Látom, nem szeretnél válaszolni arra, hogy miért utálod a Ferrarit vagy másik csapatot?
Vagyis inkább az a gyanúm, hogy meg sem tudnád indokolni az utálatodat, csak divatból mondod. Úgy látszik, hogy divat utálni a Ferrarit és te sodródsz az árral.
Nem kell válaszolnod, de ha tökös gyerek vagy, akkor meg tudod indokolni, hogy miért utálod a Ferrarit?
Válaszolok a kérdésre a magam részéről, mielőtt visszakérdeznél :
Én nem utálok a NASCAR-ban egy versenyzőt és egy csapatot sem. Sőt, egy autómárkát sem. Mindenki győzni megy oda és nincs miért utálnom egyiket sem. Nagyszerű versenyzők egytől-egyig és örülök, ha láthatom őket versenyezni.
Leírtad, hogy utálod a Ferrarit. Én csak arra lennék kiváncsi, hogy miért utálod pont a Ferrarit? Miért nem a Renault vagy a Mercedes az utálatod tárgya? Ezt szeretném megérteni. Szeretném jobban átlátni, hátha én is megutálom a Ferrarit vagy valamelyik másikat. Mi az oka annak, hogy utálod?
Szerintem ezt az értelemtől zengő kérdést senki nem fogja neked megválaszolni mert értelme kb annyí van mintha azt mondanám jövőhéten a nextel autókon csak baloldalt lesz kerék.
Nekem mindig rózsás pír lepi el az arcomat olyankor, amikor valaki IQ-háborút indít egy olyan mondattal, ahol a "hogy" előtt nincs vessző és a "haggy" szó is szerepel.
Továbbra is tartom, hogy én a NASCAR-ról beszélek, mert figyelemmel kísérem (kísérjük) mindhárom fő szériáját és én, ha tehetem, akkor a nyugati és egyéb régiókat is, ami mind-mind a NASCAR név alatt fut.
F1 helyett se azt mondom hogy nézem a FIA-t erről ennyít..........
azér annyít mer fingom sincs mrnnyí csapat van
"Miért lehet utálni a Ferrarit? A NASCAR fórumon miért nem utáljuk a Chevy-t?" bebizonyítottátok a nascar részbe hogy híjján vagytok iq-nak szal az ilyen értelmes kérdésekkel haggy békén
Hát épp ezért nem értettem hogy lehet 1 autó sokkal jobb mint a másik mikor 1formák........ ugye f1-be jóval szembetűnöbbek a külömbségek ott lehet érteni 1-ik miért jobb klasszisokkal mint a másik
Több okból: 1: annyival rutinosabb/tehetségesebb pilóta. 2: az autóját jobban sikerült beállítani a hétvégére. Kisebb különbségek itt is vannak az autók között, de közel nem annyira meghatározó mint pl az f1-ben.
Pontozás itt a lap alján Plusz 5 bónusz pont jár annak aki legalább egy kört vezet, és plusz 5 annak aki a legtöbb kört vezeti, így maximálisan 190 pont szerezhető.
Bajnokavatás: akinek az év végére a legtöbb pontja lesz az a bajnok. Illetve a Nextel szériában van még a chase ami annyit jelent, hogy a vége előtt 10 futammal az akkori állás szerinti első 10 új pontokat kap (1=5050, 2=5045 3=5040...) így már csak ők lehetnek bajnokok, a többiek a 11. helyért versenyezhetnek, meg az azzal járó pénz, és egyéb nyereményekért.
Miért ilyen hosszú? Mert ez tetszik a népnek, meg azért százezreket (dollárban) nem adnának egy 70 körös bohóckodásért a versenyzőknek:)
Sárga zászló baleset, vagy egyéb veszély (pl nem odaillő alkatrész a pályán) esetén van érvényben. Nem ugyanaz mint az F1-ben mrt itt ahogy beintik azonnal lassítani kell, és jön is be a Pace Car, ami mögé szépen felsorakozik a mezőny, és "vonatoznak" pár kört amíg takarítanak. Sárga háttérrel kiírt versenyzők lehetnek bajnokok az év végén.
néhány kérdés: mi az a sárga zászló? miért van egyeseknek sárgával kiemelve a nevük mikor kiírják ki hanyadik? mi az a catch? milyen a pontozási rendszer, hogy avatnak bajnokot?