Keresés

Részletes keresés

karesz s80 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 276

Sziasztok! Keresek volvo s80 vajszínű  fűthető bőrbelsőt  2001- hez . köszönöm 

Zsolti003 Creative Commons License 2016.03.16 0 0 275

Sziasztok Fórumozók!

Volvo s80 (2000) 2.9 L6 automata... Alacsony az olajnyomas. Olajcsere, szüröcsere, olajgomba csere megtortent de semmi nem törtent. 

Elözmenye volt a dolognak. Ha a motor elérte az üzemi höfokot alapjaraton ki kivillant az olajnyomás lámpa, de mivel a jelenség nem volt rendszeres csak kontakthibára gyanakodtam. A napokban egy hosszabb ùtra indultam és a cél elött beállt a klímakompresszorom és ezzel egy idöben kivillant az olajnyomás lámpa. Nem tudom a kettönek van e köze egymáshoz de ha valakinek volt már hasonló problémája vagy van valami ötletetek, esetleg tudtok linket ahol meg tudom nézni, hogy az olajpumpát hogyan tudom cserélni várom a hozzászólásokat. Köszi. Kalandra fel! :)

Power by Pityu Creative Commons License 2016.03.11 0 0 274

Lemaradt a kuplungnak semmi baja nincs hangja sem indításnál sem leállításnál hála az istenek :D , a nyikorgó hang a generátor szíj feszítője a görgött lecseréltem rajta, de maga a tartót nem ezért most is van egy kis hangja, de ez legyen a legnagyobb hibája.

Előzmény: kopehor (271)
Power by Pityu Creative Commons License 2016.03.11 0 0 273

Hello!

A fék megoldódott a hátsó tárcsákat kellett felszabályozni és azóta faxa, a főtengely ékszíjtárcsát kicseréltem, az ABS hiba nekem is volt, de megjavult ugyanis az adagoló szíj feszítője megadta magát majd a hiba észrevétele előtt még lekínoztam az önindítóval az aksit mikkor ki lett javítva bejött az ABS hiba. Aztán jött az ABS modul szétszerelése, érintkezők átforrasztása, de nem javult meg aztán sok utána olvasás után találtam egy írás miszerint érzékeny az ABS modul az alacsony feszültségre, aksi feltölt és lás csodát azóta semmi hiba.

Előzmény: kopehor (271)
Csuzi75 Creative Commons License 2016.03.06 0 0 272

Sziasztok!

 

Beleszerettem egy 1999-es S80-asba. 2.0T

Sosem volt Volvom így nem tudom, hogy mire számítsak. Hálás volnék pár jellemzésre tőletek.

Típushibák, hátrányok, előnyök.

 

Előre is megköszönöm.

 

Üdv

János

kopehor Creative Commons License 2016.02.24 0 0 271

Szia.

Nem sokkal előtted mi is vettünk egy s80-at júliusban.

Nem tudom, hogy megoldottad-e a problémát, illetve miket találtál azóta még.

A fékpedál visszadolgozás azt jelenti, hogy az ABS megy, de a futómű szarakodik vagy a tárcsa nincs rendesen szabályozva. Nekem stabpálca cserével megoldódott. A fékfolyadékot is lecseréltük, mert az előző tulaj nagyon elhanyagolta az autót és gyakorlatilag semmi viszkozitása nem maradt a löttynek (még jó, hogy túlméretezett fék van az autón).

Azóta belepörköltünk 20 000 km-t (most 352 ezer) és most jön az ABS kocka csere, mert megjelentek a lámpák (ABS és kipörgésgátló).

A lámpa: ha nincs rajta rendesen a kupak akkor párásodik. Én a vétel után az összeset leszedtem és kimostam, most űberjó mindegyik. Soha nem szedtem még szét s80-ast, de azt kell mondanom nem volt ördöngösség az oldalsó csavart ami tartja a lámpát kicsit nehéz volt megtalálni (elöl a sárga oldalfény alatt), (a közepéig kiszeded a csavarokat felül és kihúzod a lököst kicsit, aztán látod, hogy hogy kell), de könnyű volt szétszedni (a hátsók belső csavarját nehezebb kiszedni, de azt legalább láttam).

