Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2008-as 1,8-as benzines Honda civikem van. Töltés jelző világít, töltés nincs. Akku új, tökéletes. Generetor bemérve, átnézetve és hiba mentes. Találkoztatok már ilyennel? Mi lehet a baj? Diagnosztika P16BC hibakódot jelez.
Sziasztok A segítségeteket szeretném kérni, mert hiába érdeklődtem eddig, nem kaptam segítséget, autóvillamosnál is jártam, az utolsó Honda szerviz most zárt be nálunk.A klímát egyszerűen nem tudom leállítani, ha olyanja van. Mindegy, mire állítom, bekapcsol. Néha azt is csinálja, hogy az ON alatt kikapcsol, az OFF alatt meg bekapcsol. Mindegy, hogy hidegre, vagy melegre állítom. Ha megnyomom az off-ot, belső keringetésre kapcsol, és felnyomja a ventilátort a maxra. ????
Lehet, hogy ezzel áll összefüggésben, de a fűtés is elég gyenge, holott, ha bemelegszik, a Hi állásban tud meleget fújni. 22 fokra állítva egyszerűen hideg van, holott a Jazz 18 fokra állítva kánikulát csinál. Persze, ha kell feltekerem a Hi-re, de gyanakszom a belső hőmérőre. Ugyanakkor az autóvillamos ezt mérte meg és jónak találta.Előre is köszönöm, ha van valami tipp, lehet, hogy már más is tapasztalt ilyet.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni,ufó civic 2006 1,8 nappali menetfényt szeretnék beszerezni. Nem tudja valaki van e a motortérben előkészítés vagy csatlakozó ahonnan ki lehetne építeni.
Valaki tudna szolgálni hasznos infóval,vagy tapasztalat.
Civic 2007 sedan:Kulcs gombokkal müködik a kp zár nyitás-zárás.De!Ha kulccsal akarom nyitni-zárni semmi.Meg se mozdul a kulcs a zárban.Csom tartót tudom nyitni a kulccsal. Mi a franc lehet a baja a zárnak?
Amikre te gondolsz azok ki vannak zárva.Első körben tisztítsd ki és később nézz rá.Gyanítom tiszta is marad.Ha a gyertyától nem megy oda semmi,akkor csak kívülről kerülhetett oda valami véletlen folytán.
A gyertyamenet az jó volt , mikor kivettem a régit és betettem az újat , a régi menete száraz volt sőt a gyertya is viszonylag jó állapotban volt, bár inkább fehér lerakódás volt rajta--meg is volt húzva.
Én arra gyanakodom hogy valami tömítés miatt folyhatott oda olaj , szelepszár vagy hengerfedél vagy valami túlfolyó lehet benne ha túlöntik olajjal akkor kifolyik valahová?
Azt azért nézd meg,hogy kívülről kerülhetett e oda olaj.Amennyiben nem,akkor hallgasd meg,hogy van e szuszogás ennél a hengernél,vagy takarítsd ki rendesen a gyertya helyét és menj vele kb.100km-t.Majd nézz rá ,hogy van e ott olaj,esetleg vékony olajfilm.Ha van,akkor a gyetya mellett jön ki a cucc,vagyis rossz a menet.Ez azt jelentheti,hogy valaki túlhúzta a gyertyát és sérűlt a menet.Viszont még azt is megnézheted,hogy a gyertya alatt ott van e a saját alátétje,aminek mind a rögzítésben,mind a tömítésben szerepe van.
Honda civic 2004 es gyertyacserénél láttam,hogy némi olaj állt a gyertya körül kívülről, mert jócskán olajos lett a gyertyakulcs,olyan 1-2 cl állhatott a gyertya üregben. Fogyasztja az autó az olajat és utántöltögetik volt hogy túltöltötte, ez okozhatta e ezt, vagy valamelyik tömítés hibája miatt folyhatott oda olaj? Csak egy gyertyánál volt ilyen, az a gyertya nem volt olajos a vége az égéstérben.
Ha engem kérdeznél én azt mondanám,hogy ez teljesen ok.A szinkrongyűrűknek bizonyos fordulat kell,hogy jól működjenek.A 20 km/h nagyon alacsony fordulatot ad az 5. sebességnek.Úgy gondolom ez inkább jó dolog mint rossz,megvédi a sebváltót és a motort is egyben.Nincs semmi baj ezzel.Régen a szinkrongyűrűk nélküli sebváltókkkal a váltás gázfröccsel ment csak,hogy megfelelő fordulat legyen a fogaskerekek következő fokozatának összeillesztésénél.Ne aggódj emiatt.Viszont ajánlott,hogy nézz rá a váltóban az olajszintre ( kb. 100 000 km-ént érdemes megnézni,"esetleg" cserélni....én cserélem is...a kenés nagyon fontos!).
