Keresés

Részletes keresés

ARIBOY Creative Commons License 2005.11.13 0 0 82
Szivesen.Készitesz még fotókat villamosokról?
Előzmény: andiku (81)
andiku Creative Commons License 2005.11.13 0 0 81
Köszönöm.
Előzmény: ARIBOY (76)
Uezbeck Creative Commons License 2005.11.13 0 0 80
Mondjuk az is igaz, hogy a TW-k elég magas padlószinttel vannak megáldva. A szintbeli különbségre én se gondoltam, de egy felüljáró tényleg segítene.
Előzmény: vrobee (78)
vrobee Creative Commons License 2005.11.13 0 0 79
Jav.: ... eredetileg az ajtók visszazártak az utolsó használat után négy másodperccel.
Előzmény: vrobee (78)
vrobee Creative Commons License 2005.11.13 0 0 78
az ülések meglehetősen merevek, s télen, ha sokáig nyitva van az ajtó, átveszi a hideget..
Ez BKV fícsör, eredetileg az ajtók visszazártak az utolsó használat után másodperccel.
Szerintem még a magas padlószint is gond a TW-knél (nehezen mozgók, babakocsisok miatt).
A többivel teljesen egyetértek.

A jelenlegi 42-es a maga 10 perces útvonalával nem túl praktikus. Félek, hogy pont ezért a BKV felszedi a síneit, s helyette buszokkal váltja ki. Szerintem ezt a vonalat célszerű lenne kivezetni a Havanna telepig, s esetleg még a Gloriett lakótelepig is kilehetne onnét vinni. Szerintetek ez egy reális álom a villamosok meghosszabítását illetően?
Szerintem teljesen. Az utasforgalom indokolná. A problémát itt a lajosmizsei vasútvonal szintbeli keresztezése jelenti, ez már az 50-esen is elég gáz. Felüljárót kellene építeni. De ideiglenes megoldásnak én a szintbeli keresztet is bevállalnám...
Előzmény: Uezbeck (77)
Uezbeck Creative Commons License 2005.11.13 0 0 77
Sziasztok. Én is egy viszonylag új közlekedés barát vagyok. 3 évet lektam az Örs vezér téren, tehát ismerem a helyi viszonylatokat. Szerintem jó húzás volt az Örsön a villamosok vonalának összekötése. Nem kell átmenni az Örs vezér téri földalatti mulatón (elvégre "élőzene" mindig biztosítva van:-)), aki teszem én Kőbányáról a Bosnyákra megy. Én támogatom azt, hogy minél hosszabb legyen egy vonal, természetesen minél több -elegendő- kocsival. Jó volna, hogyha szereznének be még néhány TW villanyost. Nekem ez az egyik kedvencem (fej-fej mellett az UV-val), s nem utolsó szempont, hogy a leghalkabb döcögény ma Pesten, s a mono-motor se elhanyagolható. Egyetlen hátránya részemről az, hogy az ülések meglehetősen merevek, s télen, ha sokáig nyitva van az ajtó, átveszi a hideget.. Nekem egy másik vonal hosszabbítására volna ötletem: A jelenlegi 42-es a maga 10 perces útvonalával nem túl praktikus. Félek, hogy pont ezért a BKV felszedi a síneit, s helyette buszokkal váltja ki. Szerintem ezt a vonalat célszerű lenne kivezetni a Havanna telepig, s esetleg még a Gloriett lakótelepig is kilehetne onnét vinni. Szerintetek ez egy reális álom a villamosok meghosszabítását illetően?
ARIBOY Creative Commons License 2005.11.12 0 0 76

Kedves Andiku!

 

A fotók nem rosszak! Gondolom te fotóztad őket?

Előzmény: andiku (75)
andiku Creative Commons License 2005.11.12 0 0 75
Sziasztok! Teszek fel ide kettő darab képet, ami remélem tetszik. Andiku
Előzmény: KQno (74)
KQno Creative Commons License 2005.11.08 0 0 74

Látom kicsit nagyon pang a topic, úgyhogy írok én:

Örömhírek:

-Gyógyszergyári út kereszteződésében mindkét oldal újraaszfaltozva. 61E-vel mindkét irányban úgy mentem át rajta mint forró kés a vajon :) Egy álom :)

-Élessaroknál RAFS-ozás van
Rosszhírek:

-Terebesi-Örs szakasznál nem láttam semmi mozgást egyenlőre... Csavarok ugyan úgy hiányoznak, sínek görbék stb...

