajver Creative Commons License 2007.11.29 0 0 452

Szívesen!

 

neem, azért az nem ennyi...1 kredit most épp 221 dodó, de nem győzik emelgetni az árat ahogy megy lefele ez a szemét usd. Ja, és egy tantárgy 3 kredit. Egy B.S. degree-hez 120 kredit kell, de a máshonnan hozottat is beszámítják, ill repülési gyakorlatra is jóváírnak valamennyit. Mindenkit külön elbírálnak jelentkezéskor, így döntik el mennyi kredittel indulhatsz. Üdv!

 

Bundikám én itt vagyok, mér hanyagolsz?

csocs

Előzmény: KocskoP (448)
kAos Creative Commons License 2007.11.29 0 0 451
Gondolom az elmelet meg a gyakorlat teljesen kulon valaszthato. En most azon gyokolok, hogy a elmeletet veluk csinalom: http://www.londonmet.ac.uk/depts/bssm/aviation/courses/prof/atpl-distance.cfm (mondjuk 1.5-2 ev alatt, es olyan £2,500 ~ $5,000 korul van ha jol emlexem, az idogyujtest, esetleg a CPL/ME/IR(?) repulest meg valamelyik deli oceankozeli allamban a tengerentulon jatszom, esetleg reszletekben.
Előzmény: KocskoP (448)
Bandipilot Creative Commons License 2007.11.29 0 0 450

Hali, a Utah Valley State College csinal online BS degreet, ott az amerikaiaknak kb 25 ezerbol kijon ami eleg jo, nemtom mennyi a kulfoldieknek de biztosan 50 alatt.

 

Nezd meg: www.uvsc.edu

 

Van mindenfele szak, en BS in Aviation Science-et csinalok.

 

Udv!

Előzmény: KocskoP (448)
Bandipilot Creative Commons License 2007.11.29 0 0 449

Szajonara! Kuldjon man emailt b@zmeg! :))) Van egy par kerdesem az igen tisztelt rizsevoket szallito kolegahoz, megirom mailben. Minden oke a pocsolya tuloldalan?

 

Csecs

Előzmény: sevenfourdrajver (447)
KocskoP Creative Commons License 2007.11.29 0 0 448
Hali,

Köszi az infókat....

Egyszer irtam nekik és küldtek egy csomagot mindenféle infóval, de az árakat látva nem éppen mellettük döntöttem...
Pofátlanul megkérdezhetem, hogy a távoktatásuknak milyen ára van (kb).. mert az még lehet, hogy egyszer érdekelne.. feltéve, ha nem 140 ezer dodó mint a másik :D

Köszi a helpet :)
Előzmény: sevenfourdrajver (447)
sevenfourdrajver Creative Commons License 2007.11.27 0 0 447

hali,

 

en meg egy baratom is mar par eve jarunk az Embry distance learning szakara.

Biztos van olyan is, aki nappalira jar. Igy a tavoktatasrol pozitiv a benyomas, ok a legnagyobb, kifejezetten repulesre szakosodott amerikai egyetem, csomo kesobbi NASA urhajos is jart ide. Mindent meg lehet szerezni a associate degree-tol a PhD-ig.

Viszont nem ket filler a tandij, meg a repules. Roviden ennyi.

 

udv

Előzmény: KocskoP (446)
KocskoP Creative Commons License 2007.11.27 0 0 446
Sziasztok!

Elég régen irtam ide utoljára... Konkrétan akkor, amikor az USAban lévő Part 141 Flight School-okról érdeklődtem...

Aztóta kijöttem és nekivágtam egy Pro Course-nak (0-tól Instructorig valamivel több mint 200 multi engine órával)

Láttam, hogy pár hozzászólással ezelőtt Zsolt (ErdelyiZsolti) irt pár mondatot.... hát vele csinálgatom a képzést a szintén általa emlitett sulinál...

Egy hatalmas kérdésem van, ha véletlenül olvasná az illető a fórumot.. Ma úgy értesültem, hogy innen nem messze északra Daytona Beachen, az Emby Riddle Aeronautical University-re jár egy Magyar srác. Szeretnék informálódni a helyről.. szóval ha véletlenül olvassa a blogot, vagy van bárki aki érdembeli esetleg tapasztalatbeli infókkal bir a hellyel kapcsolatban, azt kérem, hogy ossza meg velem.

Köszi, üdv;

Peti
CsePeti Creative Commons License 2007.11.08 0 0 445

Kis kiegeszites.

A magyar PPL-t elfogadjak, vizsgazni nem kell.

Ugynevezett korlatozott PPL-ed lesz, ami azt jelenti, hogy addig ervenyes, ameddig a magyar PPL-ed (tehat nincs 6 honapos korlatozas), es mindazon korlatozas ervenyes ra, amely a magyar papirra.

Ertsd: Magyarorszagon a ejszakai VFR-hez kulon vizsgat kell tenni, sima PPL-lel nem repulhetsz ejszaka. Ehhez kepest az FAA PPL kepzesben benne van par ora ejszakai repules, es a papir megszerzese utan repulhetsz ejjel-nappal VFR-t. Ettol fuggetlenul azonban, hiaba kapsz a magyar PPL-re FAA PPL-t az a korlatozas elni fog, hogy kizarolag Nappali VFR-re vagy jogosult.

Kb ennyi. Szerintem nem erdemes PPL-bol vizsgazni mert csak penz kidobas (repulot vezetni annyira mar ugyis tudsz) es a muszeres jogositas megszerzeseig ugyis belejossz a helyi szokasokba.

Na most mar tenyleg ennyi.

 

Csovi

Előzmény: ErdelyiZsolti (444)
ErdelyiZsolti Creative Commons License 2007.11.07 0 0 444

Sziasztok!

Kijavitom magam, a JAA-PPL-t elfogadjak, csak legyen meg a minimum, ha nincs meg akkor le kell repulni es vizsgazni sem kell. Abban nem vagyok biztos hogy ez a magyar szakszokra is igaz-e...

Itt a mi sulinknal kb 41 000 dolcsi a pro course, amiben van PPl multiengine, instrument, comercial single es multi, 100 ora idogyujtes , CFI,CFII, MEI, MEII,  stb, szoval az osszes oktato papir es ezt kb 7 honap alatt le is lehet zavarni...

A jo dolog az hogy a sinle commercialon kivul mindent Duchessben csinalod es a vegen lessz legalabb 240+ multi orad. Ha elvegezted akkor eldontheted hogy hazamessz es konvertalsz, vagy maradsz meg 12-15 honapig, keresel penzt es ingyen idot gyujtessz.

Ha nincs meg a PPL-ed akkor az plussz 5000+Ground+konyvek= kb 6000 dolcsi.

Pontos info: www.aribenaviator.com

Jo repulest mindenkinek!

Zsolt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!