Az a baj,hogy ezzel a szoftverrel nem látom a modulokat a busban. Csak a K bus hibát írja semmi mást .Azt hiszem, hogy kell vennem egy normális szoftvert BMWhez, mert ezzel lótúrót nem tudok kezdeni így. Azt még egyébként nem mondtam, de a szintszabályzás sem működik. Azt hiszem ebbe beletörik a bicskám.
Köszönöm a segítséged ránézek majd a hétvégén és jelentkezek,hogy mi a fejlemény. Ha ott is rendben van a szál és nem szakadt,akkor pedig az LCm lehet a rossz pedig azt is már kicseréltem és ugyanaz mint korábban, de persze a használt is lehet rossz.
Diagolni ma nem tudtam, mert csak most este szántam a kocsira egy órát,ezalatt meg csak méregettem. Ugye amit mondtál, a fehér szürke sárga kábel a pin 36os. az a kombi műszernél melyik színnel csatlakozik be? Csak azért mert ott a két csatinál nem található meg ez a szín kombó. A feszültségek megvannak a testek is, zárlat sincs.
Most így pontosan nem tudom megmondani, egy lista alapján néztem amit a neten találtam. Átnézem a tiéd alapján is, aztán majd mondom, hogy mire jutottam. De az mondjuk már simán benne van, hogy feladom. 😊 Addig is köszi a segítséged.
GS42534 1999es , autocommal próbálkozok, de például az lcm modulba bele sem tudok nézni, mert hiba jön, a jármű nem reagál. Tudom, hogy nem a legjobb szoftver a BMWhez de ez van nekem .
kimértem mindent, mindenhol van áram a moduloknál ahol kell, a test is oké. Viszont még arra jöttem rá , hogy az ülésfűtésem sem megy a bal oldalt és áram sincs az ülésnél, valamint a ledek sem világítanak. A komfort modulra teszem a voksomat szerintem az lesz a hunyó. Neked mi a véleményed?
Szia. Nem vált be az LCM modul csere, valami miatt Can bus hiba is van és ha bele akarok menni az LCM modulba nem is engedi, a jármű nem reagál üzenet jön. A gyújtáskapcsoló produkálhat hasonló hibát szerinted? Csak mert régebben csináltam egy kocsit, aztán ott is az volt a hiba,hogy a jármű nem reagált aztán mindenféle különös hiba jött. Légzsáklámpa világított és nem is tudtam diagolni a lézsákot ez miatt, nem volt napellenző világítás , meg ha jól emlékszem valami váltóhibát is dobott, meg talán még a hátsó ablaktörlő sem ment. Szóval egy katyvasz volt az egész, aztán végül egy 20 eurós alkatrész miatt szívtam vele több napot.
Tehetsz bele másik LCM modult,de kódolni fog kelleni az autóhoz és beleírni a megfeleő km állást,különben megjelenit a manipulációs pont az óracsoport kijelzőjén.
Arra figyelj a cserénél,hogy LCM3-nál a manual LWR és az auto LWR nem csereszabatos egymással.
Srácok, a segítségeteket szeretném kérni, javítok egy autót mindenfélét rajta műszakira.De sajnos van benne egy olyan hibajelenség is, ami az LCM modul hibájára utal és ezt alátámasztja a diagnosztikai vizsgálatom is. ( irányjelző visszajelzés, távfényvisszajelzés, figyelmeztető hangjelzés nincs) meg még sok más. A kérdésem ezzel kapcsolatban az lenne , hogy beépíthető e használt modul is vagy csak az új jöhet számításba? Köszönettel. Zoli
Egy történetet szeretnék megosztani, hogy más ne járjon így: egy bizonyos egri illetőségű M. Péter BMW specialista, "tuningmester", versenyautó, rally-autó felkészítő "javította" az autómat. Valójában szinte semmit nem csinált rajta, de majdnem 1 millió Ft-ot kért el. Amiket pl. állított: két ajtókárpit le-föl szerelés 48000Ft (nem elírás). Eleje, lámpák szét-össze: 10000Ft Nem tudom miért volt rá szükség, mert lámpapolírról ugyan volt szó mattulás miatt, de az nem lett megcsinálva.
Tetőn alig látható két pici horpadás javítása: 47000Ft. Ezt kértem, de ha tudom, hogy aranyárban méri, akkor nem kérem. Tetőkárpit le+fölrakása: 22000Ft. Szükségtelen volt, miután azt mondta, hogy mégsem kinyomva, hanem vákuumos módszerrel történt a javítása a tetőn lévő két kis horpadásnak
Hogy csak néhány dolgot említsek.
Mindemellett volt egy csomó munka amit nem is kértem, hogy csináljon meg, és mellesleg meg se csinálta csak azt állította, persze én utána senki sem javasolta, hogy bírósághoz forduljak a hosszadalmas, bonyolult, nehezen bizonyítható, költséges (amit utólag kap vissza az ember, de a nehéz bizonyíthatóság miatt még kétséges kimenetelű is) procedúra miatt. Arról nem is beszélve, hogy megkértem, hogy hozzon be Ausztriából, vagy Németországból nekem BMW-t, de hozott egy magyar rendszámos, állítása szerint Bécsi autót, mert magyar a tulaj, de ott dolgozik. Furcsálltam már azt is, hogy milyen hamar hazaért vele, de nyilván megbíztam benne. Kiderült, hogy Pestről hozta, utána ennek a javításáról szól a hozzászólásom eleje (szinte javítani se kellett volna)... Tudnék mesélni bőven, de csak annyit tudok mesélni, hogy vigyázzon mindenki a pénztárcájára, nekem ez egy milliómba került. Szóval ne bízzatok így meg senkiben, mint én tettem, nekem ajánlották az illetőt, aztán kiderült, hogy aki ajánlotta az sem ismerte :/ Meg azt állította, hogy az alján berozsdaátalakítózta a rozsdafoltokat, közben meg nem volt ott berozsdaátalakítózva semmi, stb., stb.
Sziasztok olyan problémám van egy 99 e39 530d ahogy leveszem gyújtásról eltünik az óra dátum meg minden kivéve a rádió marad meg.Valakinek van valami tippje.
- A szivattyú alján van egy tartály, abba lehet ellenőrizni a folyadék mennyiségét. Természetesen csak hiraulika olajjal szabad fel és utántölteni. (Shell Fluid 41, ASF 41 vagy Petrosin), utána légteleníteni kell. Ahogy a videót újra megnéztem, a srác azt mondja, hogy ATF-el (Automataváltó olajjal) is lehet helyettesíteni.
- A másik variáció, amikor a gázrugó fárad el. Ez a hátsó ajtó 2 zsanérjánál található a tetőben gyakorlatilag. 2 db van oldalanként, a 2 külső a vékonyabb, az csak az üveg részt emeli és tartja meg, a 2 belső sokkal combosabb, pedig az egész ajtót.
Egy olyan problémám van, hogy nem tudom nullázni a fogyasztást a bc gombbal.
Nagy óracsoportom van és irises rádió.
Azt olvastam, hogy elvileg így nem is jöhetett volna ki a gyárból, de alvázszám alapján lekérdeztem és 0555 elvileg a nagy óracsoport, viszont kiszedtem a rádiót és nincs is mid csatlakozó cs a 40 pines, pluszban alvázszám alapján is csak egy sima kazettás rádióval jött ki.
Az mitől lehet,hogy Touring elektromos hátsó ajtó nem nyílik ki rendesen. A szivattyú elindul,de csak kézi segítséggel tud teljesen kinyílni. Van ennek valahol valami olajtartálya ahova pótolni lehet,vagy cserélni?