A nyikorgó hang: van egy olyan cucc, hogy rugós tag. Ez szemből bal oldalt amit feszítőként látsz a hosszbordáson. Ha kicseréled kb 2 hónapig nem lesz hangja, egyébként a kettős-tömegű lendkerék jelzi, hogy kezdj el spórolni, mert cserélned kéne valószínűleg a kuplunggal együtt! (a rugós tag max 30 ezer)

Főtengely ékszíjtárcsa: én cseréltem, mert mikor néztük az ékszíjak cseréjénél kiderült, hogy annyira odavan, hogy volt a külső és belső rész közt holtjáték (figyelj a bordaszámra!).

Asszem mindenre írtam. Ha segíteni tudtam örülök, ha nem és kérdeznél írj, lehet tudok válaszolni.

Szép napot!

Előzmény: Power by Pityu (260)
VOLVO 2.4 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 270

Hello forumozok. A segitsegeteket kernem.

 

Volvo s80 2.4 benzines automata 2000 juniusi evjaratrol van szo.

Semmi problemam nem volt eddig az autoval, viszont amikor vasaroltam mar akkor is a fedelzetin megjelent a

"alarm system service required" felirat. Nem tulajdontitottam neki jelentoseget. az auto mindig rendben indult.

Tegnap este azonban nem akart elindulni. azt hittem bizonyara tul gyorsan adtam ra a gyujtast es forditottam startra.

majd parszor megforgattam a kulcsot es ki be kapcsoltam a tavoranyitos kulccal. es akkor egyszercsak elindult.

gondoltam talan valamit reprogramozhatott de annak mas modja van.

aztan este mikor hazaertem meg rendben volt mikor lealitottam es ujra inditani probaltam.

reggel szinten elindult egybol. de mikor megerkeztem es ujra inditani probaltam ugyanaz a problema jelentkezett mint elozo este.

Aztan ujra sikerult elinditani.

delutan viszont ujra atuoba kellett ulnom es azota sajnos nem lehet beinditani.

akkumulator tokeletes a centralzar a taviranyitos kulccsal mukodik rendben.

beteszema kulcsot hibauzent ugyanaz mint eddig is volt "alarm system service required" fekpedal be parkolo allasban

elforditom akulcsot gyujtas, kattanas de ahogy startra forditom semmi.

vissza majd ujra de megint semmi csak egy kis kattanast hallani nyuilvan ahogy a fek es valto kozti zar dolgozik.

szoval fogalamam nincsen mi lehet a gond, olyan mintha immobilizer nem engedne elinditani az autot rendben ki tudom nyitni a taviranyitoval beulok nem szirenazik de mikor inditani akarom semmi.

mar leszereltema sarukat megnezte hatha nullaza rendszert de semmi. megneztem az osszes biztositekot de semmi.

 gondoltam gyertyakra es oninditora de megis ugy velem az immobilizer blokkolhat.

 

Tudna valaki segiteni mi lehet a gond?

be kellene merni komputeres muszerrel hatha jelzi?

 

Udv. es elore is koszonom avalaszokat

 

Zsolti003 Creative Commons License 2015.11.20 0 0 269

Diódahíd és fesz. szabályzó csere megoldotta a problémát. Remélem legközelebb figyelmesebb leszek....
Köszönöm a tanácsokat

Előzmény: Zsolti003 (268)
Zsolti003 Creative Commons License 2015.11.18 0 0 268

Naaa, ma odaig sikerült eljutnom, hogy eletet leheltem az elektromos dolgokba, ablak, ajto, vilagitas, stb...

Ez ugy tortent, hogy eszrevettem, hogy az önindító behúzótekercsén lévő kábel a ludas az elektromossag eltunese kapcsan. A kábel levétele közben sikerült a csavart tőből kitörnöm, de ettől a zárlat is elmúlt. Az önindító csere holnap történik és bízom benne, hogy nem történt nagyobb baj....

