Boldizsár János ,egyik könyvében azt írja ,hogy a felépítmény súlya ,tartozékokkal együtt: 1332 kg! EZF felépítményről van szó. Azon belül a "tartozékok" kifejezést alatt mik voltak ,én nem tudom!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, mégpedig abban, hogy bárkinek van-e olyan ismerőse, aki piros rendszámos Csepelt akar eladni? Mindegy milyen állapotú, annyi a lényeg, hogy forgalomba helyezhető, vagy forgalomban lévő piros rendszámos Csepel legyen. Válasza(i)tok előre is köszönöm!
Eladó Csepel D-352 tűzoltóautó! Az autó Szerbiában található, egy falusi Ö.T.E. tulajdona. Üzemképes állapotban van a motorja és a szivattyú is. További információért és több képért keressenek e-mailben....: hatalatomi@gmail.com
A Csepel D750/D754 alapokra épített vízműves teherautókról érdeklődöm, hogy hány darabot készíthettek.
Én egy Szekszárdit ismerek tüzetesebben. Ez a példány a BSB-721 egy D750-es. Máig forgalomban van. 1987-es évjárat Hamelmann felépítményes.
Ezen kívül biztosan volt még egy Zalaegerszegi, ami egykor AZH-773 (FT-41-23)volt. Ez a D754-es már nincs forgalomban. Erről is szeretnék több információt szerezni.
Aki tud még hasonlókat kérem írjon róla néhány infót!
Urak, Hölgyek! Van valakinek fotója a BKV D-350/D-352 BKV villamos felsővezeték szerelő kocsijáról? Nem a felújított retróra vagy a Szentendrén elfekvő állapotra gondolok, hanem még az üzemelő korszakból...