-Gyors buszos menetidő Örs-Buszsáv kezdete: 20 perc (említem, hogy ez olyan 200 méter lehet)

A pótlóbuszok sofőrjei napi 3-4-szer tökéletesen összezavarodnak... Ma pl egyik azt hitte, hogy már műszakizhat, közben még lett volna egy köre... Orrom előtt ordította le a kollégája.

Ja, és hogy mindenki örüljön, tegnap lőttem pár képet suli után:) Van még több is bőven, de nem akarom mind a 40-et felrakosgatni ;P

KQno Creative Commons License 2005.10.27 0 0 73
Sajna ezt sztem csak a nagyon benfentesek tudják :( Amúgy remélem, hogy megcsinálják a Terebesi-Örs szakaszt, mert pl. a Terebesinél jópár rögzítőcsavar hiányzik a sín mellől. Amúgy a Gyógyszergyári út keresztezésénél az útpálya felét üjraaszfaltozták a sínek közt... De az EGIS felé, még mindig nagyon szar...
L-Meldrum Creative Commons License 2005.10.26 0 0 72

üdv,

 

most csak az Élessarok környékén csinálnak valamit azzal a néhány méter vágánnyal vagy esetleg felújítják a Terebesi - Örs közötti szakaszt is?

 

A Fehér út pedig vigye a próbakocsijait Mézeskalács felé (amit vihet, mert a T5C5 arra nemkivánatos személy).

KQno Creative Commons License 2005.10.26 0 0 71
Most olvastam a "Síndöcögények, főleg a sárgák" c. topicban, hogy a Thökölyn szomorkodik egy tewe pár napja a 44-es és 67-es vágányain. Mit csinál ott??? Innen nem tudja valaki? Lehet, hogy holnap kimegyek megnézni, hátha még ott lesz a kis édes :)
KQno Creative Commons License 2005.10.26 0 0 70
Sajna, de amíg bent áll addig is lehet bűvészkedni állvánnyal, meg hosszab exponálással, stb, de nem akarok offolni... Amúgy az élessarokhoz gondolom sajnos nem nyúlnak... Pedig megérdemelné nagyon, mert a 37-essel való átszelések alól már szó szerint hiányzik az aszfalt és minden ami tartotta... Szabályosan lóg a levegőben...
Előzmény: jóképességű (68)
BOROS-L Creative Commons License 2005.10.26 0 0 69
Ma 2 óra körül egy hibaelhárító nézegette a sörgyárnál lévő váltókat. Lassan készülődnek a vágányzárra.
jóképességű Creative Commons License 2005.10.26 0 0 68
igen, az jó lenne, csak az a baj, hogy egy darabig 37a nem lesz világosban:(
Előzmény: KQno (65)
jóképességű Creative Commons License 2005.10.26 0 0 67

A pár feltöltött átszelésen kívül a 67-44 elágazásánál le van aszfaltozva a delta kb 20m hosszan meg egy buszmegálló is a vágányokon van...

Előzmény: g86 (66)
g86 Creative Commons License 2005.10.25 0 0 66
Ha valamiért nagyon el kellene érni a VJF-et, akkor Hungária krt. - Thököly út - Bosnyák tér - Nagy Lajos. Igaz, van pár feltöltött átszelés :) 
Előzmény: KQno (65)
KQno Creative Commons License 2005.10.25 0 0 65

Sörgyárhoz csatlakozom :) Főleg mikor majd jön visszafogni a 37A is :) Amúgy remélem majd szépen és persze a fontosabb: JÓL megcsinálják a páyát. Bár maga a Fehér út is jó lett, bár nem értem miért nem lehetett azt a 2 sor kockakövet kiszedni a nagypanel, meg az aszfalt közül. Hacsak nem kiszedik onnan is a paneleket és utána aszfaltoznak értelmesen... Mellesleg a két vágányt egyszerre cserélik? Mert ha igen, akkor a VJF-et nem lehet majd elérni, csak vasúton és nagyon nagyon cselesen... :)

T. Ádám Creative Commons License 2005.10.25 0 0 64

Erre én is kiváncsi vok. Novembvertől az Örsre a 82esel megyek ki és csak utána megyek a villamospótlóhoz. De legalább lesz mit fotózni :)) Főleg a Sőrgyárnál.