 

Előzmény: mtibi90 (266)
Zsolti003 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 267

Hm..... Kedden lesz időm megnézni. Most még bizakodom, hogy nem túl nagy a baj. Elsősorban a biztosítékokat nézem át aztán megpróbálom kideríteni mitől melegszik a testkábel. Beszerzek egy lézeres hőmérőt, hogy gyorsabban menjen a dolog...

 

 

 

Előzmény: mtibi90 (266)
mtibi90 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 266

Hát nem biztos.

Attól függ melyik modul károsodott. Ahhoz képest, hogy 15 éves autók ezek már rendesen tele vannak tömve computer modulokkal. Legelőször egy úgynevezett "karosszéria computerbe" jut az áram. Ez az úgymond központi agy. Ez vezérli és hangolja össze a különböző rendszereket. Az autó főbb részeit különböző komputerek vezérlik. Külön-külön modulja van a motornak, váltónak, ABS/ESP-nek, aztán még szintén külön-külön modulok vezérlik a műszerfalat (ebben beletartozik a világítás stb), rádiót, klímát, riasztót, immobilisert, légzsákokat. Nagyjából ennyi. Ez úgy nagyjából 9 computer amit ez a karosszéria computer hangol össze és vezérel.

Ha ebben károsodik valami akkor lehet nem tudja vezérelni valamelyiket, ha meg súlyosan károsodik valami akkor meg lehet nem tud semmit se kezelni. Na most ha valahogy eljut a fordított polaritású áram idáig akkor ott rendesen káoszt tud csinálni. Könnyen lehet, hogy semmi sem fog működni.

De azért valószínű, hogy van olyan modern védelmi rendszere a kocsinak, hogy ne engedje ilyen esetben a fordított polaritású áramot eljutni idáig. De ha a biztosíték csere mégsem oldja meg a gondot akkor onnantól kezdve már rendesen bonyolódik a dolog.

Előzmény: Zsolti003 (265)
Zsolti003 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 265

Reménykedni merek én is, hogy csak valamelyik fő biztosíték ment ki. Ha a központi agy megy ki attol az egyébb elektronikának működnie kéne nem? Gondolok itt az utastér világítás, rádió stb....

 

 

Előzmény: mtibi90 (264)
mtibi90 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 264

Első körben nézd át a biztosíték táblákat. A motortérben lévőt is és a műszerfal oldalában lévőt is. Ha szerencséd van kiment valamelyik fő biztosíték aztán ennyi. Ha nincs szerencséd akkor a computerben/ekben kiégtek a diódák és tranzisztorok, stbk. Ha biztosíték cserével nem oldódik meg a dolog akkor felejtsd el, hogy otthon megtudod javítani.

Előzmény: Zsolti003 (263)
Zsolti003 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 263

Sziasztok Volvósok SOS tanácsra lenne szükségem!

A problémám a következő: Sikerült vennem egy 2000 évjáratú S80-at 2.9-es motorral és egy baromi régi akkuval.

Gondoltam kicserélem az akkut..... 😒 na ez nagy hiba volt részemről mert egyből beraktam az akkut fordítva (most lehet mondani, hogy milyen birka vagyok) és próbáltam is indítani....

aztán beugrott, hogy itt fordított a bekötés. Gyorsan próbáltam orvosolni a problémát de gondolom mondanom se kell, hogy azóta se kép se hang.

Semmilyen kijelző vagy visszajelző lámpa nem világít és a test kábel forrósodik az akkumulátornál (levettem). Mit sikerült tönkre tennem szerintetek? Mivel külföldön élek és itt egy épkézlább szerelő nincs (ami meg van az horror áron dolgozik), nem marad más lehetőségem mint az önkezű javítás

:( 

mtibi90 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 262

Szia!

 

Amikor "nem indul" utána végül, hogy bírod beindítani? Addig indítgatod míg egyszer csak be nem indul?

Mikor "nem indul" akkor nem ír ki valami hibakódot vagy nem világit valami visszajelző?

