Forgalommal szemben is haladhassanak a biciklisták egyes, kisebb forgalmú utcákban, javasolja a fővárosi főjegyző a kerékáros közlekedés könnyítésére. Tiba Zsolt javaslatai között szerepel még, hogy a biciklisták a piros lámpáknál külön felfestést kapjanak, így néhány méter előnyből indulhassanak az autósokkal szemben, jelentette az Info Rádió.
A jelentés szerint több apró lépéssel is lehetne javítani a biciklisek helyzetén
Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy két családtagom jár Újpestre dolgozni és kénytelen a szutyok bkv-vel utazni, tehát nekünk mostantól minden hónap késlekedés havi 18000 ft plusz költséget jelent.
Úgy látszik, már nem is a kérdés érdekes, hanem a kérdező személye. Hát kedves kivi, ezért regisztráltam, mert szeretnék valamilyen információhoz jutni. Ma hívtam a Főpolgármesteri Hivatalt, onnan lepattintottak, hogy ez a vasút ügye. Eljutottam a Nemzeti Infrastruktúrafejlesztő Zrt-hez, ahol épp házon kívül van az illetékes elvtárs, de mint megtudtam a kollégájától, ma többen keresték vasúti híd-ügyben. Pillanatnyi állás szerint több hónapja át kellett volna adni, és oltári nagy kuss van az ügyben. Most odabringázom és fényképezek. Kiváncsi vagyok, milyen munka folyik ott.
Tavaly novemberben kellett volna átadni a felújított Újpesti vasúti hidat. Máig nincs kész, és senki se tudja, mikor lesz. Lehetne bringázni Aquincum és Újpest között, de semmi tájékoztatás az átadás várható időpontjáról. A hiányzó hidat nem pótolja a hatalmas kerülőt jelentő új Pató Pál-híd sem. Vajon fizeti valaki a kényszerből vonatra szálló bringások menetjegyét?
sziasztok!!!!!!még nem jártam itt,szóval bocsánat,ha hülyeséget írok:):)ma az alleycat.hu oldalon volt egy nagyon jó kis videó,amit pesti bringásfutárok csináltak egy forgalmas zebránál.mit is mondjak,elég brutális a videó.ha gondoljátok nézzétek meg!!!üdv
Ebben az esetben nem. Ez kerületi beruházás, a merőleges utak meg fővárosiak, amiket hamarosan fel is akarnak újítani. Gondolom megcsinálták a saját részület és a felújítás során _talán_ folytatják is. Lenne hova, mert az IP/ELTE felé elvezetés egy telitalálat lenne.
Amúgy sem ez a legkritikusabb része az említett szakasznak. Elég csak a kép 180 fokkal megfordítását venni (lepukkadt járda és viacoloros kerékpárút) vagy a Fehérvári és a Bartók között a forgalmas járdára terelt osztatlan gyalogkerékpárút.
Jó tudom, az ész(/szándék) a fontos. Ugyan, én évek óta erre járok, de azért legalább 1 -> a Dombovári úti zebra/kerékpárút felé. Hamár ne vezetik át a túlodalra.(ÉBRESZTŐ, bili effekt)
Hát jó, lehet, hogy elégetni nem lehet tényleg, de valahogy újra tudják hasznosítani különben miért kellene külön gyűjteni a színes és a fehér üveget? Én eddig azt gondoltam, hogy valahogy beolvasztják azt is.
Gondolta a fene (ahogy Arany János is mondotta). Ki kéne végre fejleszteni a fúziós erőművet. Ha azt sikerülne megoldani, örökre vége lenne az energiagondoknak. Addig meg elvolnánk atommal, annyi időre szerintem elég az urán.
Hogy fogalmazzak... Az _uveg_ (amennyiben most valoban a soros-, boros-, befottesuveg kategoriaban vagyunk, ad absurdum ablakuveg) fo tomegeben szilicium-dioxid, avagy homok. Lasd pl. Rejtelmes sziget... :) Ugyhogy sajnos tovabboxidalni ("elegetni") nem megy.
Az üveg elégethető, és el is égetik. Súlyos naívitás azt hinni, hogy kimossák, az csak egy nagyon kis százalék, mivel olcsóbb előállítani mint kimosni. De az égetést se úgy képzeld el, mint amikor otthon meggyújtasz egy kupac szemetet. Égetőművekben történik, megfelelő szűrőberendezéssel.
Meghatározó mennyiségben jelenleg nem. Az áramtermelés legnagyobb része hőerőművekben, egy másik nagy százaléka pedig atomerőművekben valósul meg. De amire Te gondolsz, pl. szél-, nap-, víz-, stb. energia kihasználása is környezetkárosító, csak nem szennyező. A két dolog nem ugyanaz.