Előzmény: KQno (61)
jóképességű Creative Commons License 2005.10.25 0 0 63
Igen, bocs... 16-ot ad ki. A buszos témához nem igazán tudok hozzászólni... azt sem tudom melyik melyik... :-( nem értek hozzá, inkább nem mondok semmit, mert nem akarok úgy csinálni mintha értenék hozzá:) 
Előzmény: KQno (61)
BOROS-L Creative Commons License 2005.10.24 0 0 62
Szerintem a pótlókat majd Délpest, Cinkota, és Troli fogja kiadni. Lem lesz gond a kiadással.
Előzmény: KQno (61)
KQno Creative Commons License 2005.10.24 0 0 61

Hell!

Őőő, sose voltam egy kimondott matekzseni de amit írtál, az akárhogy számolom 16 kocsi. Akkor most hova adnak ki esetleg kevesebbet, vagy csak 15-öt gépeltél 16 helyett???

Amúgy most lesz ugye a Fehér úti vágányfelújítás és lenne egy kérdésem: Csak szerintem ritka az ötperces követés reggelente???  A villamosok (Ha vmi csoda folytán) ütemesen követik egymást, szorosabb követéssel, akkor is úgy meg vannak tömve, hogy az már szinte horrorisztikus néha... Ma is vagy 3 lámpafázist buktunk mire becsukta az ajtót a vezér...És ugye egy Ik 280, vagy Ik 435 kevesebb embert tud vinni... Volvókat már nem is említek, bár nem hinném, hogy egy is meg fog fordulni mint pótló... A reggeli csúcsban még is nehéz lesz pótlót találni. Tényleg, honnan szedik őket? Kiadják a troligarázs tartalékait? Előre is köszi!!!

Előzmény: jóképességű (59)
jóképességű Creative Commons License 2005.10.24 0 0 60

Bocs, hogy ilyen soká... így alakult... Zugló adja az 1-es forgalmit, ezt sajnos nem találtam meg, de a többi 19 úgyis lényegesebb:

 

2-es forgalmi kezd: 03:35

3-as: 03:53

4-es: 04:15

5-ös: 04:26

6-os: 04:31

7-es: 04:42 kétrészes.

8-as: 04:57 kétrészes.

10-es: 05:07 kétrészes.

9-es: 5:15

11-es: 05:27

13-as: 05:32 kétrészes

12-es: 05:37 kétrészes

14-es: 05:44

15-ös: 05:50

16-os: 05:56

17-es: 06:03

18-as: 06:17

19-es: 06:25

20-as: 06:33

 

Kétrészesek délután: 

12-es: 13:47

10-as: 14:14

8-as: 14:28 

7-es: 14:42

13-as: 15:17

Előzmény: andiku (55)
jóképességű Creative Commons License 2005.10.24 0 0 59

Zuglóban 18 kocsi van, ebből 15-ot ad ki hétköznap:

69-esre 11, 3-asra 1, 62-esre 4. (62-esre továbi 10-et Száva)

Előzmény: KQno (56)
andiku Creative Commons License 2005.10.22 0 0 58
Igen! Ez teljesen igaz. Pussz!
Előzmény: KQno (56)
ARIBOY Creative Commons License 2005.10.21 0 0 57
Novemberben változás lesz a 3-as és a 62-es villamos közlekedésében,bővebben itt: A Fehér úti vágányépítés idején életbe lépő forgalmi változások
KQno Creative Commons License 2005.10.21 0 0 56
Oh, látom a kérdésem rendesen felkeltette a topiklakókat :) Akkor még egy kérdés. Ha hétköznap a 20-ból egyet ad ki Zugló, akkor a Maradék az mind 62-69?
andiku Creative Commons License 2005.10.21 0 0 55
Megbeszéltük! Kiváncsivá tettél nagyon. Akkor, ha van kedved hozzá, nézz utána. Köszönettel: Andiku
Előzmény: jóképességű (54)
jóképességű Creative Commons License 2005.10.20 0 0 54
Egy átlagos hétköznapon 1(!) kocsit ad Zugló a többi 19-et Száva, hétvégéről nincs infóm. Ha érdekel utána tudok nézni a pontos kiállási iőpontoknak is. Puszi! (gondoltam egyszer viszonzom, mert még sosem tettem, és bunkónak kezdtem érezni magam:))
Előzmény: andiku (53)
andiku Creative Commons License 2005.10.20 0 0 53
Ha teljesen érdekel, kb. egy hét, utána kérdezek. Csákány
Előzmény: andiku (52)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!