 

Nekem volt S80-asom (igaz korábbi széria), de annak is voltak ilyen problémái. Nekem azt csinálta, hogy mikor ráadtam a gyújtást kiírta, hogy fékhiba meg váltó nem meglelő működés és nem indult az autó. Tekert meg mindent csinált csak nem indult. Lehetett kínlódni vele 10-20 percet majdnem aksi lemerülésig tekertetni mire nagy nehezen "elkapta" és indult. Aztán miútán beindult már semmi gond nem volt. Hibakódok eltűntek meg üzemelt rendesen. Volt, hogy egy nap többször is csinálta, de volt, hogy hetekig semmi.

A baj az volt, hogy lefagyott az ECU és emiatt nem indult az autó. Végül rájöttünk, hogy mikor "nem indul" akkor lekell venni az aksiról a sarút aztán visszatenni és utána már egyből indult is.

Megcsinálva nem lett mert túl költséges és bonyolult lett volna. Inkább eladtam a kocsit.

 

Van egy E Mercim ott meg mondjuk a rossz immobiliser produkált hasonló tüneteket. Alapból szerintem valószínűbb, hogy nálad is valami immos probléma van.

 

De summa summarum szerintem mindenképpen valami elektronikus probléma van. Amikor nem indul csak hosszas kínlódásra akkor próbálkozz az aksi saru levételével (ha tudod, hogy ilyen esetben biztos nem törlődik az immo kód), ha utána egyből indul akkor 100%, hogy elektronikus baj nem üzemanyag szivattyú meg hasonló "szervi" bajok. Aztán irány valami jó autóvillamossági szerelő. Fontos, hogy tényleg jó legyen mert ezeket a modern elektronikákat nagyon kevesen tudjak jól javítani. Sajnos én ezt a saját bőrömön már megtanultam.

 

Egyébként mindenféle Volvo elektronika ügyben pedig abszolút pártatlanul ajánlom a Vdash Hungary-t.

Előzmény: boing02 (261)
boing02 Creative Commons License 2015.11.02 0 0 261

Sziasztok!

Segítséget szeretnek kérni. Olyan problémam van hogy a volvo s80-asom indul 2-3 héten keresztül aztán gondol egyet és nem indul. Benyomom az indítógombot és hajtás van de nem indul be. Nem tudom mi lehet a probléma de üzemanygszivattyút már cseréltek rajta. Az autó 2011es évjáratú. Ha van vkinek vmi ötlete szívesen venném. Ködzi előre is.

Power by Pityu Creative Commons License 2015.09.28 0 0 260

Sziasztok! Nemrég vetem egy s80 2.5d 99-es évjáratú volvot és lenne egy pár problémám hátha tudtok segíteni.

Erősebb fékezésnél a fékpedál visszadolgozik az eleje meg beremeg ( új tárcsa és betétek vannak rajta ), a másik problémám az egyik lámpa párásodik ki szeretném szedni kérdés csak az lenne, hogy ki lehet e szedni egyszerűen vagy le kell bontani lökhárítót vagy valamit még hozzá? és az utolsó gondom a főtengely ékszíjtárcsa forgás közben úgy forog mintha nem lenne kicentrírozva, javítható vagy cserés és indításnál vagy leállításnál nyikorgó hangot ad arról a részről lehet a tárcsa hibája? Válaszotokat előre is köszönöm!  

Etyi Creative Commons License 2015.09.18 0 0 259

Szia!

 

Szoftverrel kell illeszteni, az autó konf ban a régi rádió szerepel, ezért tiltja a kijelzést, illetve a világítását.

 

-> márkaszerviz

Előzmény: Dávid8819 (258)
Dávid8819 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 258

Sziasztok. A következőben szeretném a segítségeteket kérni: Sima kazettás rádiót (hu-401) cseréltem cd-s rádióra (hu-601). A problémám az hogy az új cd-s rádión egy darab gomb sem világít, egyébként minden más rendesem működik. Tud rá esetleg valaki megoldást ? Köszönettel:N.Dávid 

V.A.S. Creative Commons License 2015.07.19 0 0 257

Sziasztok.Szeretném ha ajánlanátok Budapesten egy megbízható szerelőt.Előre is köszönöm..

dreizwanzig Creative Commons License 2015.06.29 0 0 256

Sziasztok!