Hello! Jó hírem van! Jó a központi zár a Honda civic én! A Maxell új tartós elem a papirban le volt merülve..... Semmi szufla nem volt benne. Másik tartós elemet tettünk bele, és ezzel működik..
Egyelőre keresek szerelőt hogy időpontot egyeztetünk és ránéz. Már beszéltem egy kettővel otthagyni viszont nem hagyom a kocsit, inkább megvárom. Több embertől hallottam, hogy az irányítót újra kell tanítani. Nem tudom. Amikor megvettem ment persze, amikor az árokba mentünk, akkor utána a szerelőnel kivettek az akksit is, sokáig állt az autó, az akksi megadta magát, haza tudtam vele jönni, de már másnap nem indult. Akkor nap még a távirányító is működött, igaz, én úgy hallottam , hogy olyan nehezen, 'nyogve" zár és nyitott ki. Ezt kétszer megcsináltam, nyitottam zártam, és azóta csak kulccsal zar es nyit. Elemet cseréltem, Maxell tartós elem. Így se jó. Most várom mit mond a szerelő mikor tud fogadni H ránézzen... köszi a segítséget mindekinek.
Sziasztok! Holnap ki fogom próbálni a központi zár* kódolását* ha sikerül, ha nem, ( bár remélem fog) mindenképp jelzek. Imádkozok hogy sikerüljön..... Remélem nem csinálok még nagyobb bajt.
Helló köszi a választ. Közben kiderült hogy az akku megment. Bemèrtèk és nulla. A sok állás sem használt neki. Azóta az a pálya, hogy ma beletettuk az új akksit ,megy. De a hibajel az ki van írva. Valami chek..... Nemtudom pontosan. De ez még a. Borulás előtt gyulladt ki, tehát a borulásnak smemi közé hozzá. A kereknyomas miatt mert a jobb első puhább volt. Fel lett fujtatva de még most is ég a lámpa. Közben meg a központi zár nem működik, illetve csak távirányítóval nem.kulccsal lezárom, lezár és kinyit kulccsal. A potkulccsal ugyanez a helyzet bár az sose volt használva. Lehet hogy az elem van lemerülve bennük? Nem merem kicserélni mert azt hallottam szerelőtol hogy elfelejtheti a programot és újra kell programozni ha nem fogadja az új elemet .
Az előző tulaj azt mondta hogy ő egyszer cserélt benne elemet és minden ok volt .
Ugyan nem engem kérdeztél,de elmondanám az én véleményemet,ha megengeded.
Már régóta szemeztem a civic sedánnal és végre találtam nekem valót és éppen 2008-as. :-) Az autó mindenben jól teljesít.Nekem nagyon tetszik a műszerfal osztottsága, kék színe és természetesen az,hogy minden működikAz autó formája is nagyon bejön.Szépek az első lámpák ,de főleg a hátsók ragadnak meg.Nem mindennapiak,nagyok és főleg "világítanak".Ez ad biztonságot hátulról!
Motorikusan is kitűnő.Alapjáraton alig hallani a hangját,de pörgős,jól húzó motor.(szeretem :-)).Teljesen jól össze van rakva,rozsda sehol,eredeti minden az alján,nem lóg vagy kopott meg semmi,pedig 296000km. van benne.Az autó magyarországi.
Kisvárosban lakom,itt 7.6L a fogyasztása.Horvát nyaralás 2000 km.autópálya 140 tempomat 6.1 liter 2 személy full megpakolva.Kipróbáltam 110-120 között is ott 5,8l. Itt van óriási jelentősége,hogy a benzines kategóriában ritka a 6. sebesség.
Persze mindíg extrát kap üzemanyagban itthon is és külföldön is.Azok a plusz adalékanyagok hosszú távon meghálálják magukat,és a minőségi motorolaj a láncos vezérlés miatt.
Talán nekem ez a gyenge pontja...a csomagtartó.Hétköznapokban teljesen ok,de egy nyaralási pakolásnál a hátsó ülésekre is szükség van.
Ne haragudj a zavarásért de én egy 2008-as sedan civic vásárlását tervezem és olyan kérdésem lenne mennyire hajlamosak a rozsdásodásra ? Főleg a kerékjárat és a küszöbre gondolok.
Vedd le a sarukat,hogy az autó elektronikáját kizárd.Töltsd fel és mérjél rá 12 vagy 24 óránként.Ha zárlatos,már az első 12 órában is látszani fog a feszültség esése,24-ben pedig főleg.Ha próbalámpát is használsz,azon is látszik majd,hogy halványodik a fénye.
Igen,tönkre mehetett az akksi ütéstől is és attól is,ha tartósan ferdén áll.Ilyenkor a szárazon álló cellák vetemedhetnek és így összeérnek,ez okozza a zárlatot.
Én gariztatnám,ha nincs rajta sérülés.Nem kell azt tudni,hogy mi történt vele.Zárlat és kész.