 

Lehet vicces lesz a kérdés, de most került hozzám egy 99-es S80 és nem tudom, hogy ezt a középső kijelzőt hogyan lehet kinyitni... Valaki meg tudná mondani? :)

http://www.mp3car.com/vbulletin/attachments/newbie/18537d1124330669-project-start-on-volvo-s80-d5-2002-100-300x300.jpg

gypali Creative Commons License 2015.06.16 0 0 255

Üdv Volvo-sok!

 

Lenne egy kérdésem találkozott-e már valaki hasonlóval!

 

Volvo s80 2001 -es évjárat  2,4 T beállítod a klímát és kb 30 perc múlva lekapcsol,,Majd leállítás után újra jó?

Ez normális?

 

Ma kiszedtem a pollen szűrőt, hát nem volt tiszta......

 

 

Mit javasoltok?

 

Üdv:

Pál

gchp22 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 254

Üdv Volvo tulajdonosok!

Kinéztem magamnak egy-két s80-as dizel autót és érdekelne melyik a megbízhatóbb és jobb. A 2.4 163 le vagy a 2.5 140le? ezen belül is az automata vagy manuális? Mik a típus hibái és mire kell odafigyelni?

A válaszotokat előre is köszönöm 

Szigor01 Creative Commons License 2015.05.01 0 0 253

Üdv!

Nemrég lettem egy Volvo s80-as új tulajdonosa.

Az autóban RTI navigáció van, azonban csak pár ország térképe van feltelepítve rá. Megvannak a telepítő dvd-k, ám eddig nem sikerült rájönnöm, miként kell őket használni. (Sajna nincs kezelési útmutató)

Tudna valaki segíteni, hogy miként lehet feltelepíteni a térképeket?

Üdv,

szigor

novothauto Creative Commons License 2015.03.14 0 0 252

Üdv!

 

Gyáriban 140-160e között van és fel kell kódolni (bár motorkódot nem írtál).

Azért ilyen drága, mert ez a can bus végpontja, nem csak egy egyszerű fojtószelep.

 

 

Előzmény: VolvoS801999 (249)
V.A.S. Creative Commons License 2015.03.11 0 0 251

Sziasztok.Segítsetek kérlek.Egy megbizható Volvo szerelőt keresek.Szabó Robit ajánlották de nem sikerült kideríteni a tel.számát.Ja és Budapesten lenne jó.Köszönöm..

sooty Creative Commons License 2015.03.01 0 0 250

Sziasztok, apósomnak van egy 2010-es S80 volvója. Olajat kell benne cserélni, ki is írja, hogy esedékes a szerviz. Kérdés, hogy hogyan lehet manuálisan törölni a figyelmeztetést. Youtoubon megnéztem egy videón, de nekem az alapján nem sikerült.

Törlés próbálkozáskor ezeket a kódokat találtam benne eltárolva: 020, 040 és 163. Ezek mit akarnak jelenteni?

Köszi a segítséget.

VolvoS801999 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 249

Sziasztok. Fojtószeleppel volt már valakinek gondja Volvo S80 nál 2,4 B es.?

Mert a kinti szerelőm azt mondja h azt kéne cserélni mert az miatt vibrál a lámpás is az fordulatszám gond mellett!

Megéri e felújíttani? És ha nem akkor esetleg valaki tudna tanácsot adni h hol lehetne újat venni?

Előre is köszönöm  

Dezsi13 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 248

Szia.

 

Ez itt egy hiba gyüjtemény. Remélem segít.

 

 

https://drive.google.com/folderview?id=0B8ddjS5buSnsaWRqUGlvSkJwWWM&urp=https://docs.google.com/folderview?id%3D0B8ddjS5buSn&ddrp=1#

Előzmény: um (232)
Dezsi13 Creative Commons License 2015.02.21 0 0 247

Szia. 

 

A fojtószelepet az Ivanics-nál újra kell programoztatni. Amikor én csináltattam még 20e kemény forint volt. 

Előzmény: gc_icetea (233)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!